Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kaipuu jatkukoon 💕
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Olisin samantien vastannut myöntävästi, jos olisit kysynyt.
Kovin salamyhkäistä.
Vierailija kirjoitti:
Olisitko mulle se, joka ei kyseenalaista ja epäile? Se, jolle saisin myös olla heikko. Se, joka hyväksyisi. Rakastaisi ilman ehtoja. Joka olisi samalla sekä metsä että se, jonka ei tarvitsisi huutaa vastauksen saadakseen. Saisinko olla sulle samaa?
m->n
👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin tajusit ihastuneesi? Vuonna 19 tai 20, mutta mihin aikaan?
Kyllä se oli joulu 19, kun en ajatellut enää muuta kuin kaivattua.
Oletko se joulukuun 5. tai 6. päivä rakastunut?
Mulle on usvaa koko se joulukuu, mutta voi hyvinkin olla, sanooko sulle 12. päivä mitään?😌
Ei taida, ellei sitten ollut joulujuhla tuolloin.
Jep, nyt laitan muistiin nuo pari päivää. Juhlista on jäänyt monta pientä yksityiskohtaa mieleen;)
Vituiksihan tämä meni. Halki poikki ja pinoon. Sulkekaa arkku täällä ei ole nähtävää.
V i t u t t a a
Vierailija kirjoitti:
Olisitko mulle se, joka ei kyseenalaista ja epäile? Se, jolle saisin myös olla heikko. Se, joka hyväksyisi. Rakastaisi ilman ehtoja. Joka olisi samalla sekä metsä että se, jonka ei tarvitsisi huutaa vastauksen saadakseen. Saisinko olla sulle samaa?
m->n
Minulle hän saisi olla sellainen kuin hän on. En haluaisi muuttaa hänessä mitään. En ole vaativa luonne.
Sait käytökselläsi epäilemään.
Sait myös uskomaan sekä haaveilemaankin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin samantien vastannut myöntävästi, jos olisit kysynyt.
Kovin salamyhkäistä.
Ei suorassa vastauksessa ole mitään salamyhkäistä...
Vierailija kirjoitti:
m->n
Tiedät vastaukset jo, mies!
Nainen
Vierailija kirjoitti:
Tuleekohan meistä, sinusta ja minusta, enää yhtään mitään? Vai muuttuiko tämä olosuhteiden johdosta haavekuvaksi?
Ei mulla oikein ole enää sitä haavekuvaakaan. Kaikki on ohi. En pysty täälläkään samastumaan näihin juttuihin niin yhtään, tottumuksesta silti luen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistin just jotain, voi kaivattua :(
Mikäs ny?
Alkoi vaan harmittaan toisen puolesta kun tuli mieleen se juttu
Vierailija kirjoitti:
Tuleekohan meistä, sinusta ja minusta, enää yhtään mitään? Vai muuttuiko tämä olosuhteiden johdosta haavekuvaksi?
Pistetään tulemaan. Tahdosta se on toisinaan kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Rehellisesti. En usko. Mutta kyllä me oltiin ne oikeat silti toisillemme.
Se ois pitsaa ja xboxia. 👌
Sinun kanssasi aivan kaiken mahdollisen haluan. Vain ja ainoastaan sinun kanssa. Ei kelpaa kukaan muu. 😍
Ehkä jopa voin sitten joskus harkita uimista kanssasi jos uskallan. 😅
Hyvän yön haleja ja pusuja sinulle.
Hyvää yötä ja kauniita unia rakas mister jay man.
Nukuhan hyvin. 🥰😘
Love M.K.K
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistin just jotain, voi kaivattua :(
Mikäs ny?
Alkoi vaan harmittaan toisen puolesta kun tuli mieleen se juttu
Mikä?
Vierailija kirjoitti:
Samaa miettinyt. Harmittaa, jos yhteys katkeaa. Sinusta on tullut mulle tosi tärkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla oikein ole enää sitä haavekuvaakaan. Kaikki on ohi. En pysty täälläkään samastumaan näihin juttuihin niin yhtään, tottumuksesta silti luen.
Ota selvää. Ei haavekuviin kannata jäädä vatvomaan.
Hyvää yötä te kaikki, joiden mieli on levoton. Alkukesän yö on viileä, mutta veri kiertää elimistössänne voimakkaana ja kuumuutta uhkuen se virtaa kaikkiin salaisimpiinkin sopukoihin kehossanne. Onko se kuumaverisyys levottomien ajatustenne seuraus vai niiden aiheuttaja?