Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Normaali vuoropuhelu on sellaista että suht tasapainoisesti kumpikin kertoo oma-aloitteisesti omia kuulumisiaan vuorotellen ja keskustelu yleensä soljuu aiheesta toiseen melko luonnostaan erilaisten mielleyhtymien kautta. Jos keskustelu menee sellaiseksi tenttaamiseksi, että toinen kysyy kysymyksen toisen elämästä ja tämä sitten vastaa siihen haluamallaan tavalla, se on tosi kömpelöä ja luonnotonta eikä ainakaan minusta yhtään mukavaa kummassakaan roolissa. Vielä pahempaa jos kysymykset on ikään kuin valmiiksi listattu etukäteen ja keskustelun aihe vaihtuu siten ihan randomisti aina kun uusi kyssäri kaivetaan esiin.
Joo, voi se mielenkiintoa osoittaa erityisellä tavalla, mutta on silti outoa ja kömpelöä. En usko että kuulustelemalla tutustuu yhtä hyvin kuin luonnollisen keskustelun kautta. Ellei kyseessä ole sovittu peli tai leikki, sitten se voi toimia avaimena muutoin vaikeasti lähestyttäviin keskustelunaiheisiin.
Mitä olet viimeksi saanut kaivatultasi lahjaksi?
Rakkaudella lähetän terveiseni sinulle, jota kaipaan. Toivon, että kaipaus säilyy sydämessäni. 💕
Ihmiset on niin hukassa. Minäkin
Galluppinen kirjoitti:
Hän palveli minua😊
Vierailija kirjoitti:
Lintu lensi oksalle
Lauloi niitä näitä:"Tule joudu oma kulta että saatais häitä!"
Hauska on olla, kun löysin oman kullan...
Elämä. Sellaista tarvitsen.
Galluppinen kirjoitti:
En ole saanut mitään jos hymyä ei lasketa?😳
Itse annoin hänelle pullon.
Jos häihin asti tästä edettäisiin, silloin planeetat ovat suistuneet radoiltaan. Toisin sanoen maailmankirjat ovat sekaisin.
Ai että, kaivattu sais tentata mua niin paljon kun haluaa😌
Oletko huomannut, etten käy kimppuun? 😉
Galluppinen kirjoitti:
Sain aineettoman lahjan, jota vaalin ja ajattelin häntä, käydessäni hiljattin Torremolinoksessa.
Vierailija kirjoitti:
Sitä ei voi olla huomaamatta. Karkuun juokset, mutta olen lakannut juoksemasta perässä, kun kiinni ei saa. Tyydyn vain kaukaa kaipaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Paremmin huomaisin, jos kävisit.
Vierailija kirjoitti:
Joo
Ei oo kyll lähiölaiffi mua varten..
Olisipa kaivatulla aikaa tavata, mutta ei hän taida edes tietää toiveistani.
Katopa, miten aurinkoinen päivä!
Terveiset sinne aurinkoiseen kaupunkiin.