Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en enää halua edes nähdä. Mitäköhän tämä nyt sitten tarkoittaa? Ahdistaa aivan kaikki. Haluan käpertyä peiton alle sängyn pohjalle.
Ehkä se on se ahdistus. Mistä johtuu?
Se on tää massiivinen itsehäpeä kun ei nyt vaan koskaan opi mitään. Ei kannata kiusata kateuksissaan ihmisiä. Sairaan hienoa! Kyllä katsokaas kaikki aina selviää aikanaan ja ajallaan sekä tavallaan ja niin ja näin ja noin sekä niinpoispäin. Esimerkiksi ja tolleen. Ok, jatkakaa!
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Varattu voi vapautua piankin.
Mitä mitä kerro heti ??
Vierailija kirjoitti:
Stalkkaus on muuten perseestä ja rikollista. Suomen oikeuskäytännön huomioon ottaen siitä tuskin kovin merkittäviä tuomiota jaetaan vaikka se voikin tuhota ihmisen turvallisuuden tunteen kokonaan ja peruuttamattomasti.
Stalkkaus voi tarkoittaa kovin montaa asiaa.
Etsiä satunnaisesti kaivatusta kuvia ja tietoja netistä tuskin vahingoittaa häntä tai ketään muutakaan. Missä määrin se sitten ruokkii mahdollista pakkomiellettä on eri asia.
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä harrastuksia teillä on? 💙
Suklaa
Vauvapalsta
Runkkaaminen
Sängyssä loikoilu
Ei välttämättä vaimomatskua mutta tuolla ansiolistalla soveltuisit erinomaisesti Av-palstan ylläpitoon töihin👍
Onkohan sulla pikkasen liian suuret luulot itsestäsi? Vaikutat vähän yksinkertaiselta.
Riippuu tietenkin mihin vertaa😄 Jos vertaan itseäni palstan ylläpitoon niin en luule vaan totean jotenkin olevani parempi ihminen kuin he🙂
Jotain kieroutunutta ja sairasta on kyllä siinä miten täältä ylläpito poistelee yksittäisiä viestejä tai viestiketjuja. Olen Sanomaan siitä valittanut mutta ei ne siellä välitä. Pyysi Sanoma todisteitakin ylläpidon toiminnasta, toimitin, ylläpito sallii käyttäjilleen sen että joitakin julkisuuden ihmisiä haukutaan ja osasta ei saa sanoa sanaakaan.
Se ainakin on varma että ylläpito toimii Sanoman siunauksella. Jos jatkossa ihmetyttää miksi ylläpito jotakin poistelee tai jättää jonkun loukkaavan näkyville, niin he vaan toteuttavat Sanoman agendaa.Hei kuule jos yhtään helpottaa niin voit itsekin poistella viestejä. Lipusta käsin pois. Täällä kirjoittelijat poistavat itse. Ei kannata enää kiusata ketään..
Olet 100% väärässä😄 Minulla on siitä mustaa valkoisella. Tämähän on jännä paikka koska ylläpidolle ei voi suoraa valittaa, tai voi valittaa mutta he roskakoriin pistävät valitukset. Valitin siis Sanomalle, Sanoma välitti valituksen ylläpidolle, ylläpito vastasi Sanomalle ja Sanoma välitti vastauksen minulle.
Eli ylläpito on vastuussa poistoista.
Ok hei sekoile rauhassa. Ei toivoakaan, vastaanotin on rikki.
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä harrastuksia teillä on? 💙
Suklaa
Vauvapalsta
Runkkaaminen
Sängyssä loikoilu
Ei välttämättä vaimomatskua mutta tuolla ansiolistalla soveltuisit erinomaisesti Av-palstan ylläpitoon töihin👍
Onkohan sulla pikkasen liian suuret luulot itsestäsi? Vaikutat vähän yksinkertaiselta.
Riippuu tietenkin mihin vertaa😄 Jos vertaan itseäni palstan ylläpitoon niin en luule vaan totean jotenkin olevani parempi ihminen kuin he🙂
Jotain kieroutunutta ja sairasta on kyllä siinä miten täältä ylläpito poistelee yksittäisiä viestejä tai viestiketjuja. Olen Sanomaan siitä valittanut mutta ei ne siellä välitä. Pyysi Sanoma todisteitakin ylläpidon toiminnasta, toimitin, ylläpito sallii käyttäjilleen sen että joitakin julkisuuden ihmisiä haukutaan ja osasta ei saa sanoa sanaakaan.
