Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
08.05.2023 |

Kaipuu jatkukoon 💕

Kommentit (27486)

Vierailija
10201/27486 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleekohan meistä, sinusta ja minusta, enää yhtään mitään? Vai muuttuiko tämä olosuhteiden johdosta haavekuvaksi?

Minulla on muuttunut jo pelkäksi haaveiluksi. Joku toinen hänet saa ellei ole jo saanut. Hän vaikuttaa mieheltä, jolle naisseuran saaminen ei ole vaikeaa. Jos olisi kiinnostunut minusta, olisi tehnyt jotain asian eteen. Ei siihen silloin vaikuta se, millaisessa tilanteissa näemme. Hänellä olisi ollut tilaisuuksia jäädä siihen vaikka juttelemaan muutamia kertoja kun olemme lähteneet, vaikka muita paikalla onkin ollut, mutta silti. Viimeksikin lähti nopeasti vain siitä pois.  Pakko vain hyväksyä. että kiinnostusta ei hänen puoleltaan ole.

Vierailija
10202/27486 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

🐤🐤🐤🐤 Tsirp tsirp tsirp 🐤🐤🐤🐤

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10203/27486 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sait käytökselläsi epäilemään.

Sait myös uskomaan sekä haaveilemaankin.

Millainen käytös?

Vierailija
10204/27486 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
10205/27486 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisitko mulle se, joka ei kyseenalaista ja epäile? Se, jolle saisin myös olla heikko. Se, joka hyväksyisi. Rakastaisi ilman ehtoja. Joka olisi samalla sekä metsä että se, jonka ei tarvitsisi huutaa vastauksen saadakseen. Saisinko olla sulle samaa?

m->n

Mahdatko tuntea häntä tarpeeksi hyvin?

sivu

Itse ajattelen niin, että vain itseään voi muuttaa. Lähtökohtaisesti toinen pitää hyväksyä kaikkineen sellaisena kuin on. Mutta parisuhteessakin voi toista tukea kukoistamaan ja keskittymään parhaimpiin puoliinsa ja vahvistamaan heikkouksia. Puolin ja toisin. Kuulostellen, keskustellen, yhteistä linjaa hakien - saumatonta tiimityöskentelyä?

Jäin miettimään, mitä tuo kyseenalaistaminen ja epäily on, mitä ehtoja rakkaudelle on asetettu ja miten se näyttäytyy, ettei parisuhteessa saisi olla heikko? Haluaisiko ap. avata asiaa?

Kuinka ajattelit tukea heikkoa ihmistä? Et pysty muuttamaan häntä, kuinka siis tuet? Parisuhdehan ei ole käsittääkseni mikään tiimityö jota hiotaan koko loppuelämä, jotta siitä saadaan valmis essee kaiken päätteeksi? Voisin kuvitella, että katkeruus on kova hinta siitä, että tukee hyvinvointinsa edellä toista ihmistä. Mitä se tukeminen siis tarkoittaa?

Lähtökohtaisesti ajatellaan parisuhteesta niin eri lailla, että mielelläni keskustelisin syvällisemmin, mutta nyt mulla ei ole aikaa. Lyhyesti: miksi ajattelet, että heikkous on ominaisuus tai pysyvä ilmentymä? Miten itse tuet esim. ystävää, jolla vaikea vaihe elämässä? Mikä ihmissuhde ei ole tiimityötä? Miksi sen pitäisi tulla valmiiksi? Katkeruus, siitäkö, että voi auttaa rakastamaansa ihmistä? En tunnista ilmiötä. Hyvinvointinsa edellä, en ymmärrä. Mulle hyvinvointia tuo se jos näen, että toinen voi paremmin kun olen voinut olla avuksi.

Jatkakaa keskustelua, itse palaan illalla. Luen mielenkiinnolla, toivottavasti nämä eivät poistu. Saako esittää kainon toiveen poistattelijoille?

Vierailija
10206/27486 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisitko mulle se, joka ei kyseenalaista ja epäile? Se, jolle saisin myös olla heikko. Se, joka hyväksyisi. Rakastaisi ilman ehtoja. Joka olisi samalla sekä metsä että se, jonka ei tarvitsisi huutaa vastauksen saadakseen. Saisinko olla sulle samaa?

m->n

Mahdatko tuntea häntä tarpeeksi hyvin?

sivu

Itse ajattelen niin, että vain itseään voi muuttaa. Lähtökohtaisesti toinen pitää hyväksyä kaikkineen sellaisena kuin on. Mutta parisuhteessakin voi toista tukea kukoistamaan ja keskittymään parhaimpiin puoliinsa ja vahvistamaan heikkouksia. Puolin ja toisin. Kuulostellen, keskustellen, yhteistä linjaa hakien - saumatonta tiimityöskentelyä?

Jäin miettimään, mitä tuo kyseenalaistaminen ja epäily on, mitä ehtoja rakkaudelle on asetettu ja miten se näyttäytyy, ettei parisuhteessa saisi olla heikko? Haluaisiko ap. avata asiaa?

Kuinka ajattelit tukea heikkoa ihmistä? Et pysty muuttamaan häntä, kuinka siis tuet? Parisuhdehan ei ole käsittääkseni mikään tiimityö jota hiotaan koko loppuelämä, jotta siitä saadaan valmis essee kaiken päätteeksi? Voisin kuvitella, että katkeruus on kova hinta siitä, että tukee hyvinvointinsa edellä toista ihmistä. Mitä se tukeminen siis tarkoittaa?

Eihän tässä tiedetä millaisesta "heikkoudesta" on kyse. Luonteenpiirteistä, kommunikointityylistä, sairaudesta... vai mistä? Ei kai nyt heti mennä äärimmäisyyksiin...

Sivusta tosiaan

Vierailija
10207/27486 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
10208/27486 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
10209/27486 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään 💙

Ei jaksa mitään.

Vierailija
10210/27486 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mussa on oikeesti tosi pimee puoli.

Ootko sä joku sekopää? 🤭

Toki.

Vierailija
10211/27486 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa rakastaisit...

Vierailija
10212/27486 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa rakastaisit...

ja näyttäisit sen....

Vierailija
10213/27486 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enää viikko, eikä nähdä enää 👋

Vierailija
10214/27486 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa rakastaisit...

Minä rakastan. Sinua.

Vierailija
10215/27486 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jospa rakastaisit...

ja näyttäisit sen....

Älä viitti valehdella enää. Milloin pääsisimme eteenpäin. Odottaminen on tuskallista..

Vierailija
10216/27486 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikissa ihmisissä on.

Vierailija
10217/27486 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uin viimekesänä.

Korkea aika heittää talviturkki, jotkut on tehneet sen jo tammikuussa

Vierailija
10218/27486 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikissa ihmisissä on.

Rakkaudessa ei asu pimeää mutta sen läpi kulkee dark side.

Vierailija
10219/27486 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uin viimekesänä.

Korkea aika heittää talviturkki, jotkut on tehneet sen jo tammikuussa

13. päivä

Vierailija
10220/27486 |
20.05.2023 |