Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Aika epäromanttista tämä multailu.
Ei ole. Mieti, kuinka virvoittavat, keltahehkuiset auringonsäteet lämmittävät talvessa kohmettuneen mullan ja saavat se muuttumaan pehmoiseksi, lämpimäksi ja ravintorikkaaksi kasvualustaksi pikkuisille siemenille, joita lintuset ovat multaan pudotelleet, mehiläiset siivissään kantaneet tai maanviljelijä multaan kylvänyt. Mieti kukkia, jotka kasvavat siemenistä ja niitä onnellisia perhosia, jotka liitelevät kukasta kukkaan. Mehiläisistä nyt puhumattakaan.
Kuinka VOIT nähdä multailun epäromanttisena?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kysynyt hän multa
Oletko mun kultaNo oletko? :)
Myöntävän vastauksen annan
Kukkamullatkin kannan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kysynyt hän multa
Oletko mun kultaNo oletko? :)
Olen
Sait multa paljon, sain sulta enemmän, kulta, multa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Mieti, kuinka virvoittavat, keltahehkuiset auringonsäteet lämmittävät talvessa kohmettuneen mullan ja saavat se muuttumaan pehmoiseksi, lämpimäksi ja ravintorikkaaksi kasvualustaksi pikkuisille siemenille, joita lintuset ovat multaan pudotelleet, mehiläiset siivissään kantaneet tai maanviljelijä multaan kylvänyt. Mieti kukkia, jotka kasvavat siemenistä ja niitä onnellisia perhosia, jotka liitelevät kukasta kukkaan. Mehiläisistä nyt puhumattakaan.
Kuinka VOIT nähdä multailun epäromanttisena?
🔥uuuh, no jos nyt ihan näin mietitään, niin.. OK
Vierailija kirjoitti:
Teidän kaivatut on joutunu tapaan teidät. Jaiks.
Oh, niin joutuikin, mutta hänelle maksettiin palkkaa siitä. Jos jatkossa vapaaehtoisesti tapaa niin saa syyttää vain itseään😌
Mieti asiaa mullan kautta, kulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahdollista on kaikki, mutta mikä lopulta olisi lopputulos. Vaikka tunteissa ei ole ikinä ollut mitään epäselvää, kaikki muu on sitäkin enemmän. Järkevää olisi unohtaa kaikki, sillä hinta olisi ehkä kova luultavasti molemmille ja entä jos maksaisimme sen kuitenkin lopulta turhaan. Tahto ja järki kovasti eri linjoilla, siksi niin vaikeaa.
Sinäkö 🌈?
Rainbow Dash & Priscess Luna, where's mommy?
Vierailija kirjoitti:
Ei olla kaivattu, kuoppia ollaan kaivettu.
Itselleen on hyvä kaivella ja siellä onneaan kipuillen kaipailla.
Joko sun pyykit on pesty💋
Jaksutasosi töiden jälkeen on..?
💕💗😍
Aika murusina on mun sydän.
-vinttis
Rakkaus on huolella möyhitty multapenkki.
Hei, sinä universumin lahja maailmalle, oletko valmis kanssani keskusteluun? 😘💕💗
Vierailija kirjoitti:
Suurempaa nautintoa ei ole kuin rakastella sen ihmisen kanssa, johon on täysin silmittömästi rakastunut, ja saavuttaa huippu. Kerran kokeneena tiedän. Surullista, että se ei enää toistu. Siispä kaipaan.
Miksi vain kerran, miksei se toistunut?
Vierailija kirjoitti:
Aika murusina on mun sydän.
-vinttis
Vinttis Moi! Ei oo kamua näkynyt hetkeen. Missä oot mennyt?
Vierailija kirjoitti:
Hei, sinä universumin lahja maailmalle, oletko valmis kanssani keskusteluun? 😘💕💗
Aina valmis
No niin, olen ihan multasena kultaseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurempaa nautintoa ei ole kuin rakastella sen ihmisen kanssa, johon on täysin silmittömästi rakastunut, ja saavuttaa huippu. Kerran kokeneena tiedän. Surullista, että se ei enää toistu. Siispä kaipaan.
Miksi vain kerran, miksei se toistunut?
Olin kuulemma niin huono sängyssä ja minimuna.
t. Ap tabletilla 😁
Suklaa on seksin korvike. Pruut ja fondue on valmis. Oliko sulla kulta niitä mansikoita?