Se ainakin on varma että ylläpito toimii Sanoman siunauksella. Jos jatkossa ihmetyttää miksi ylläpito jotakin poistelee tai jättää jonkun loukkaavan näkyville, niin he vaan toteuttavat Sanoman agendaa.Hei kuule jos yhtään helpottaa niin voit itsekin poistella viestejä. Lipusta käsin pois. Täällä kirjoittelijat poistavat itse. Ei kannata enää kiusata ketään..
Olet 100% väärässä😄 Minulla on siitä mustaa valkoisella. Tämähän on jännä paikka koska ylläpidolle ei voi suoraa valittaa, tai voi valittaa mutta he roskakoriin pistävät valitukset. Valitin siis Sanomalle, Sanoma välitti valituksen ylläpidolle, ylläpito vastasi Sanomalle ja Sanoma välitti vastauksen minulle.
Eli ylläpito on vastuussa poistoista.
Jos näin on, niin vaikuttaa mielipidevaikuttamiseen kohdennetulta aivopesulta, jossa "vääränlaiset" hiljennetään.
Vai oisko se vaikka se joka tietää tulleensa stalkatuksi ja on siitä ahdistunut...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en enää halua edes nähdä. Mitäköhän tämä nyt sitten tarkoittaa? Ahdistaa aivan kaikki. Haluan käpertyä peiton alle sängyn pohjalle.
En osaa sanoa. Liikaa kaikkea ehkä.
Vierailija kirjoitti:
Nauraaaaaaa
Viikonloppuvapailla? 😁
Vierailija kirjoitti:
Kaivatulle aurinkoiset terkut!
Kiittikiitti. 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stalkkaus on muuten perseestä ja rikollista. Suomen oikeuskäytännön huomioon ottaen siitä tuskin kovin merkittäviä tuomiota jaetaan vaikka se voikin tuhota ihmisen turvallisuuden tunteen kokonaan ja peruuttamattomasti.
Stalkkaus voi tarkoittaa kovin montaa asiaa.
Etsiä satunnaisesti kaivatusta kuvia ja tietoja netistä tuskin vahingoittaa häntä tai ketään muutakaan. Missä määrin se sitten ruokkii mahdollista pakkomiellettä on eri asia.
Joojoo ja varmastikin eikä ketään kiinnosta. Ole hiljaa.
Vuosia valvovan silmän alla ei välttämättä luo turvallista oloa...
Vierailija kirjoitti:
Vai oisko se vaikka se joka tietää tulleensa stalkatuksi ja on siitä ahdistunut...
Voi voi kun vaivaa. Kysypäs jos on pokkaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En osaa sanoa. Liikaa kaikkea ehkä.
Niinpä. Harmi! Vähennä kaikkea. Hyvin se vielä menee sitten joskus.
Miksi kysellä kun koskaan ei saa rehellisiä vastauksia. Riittää että itse tietää.
Vierailija kirjoitti:
Jestas, mitä harhaisuutta ketjussa havaittavissa! Luullaan ja oletetaan vaikka ja mitä ja tehdään päätelmiä ja "opastuksia". Mutta eihän siinä, jatkakaa kun ilmeisesti se tuottaa suurta mielihyvää.
Itselleni lähinnä huvittuneisuutta. Kiitos nauruista siis.
Mikäs sua raastaa, kun toi piti meille ilmoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nauraaaaaaa
Viikonloppuvapailla? 😁
Ei ny tällä erää
Vierailija kirjoitti:
Varattu voi vapautua piankin.
En jää oottelee.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kysellä kun koskaan ei saa rehellisiä vastauksia. Riittää että itse tietää.
Ei se aina hei riitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jestas, mitä harhaisuutta ketjussa havaittavissa! Luullaan ja oletetaan vaikka ja mitä ja tehdään päätelmiä ja "opastuksia". Mutta eihän siinä, jatkakaa kun ilmeisesti se tuottaa suurta mielihyvää.
Itselleni lähinnä huvittuneisuutta. Kiitos nauruista siis.Mikäs sua raastaa, kun toi piti meille ilmoittaa?
Ne on tulleet tänne tekemään havaintoja ja nyt menikin pieleen niin potuttaahan se. 😂
Nappaat kakkulat nenänpäältä ja hyppäät peiton alle.