Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kaipuu jatkukoon 💕
Kommentit (27486)
Olen saanut kaivatultani oven avauksen lahjaksi. Toimistolla tämä, kun lähdimme ulos.
Vierailija kirjoitti:
Olen saanut kaivatultani oven avauksen lahjaksi. Toimistolla tämä, kun lähdimme ulos.
Hän teki sen varmasti mielellään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko huomannut, etten käy kimppuun? 😉
Paremmin huomaisin, jos kävisit.
Tämä on sille, joka halusi neutraalit perusvälit. Itse halusin välittömät ja mutkattomat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on sille, joka halusi neutraalit perusvälit. Itse halusin välittömät ja mutkattomat.
Mitä nämä tarkoittavat?
Olen saanut kaivatultani lahjaksi apua. Kun piti kantaa raskaita tavaroita, niin hän auttoi, mikä oli todella miehekästä. Kiittelin tietenkin avusta ja olisin korvannut vaivan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä nämä tarkoittavat?
Sitä, että voi jutella ja kysyä kuulumisia ilman, että toinen hermostuu ja ahdistuu. Voi kysyä olitko kipeänä, kun ei näkynyt jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä nämä tarkoittavat?
Sitä, että voi jutella ja kysyä kuulumisia ilman, että toinen hermostuu ja ahdistuu. Voi kysyä olitko kipeänä, kun ei näkynyt jne.
Ok, kiitos. Selkeä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normaali vuoropuhelu on sellaista että suht tasapainoisesti kumpikin kertoo oma-aloitteisesti omia kuulumisiaan vuorotellen ja keskustelu yleensä soljuu aiheesta toiseen melko luonnostaan erilaisten mielleyhtymien kautta. Jos keskustelu menee sellaiseksi tenttaamiseksi, että toinen kysyy kysymyksen toisen elämästä ja tämä sitten vastaa siihen haluamallaan tavalla, se on tosi kömpelöä ja luonnotonta eikä ainakaan minusta yhtään mukavaa kummassakaan roolissa. Vielä pahempaa jos kysymykset on ikään kuin valmiiksi listattu etukäteen ja keskustelun aihe vaihtuu siten ihan randomisti aina kun uusi kyssäri kaivetaan esiin.
Joo, voi se mielenkiintoa osoittaa erityisellä tavalla, mutta on silti outoa ja kömpelöä. En usko että kuulustelemalla tutustuu yhtä hyvin kuin luonnollisen keskustelun kautta. Ellei kyseessä ole sovittu peli tai leikki, sitten se voi toimia avaimena muutoin vaikeasti lähestyttäviin keskustelunaiheisiin.
Lisäksi normaali ihminen osallistuu keskusteluun kohteliaasti, vaikka ei olisikaan ihmisestä kiinnostunut.
Minä en ainakaan keskustele väkisin kenenkään kanssa jos en halua. Toki joskus ärsyttää joustaa mutta no.. Ja työasiat ovat erikseen..
Vierailija kirjoitti:
Oletko mustasukkainen hänestä?
Jossain kohtaa olin. En kuitenkaan vaimolle, mutta siitä, että juttelee noin vain muiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysy irl.
Pitäiskö
Kyllä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä nämä tarkoittavat?
Perustyökaverin kanssa tervehditään ja jutellaan vain pakolliset töihin liittyvät: Huomenta, onko kokous huomenna, tarvitsen uuden piuhan...
Riippuu todella paljon työstä. Jos joudut vaikka poliisina viettämään työparin kanssa koko työpäivän, niin kyllä siinä tulee yleensä muitakin asioita puhuttua.
Vierailija kirjoitti:
Oletko mustasukkainen hänestä?
En. Vaikka tiedän, että naiset tykkää hänestä.
Naiselta miehelle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysy irl.
Pitäiskö
Kyllä
Kannattaa 👍👍👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä nämä tarkoittavat?
Perustyökaverin kanssa tervehditään ja jutellaan vain pakolliset töihin liittyvät: Huomenta, onko kokous huomenna, tarvitsen uuden piuhan...
Riippuu todella paljon työstä. Jos joudut vaikka poliisina viettämään työparin kanssa koko työpäivän, niin kyllä siinä tulee yleensä muitakin asioita puhuttua.
Aivan, mutta työpari ei useinkaan ole ihan perustyökaveri. Perustyökaveri isossa yksikössä on se, jolta voi pyytää tiettyä työsuoritusta, muttei palvelusta töihin liittyen.