Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Mä en enää halua edes nähdä. Mitäköhän tämä nyt sitten tarkoittaa? Ahdistaa aivan kaikki. Haluan käpertyä peiton alle sängyn pohjalle.
Aloitekyvyttömyys ajaa kaikki ahtaalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en enää halua edes nähdä. Mitäköhän tämä nyt sitten tarkoittaa? Ahdistaa aivan kaikki. Haluan käpertyä peiton alle sängyn pohjalle.
Aloitekyvyttömyys ajaa kaikki ahtaalle.
Sekin vielä! 😂💙
Vierailija kirjoitti:
Sohvalöhöläiset menkää ulos.
Teeppä semmoinen temppu, että käyt itse hakemassa tietämäsi sohvalösöläisen ulos mukaasi. Saattaisit piristää jonkun päivää.
Papat voisivat nyt lähteä lääkäriin hakemaan Sildenafilista reseptiä. Voivat sitten nauttia kesästä.
Lopulta tässä ei ole muuta tehtävissä ku hämmentää lisää lopputulos tulee olemaan susipaska enivei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nappaat kakkulat nenänpäältä ja hyppäät peiton alle.
Ei ole silmälaseja.
Me voitais nähdä. Vahingossa.
Vierailija kirjoitti:
Lopulta tässä ei ole muuta tehtävissä ku hämmentää lisää lopputulos tulee olemaan susipaska enivei.
Sekin on oma valinta.
Vierailija kirjoitti:
Me voitais nähdä. Vahingossa.
Ihmeiden aika ei ole ohi?
Puolipäivän tilannetiedote:
Olen nukkunut pitkään ja hyvin
Ensimmäinen ajatukseni herätessäni olit Sinä
Toinen ajatukseni oli että saatkohan riittävästi lepoa
Kolmas ajatukseni oli että mitä kivaa kirjoittaisin sulle
Lisäksi pohdin että miten pitkät työmatkat olisivat sulle sopivat
Pidetäänköhän me ehkä kahta asuinpaikkaa
Kesäasunto ja talviasunto voisi ehkä olla hyvä
Sun etätyöpäivinä voisin pitää sua nilkasta kiinni
Lupaan etten kutittele kokousten aikoina
t Mies
Parhaat jutut oli mun! Pitäkää päänne jatkossa kiinni niin ei tule niin paha mieli. Jos puhut paskaa niin itsepähän siivoat! 🙃🌍🙂
Vierailija kirjoitti:
Parhaat jutut oli mun! Pitäkää päänne jatkossa kiinni niin ei tule niin paha mieli. Jos puhut paskaa niin itsepähän siivoat! 🙃🌍🙂
Kyllä äitisi pitää sinua spesiaalina, niin me muutkin. Tosi, tosi spesiaali.
Voisiko joku olla niin sekaisin että kuvittelisi oikeesti että kaiken jälkeen lopputulos olisi kelleen positiivinen? (ottaen huomioon tekojen pitkäkestoisuuden massiivisen luottamuksen rikkomisen yms pikkujutskat sillee et mut hei mun tarkotusperät oli kuitenkin hyvät)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan sitäkin kadehtia kuten aina kaikkea muutakin!
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku olla niin sekaisin että kuvittelisi oikeesti että kaiken jälkeen lopputulos olisi kelleen positiivinen? (ottaen huomioon tekojen pitkäkestoisuuden massiivisen luottamuksen rikkomisen yms pikkujutskat sillee et mut hei mun tarkotusperät oli kuitenkin hyvät)
Kommunikaation puutetta, niin kuin kaikissa suomalaisissa suhteissa. Niin kotona, kuin työpaikallakin. Saakelin tuppisuut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan sitäkin kadehtia kuten aina kaikkea muutakin!
Kukaan tuskin kadehtii sinua, mutta saahan sitä itselleen kaikkea uskotella.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata yleistää. Jos tekee rikoksia niin itse myös vastaa seurauksista. Minä en tee edelleenkään.. 🙃
😏🌍🙃