Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ikuinen kakkonen miehelleni

Vierailija
08.12.2022 |

Mieheni rakastui vuosia sitten huomattavasti nuorempaan naiseen ja heille kehkeytyi pidempiaikainen suhde. Ilmeisesti ei enää ole, eivät ainakaan tapaa toisiaan kahdestaan, mutta enhän tiedä mitä netissä puuhaavat. Nainen silloin tällöin ilmaantuu eri reittejä perhepiiriimme(pienehkö kunta) ja se on todella ikävää seurata vierestä heidän katseitaan ja vartalonkieltään. En vain saa mielestäni, että mitähän hittoa tapahtuu ja miten tuo voi jatkua näin kauan heillä.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin, kakkonen aina mielessä.

Vierailija
2/16 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se menee. Jos "valitsi" sinut se tuskin johtuu sinusta vaan sukulaisista, kaveripiiristä, omaisuudesta ja mahdollisista lapsista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkonen on ykkönen ja kuiva kakkonen on superykkönen.

Vierailija
4/16 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin se menee. Jos "valitsi" sinut se tuskin johtuu sinusta vaan sukulaisista, kaveripiiristä, omaisuudesta ja mahdollisista lapsista

Tätä olen miettinytkin. Tyhmää se on tämä tähän jääminenkin.

Vierailija
5/16 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset suostuvat jäämään ikuiseksi kakkoseksi. Minä en, kun oli vara valita mies, jolle olen ykkönen.

Vierailija
6/16 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehet on kaikki sikoja. ei niihin voi luottaa missään asiassa. jos minä saan päähäni ajatuksen, että ukko pettää, niin silloin sen täytyy olla totta. ja ero olisi välittömästi vireillä. hiton siat.

Vierailija
7/16 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys kuuluu että miksi haluat elää noin?

Vierailija
8/16 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi suostut jäämään koko suhteeseen, kun miehelläsi on jo toinen nainen?

Vierailija
9/16 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehet ovat sikoja ja naiset tyhmiä kun eivät eroa ajoissa. niin se vain on.

10/16 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miehet on kaikki sikoja. ei niihin voi luottaa missään asiassa. jos minä saan päähäni ajatuksen, että ukko pettää, niin silloin sen täytyy olla totta. ja ero olisi välittömästi vireillä. hiton siat.

Jätä se sika. Siis niin nyt kyl kaikki siat jätetään. Heti.

Vierailija
11/16 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki naiset ovat kakkosia. Miehen ykkönen löytyy sieltä hänen omista housuistaan.

Vierailija
12/16 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi suostut jäämään koko suhteeseen, kun miehelläsi on jo toinen nainen?

Erittäin hyvä kysymys, jota olen itseltäni usein kysynyt. Taidan olla luuseri.

Vierailija
13/16 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kakkonen jonkun toisen aviomiehelle. Tapaamme intohimoisen seksin merkeissä. Läheisyyden. Keskustelun. En halua enempää, arki latistaisi tämän.

Vierailija
14/16 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen kakkonen jonkun toisen aviomiehelle. Tapaamme intohimoisen seksin merkeissä. Läheisyyden. Keskustelun. En halua enempää, arki latistaisi tämän.

Olen lukenut tämän joskus ennenkin

Vierailija
15/16 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain sikamaiset miehet ovat sikoja. Oli ihan pakko tehdä sikamainen täsmennys 😊.

Vierailija
16/16 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa sopimattomalta. Ei tunnu siltä että mieheen voi luottaa. Olisiko mahdollista että eroat. Tuo on häiritsevää varmaan. Katso miehen someen salaa, minkälaisia viestejä heillä on vai puhelimeen. Selviää edes jotain, minimi. Älä riitele kuitenkaan, ei se mitään auta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme