Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Stalkkaus on muuten perseestä ja rikollista. Suomen oikeuskäytännön huomioon ottaen siitä tuskin kovin merkittäviä tuomiota jaetaan vaikka se voikin tuhota ihmisen turvallisuuden tunteen kokonaan ja peruuttamattomasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en voi enää ees runkata kun ei enää seiso
No ajattele sitä kauneinta ja seksikkäintä nuoruuden kaivattuasi.
Toi on muuten lähes laitonta nykyään. 14-vuotiaan tytön vartalon ja tuoksun ja liikkeiden ja ääntelyn ja maun ja tunnun muisteleminen intiimillä hetkellä ei vain jotenkin sovi aikuiselle miehelle.
- sivusta
Vierailija kirjoitti:
Ei inahdustakaan sinusta. Ehkä olet tosiaan jossakin kaukana tavoittamattomissa.
Piip.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksipuheet muualle.
Jätin seksijutut pois, olen kyllä tänäänkin niitä ajatellut mutten kirjoita niitä tänne
- harrastuksiaan valottanut palstailija..
Hyvä poika
En ole poika, muuten hyvä kyllä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä harrastuksia teillä on? 💙
Kuulantyöntö ja painonnosto
Vaatii keholta kestävyyttä. Harjoitteletko useasti? Onko pitkän aikavälin suunnitelmia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksipuheet muualle.
Erektio-ongelmat on vakava vaiva. Ei seksipuhe!!
Runkkaamisesta puhuminen on. Mikkolaan voi ottaa yhteyttä, jos haluaa näistä jutella.
Palstamies ottaisi naiseen yhteyttä? Sehän tuntuu paikan miehiltä luonnistuvan.
Paskat
Jestas, mitä harhaisuutta ketjussa havaittavissa! Luullaan ja oletetaan vaikka ja mitä ja tehdään päätelmiä ja "opastuksia". Mutta eihän siinä, jatkakaa kun ilmeisesti se tuottaa suurta mielihyvää.
Itselleni lähinnä huvittuneisuutta. Kiitos nauruista siis.
Vierailija kirjoitti:
Stalkkaus on muuten perseestä ja rikollista. Suomen oikeuskäytännön huomioon ottaen siitä tuskin kovin merkittäviä tuomiota jaetaan vaikka se voikin tuhota ihmisen turvallisuuden tunteen kokonaan ja peruuttamattomasti.
Tämän kertoo yleensä pahin rikollinen joka tietää itse mitä on sairas stalkkaaminen. Ei jaksa teitä enempää kuunnella. Tee nyt jotakin iloisempaa elämässäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en voi enää ees runkata kun ei enää seiso
No ajattele sitä kauneinta ja seksikkäintä nuoruuden kaivattuasi.
Toi on muuten lähes laitonta nykyään. 14-vuotiaan tytön vartalon ja tuoksun ja liikkeiden ja ääntelyn ja maun ja tunnun muisteleminen intiimillä hetkellä ei vain jotenkin sovi aikuiselle miehelle.
- sivusta
Voisko nää jättää pois kokonaan? Yök.
Mä en enää halua edes nähdä. Mitäköhän tämä nyt sitten tarkoittaa? Ahdistaa aivan kaikki. Haluan käpertyä peiton alle sängyn pohjalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko elämässäsi onnellinen?
En.
Pieniä onnen murusia löytyy toki hetkittäin. Mutta päällimmäisenä lienee riittämättömyys. Ja sen myötä kelpaamattomuus. Yhteiskunnan vaatimukset ovat kovat. Ja nämä heijastuvat laajalle.
Yritän rämpiä eteenpäin.
Samaistun tähän.
-sarkastisesti: "onnen avaimen omistaja"
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö, tekisi niin mieli laittaa viesti suoraan sun kännykkään. En todellakaan sitä tee. Se on sitä paitsi työpuhelin.
Voisit laittaa jonkun yleisen viestin, soittooyynnön tms. Menen huomenna taas sorvin ääreen.
Vierailija kirjoitti:
Jestas, mitä harhaisuutta ketjussa havaittavissa! Luullaan ja oletetaan vaikka ja mitä ja tehdään päätelmiä ja "opastuksia". Mutta eihän siinä, jatkakaa kun ilmeisesti se tuottaa suurta mielihyvää.
Itselleni lähinnä huvittuneisuutta. Kiitos nauruista siis.
Niinpä niinpä niinpä
Vierailija kirjoitti:
Mä en enää halua edes nähdä. Mitäköhän tämä nyt sitten tarkoittaa? Ahdistaa aivan kaikki. Haluan käpertyä peiton alle sängyn pohjalle.
Ehkä se on se ahdistus. Mistä johtuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö, tekisi niin mieli laittaa viesti suoraan sun kännykkään. En todellakaan sitä tee. Se on sitä paitsi työpuhelin.
Voisit laittaa jonkun yleisen viestin, soittooyynnön tms. Menen huomenna taas sorvin ääreen.
😁
Varattu voi vapautua piankin.
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä harrastuksia teillä on? 💙
Suklaa
Vauvapalsta
Runkkaaminen
Sängyssä loikoilu
Ei välttämättä vaimomatskua mutta tuolla ansiolistalla soveltuisit erinomaisesti Av-palstan ylläpitoon töihin👍
Onkohan sulla pikkasen liian suuret luulot itsestäsi? Vaikutat vähän yksinkertaiselta.
Riippuu tietenkin mihin vertaa😄 Jos vertaan itseäni palstan ylläpitoon niin en luule vaan totean jotenkin olevani parempi ihminen kuin he🙂
Jotain kieroutunutta ja sairasta on kyllä siinä miten täältä ylläpito poistelee yksittäisiä viestejä tai viestiketjuja. Olen Sanomaan siitä valittanut mutta ei ne siellä välitä. Pyysi Sanoma todisteitakin ylläpidon toiminnasta, toimitin, ylläpito sallii käyttäjilleen sen että joitakin julkisuuden ihmisiä haukutaan ja osasta ei saa sanoa sanaakaan.
Se ainakin on varma että ylläpito toimii Sanoman siunauksella. Jos jatkossa ihmetyttää miksi ylläpito jotakin poistelee tai jättää jonkun loukkaavan näkyville, niin he vaan toteuttavat Sanoman agendaa.Hei kuule jos yhtään helpottaa niin voit itsekin poistella viestejä. Lipusta käsin pois. Täällä kirjoittelijat poistavat itse. Ei kannata enää kiusata ketään..
Olet 100% väärässä😄 Minulla on siitä mustaa valkoisella. Tämähän on jännä paikka koska ylläpidolle ei voi suoraa valittaa, tai voi valittaa mutta he roskakoriin pistävät valitukset. Valitin siis Sanomalle, Sanoma välitti valituksen ylläpidolle, ylläpito vastasi Sanomalle ja Sanoma välitti vastauksen minulle.
Eli ylläpito on vastuussa poistoista.
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kaivatulle aurinkoiset terkut!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olis haluja halailla naked
Olen aina joutunut tekemään töitä haluamieni asioiden eteen. Tuskin sinullekaan kaikki on vain taivaasta tipahtanut. Tiedät mitä tehdä, mutta se miksi et tee...
Tällä hetkellä en tiedä mitä tehdä
Mä en ole koskaan tiennyt mitä tehdä. Sitten saan jonkun idean ja yritän toteuttaa sen, yleensä ei onnistu ja petyn.
Moni "väheksyy" pettymykseni aiheuttamaa tunnetta jos kerron asiasta.
Ei inahdustakaan sinusta. Ehkä olet tosiaan jossakin kaukana tavoittamattomissa.