Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kaipuu jatkukoon 💕
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin samantien vastannut myöntävästi, jos olisit kysynyt.
Kovin salamyhkäistä.
Ei suorassa vastauksessa ole mitään salamyhkäistä...
Ok. 42 sit vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisitko mulle se, joka ei kyseenalaista ja epäile? Se, jolle saisin myös olla heikko. Se, joka hyväksyisi. Rakastaisi ilman ehtoja. Joka olisi samalla sekä metsä että se, jonka ei tarvitsisi huutaa vastauksen saadakseen. Saisinko olla sulle samaa?
m->nTiedät vastaukset jo, mies!
Nainen
👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin tajusit ihastuneesi? Vuonna 19 tai 20, mutta mihin aikaan?
Kyllä se oli joulu 19, kun en ajatellut enää muuta kuin kaivattua.
Oletko se joulukuun 5. tai 6. päivä rakastunut?
Mulle on usvaa koko se joulukuu, mutta voi hyvinkin olla, sanooko sulle 12. päivä mitään?😌
Ei taida, ellei sitten ollut joulujuhla tuolloin.
Jep, nyt laitan muistiin nuo pari päivää. Juhlista on jäänyt monta pientä yksityiskohtaa mieleen;)
Mullekin. Muistan, minkä värinen asu sulla oli. Sopii sulle.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä K-nainen.
Hyvää yötä, mies!
C
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuleekohan meistä, sinusta ja minusta, enää yhtään mitään? Vai muuttuiko tämä olosuhteiden johdosta haavekuvaksi?
Ei mulla oikein ole enää sitä haavekuvaakaan. Kaikki on ohi. En pysty täälläkään samastumaan näihin juttuihin niin yhtään, tottumuksesta silti luen.
😟
Naiselle kirjoitti:
Telepaattisesti, paljon rakastavia ajatuksia sinulle halittavan ihana rakkaani. Myös helliä hyvänyön suudelmia ja silittelyjä sinulle, rakas. Hyvää yötä. Nuku hyvin. Kauniita unia. Rakastan sinua.
Mä en ilmeisesti ole halittava, koska hän ei halaa silloinkaan kun olisi halaamisen paikka. En siis taida olla kaivattusi.
Hyvää yötä ja tunteellisia kauniita unia kaivattuni.
Vietä kiva viikonloppu.
Itsellä menee taas täällä työn merkeissä kärsien.
Olet ajatuksissani kuitenkin lähelläni. Ikävä.
Rakastin sinua. Ikävä tulee mutta näin tässä kävi. Ja niin sä sait mitä halusit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuleekohan meistä, sinusta ja minusta, enää yhtään mitään? Vai muuttuiko tämä olosuhteiden johdosta haavekuvaksi?
Ei mulla oikein ole enää sitä haavekuvaakaan. Kaikki on ohi. En pysty täälläkään samastumaan näihin juttuihin niin yhtään, tottumuksesta silti luen.
Ota selvää. Ei haavekuviin kannata jäädä vatvomaan.
Käsitit väärin. En edes halua enää mitään. Kaikki tunteet on ohi, haavekuvia ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset kysy suoraan häneltä jos teillä kerran oli enemmän kuin pelkkä haavekuva.
Vierailija kirjoitti:
Paljon on nyt sun valinnoista kiinni.
-vinttis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistin just jotain, voi kaivattua :(
Mikäs ny?
Alkoi vaan harmittaan toisen puolesta kun tuli mieleen se juttu
Mikä?
Asiat toisen elämästä ja oma käytös
Hyvää yötä sinulle ja pienelle ihanalle.