Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Mulla on vuorostaan mökkipäivä auringossa tänään. Sinulla eilen. Pääsisinpä joskus sinun kanssasi sellaista viettämään ja tutustumaan sinuun mikäli sinulla olsi yhtään kiinnostusta minua kohtaan. Välillä olen varma, että jotain on, toisena hetkenä taas ajattelen että tietenkään et ole kiinnostunut, Tarkistelet vain, katselenko minä sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🐤🐤🐤🐤 Tsirp tsirp tsirp 🐤🐤🐤🐤
Mitäs ne linnut visertelee?
💓 I love you 💓
Minäkin rakastan sinua ihminen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uin viimekesänä.
Korkea aika heittää talviturkki, jotkut on tehneet sen jo tammikuussa
13. päivä
8.1.2023
Vierailija kirjoitti:
Tuossakaan tilanteessa, toinen osapuoli tuskin edes noteeraa että toinen on lähtenyt. Tulee pääasiassa mieleen joku epätoivoinen kiristäminen noista "et näe minua enää", "lähden" jne. viesteistä... Aivan kuin se toinen täältä tajuaisi että ei hitto, tuo on juuri siltä tietyltä henkilöltä! ..Tai että häntä ylipäätään kiinnostaisi.
CTRL-S. Take it or leave it.
Vierailija kirjoitti:
Tuossakaan tilanteessa, toinen osapuoli tuskin edes noteeraa että toinen on lähtenyt. Tulee pääasiassa mieleen joku epätoivoinen kiristäminen noista "et näe minua enää", "lähden" jne. viesteistä... Aivan kuin se toinen täältä tajuaisi että ei hitto, tuo on juuri siltä tietyltä henkilöltä! ..Tai että häntä ylipäätään kiinnostaisi.
Jos nyt viittaat mun viestiin niin ihan omaksi "iloksi" täällä kirjoitan ja huutelen tuuleen. Tiedän, ettei toista kiinnosta ollenkaan ja ei ole edes täällä. Joten jotain älliä sinnekin voisi suoda, eikä tuota loputonta mustavalkoista ajattelua mitä tykkäät päivästä toiseen harrastaa. Voisit keksiä jonkun muun harrastuksen itselles, ku vauvalla päteminen.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on vuorostaan mökkipäivä auringossa tänään. Sinulla eilen. Pääsisinpä joskus sinun kanssasi sellaista viettämään ja tutustumaan sinuun mikäli sinulla olsi yhtään kiinnostusta minua kohtaan. Välillä olen varma, että jotain on, toisena hetkenä taas ajattelen että tietenkään et ole kiinnostunut, Tarkistelet vain, katselenko minä sinua.
Minäkin olen lähdössä mökille, on tulossa hieno päivä, nautitaan siitä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
💓 I love you 💓
Minäkin rakastan sinua ihminen!
🥰💛🥰
Huomenta Manalaan! Aamukahvilaisia? Pirtupulloja? Oluttölkkejä? Jäitä? Kylmää kyytiä? Vai kyytiläisiä? Mitä kaikkea ja vielä? Kerro ihmeessä ja mielellään heti? 🌍
Vierailija kirjoitti:
😍
Ulkonäköni ja luonne eivät voi kauempana toisistaan olla keskivertoihin stereotypioihin verrattuna. Me oltaisiin sovittu upeasti yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäköni ja luonne eivät voi kauempana toisistaan olla keskivertoihin stereotypioihin verrattuna. Me oltaisiin sovittu upeasti yhteen.
Eikö hän tuntenut sua lainkaan ja ihastui pelkkään ulkonäköön?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
💓 I love you 💓
Sama. Mitähän tehtäis?
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä ketään?
Si🤍
Sinä sinisilmäinen mies heti aamusta taas ajatuksissani. 💙
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
💓 I love you 💓
Sama. Mitähän tehtäis?
We could make love
tn999
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä ketään?
Aloitan juuri crafts 🧶
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
💓 I love you 💓
Sama. Mitähän tehtäis?
puuhastelua? 🤗
Vierailija kirjoitti:
Nuo molemmat on sussa ihania. Ja niin oltais. 🥺
💓 I love you 💓