Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Mulla on ainakin mielikuvitusta :) sen huomasin
Kaikki on hyvin. Sinusta pidetään huolta. Ota vain apu vastaan. <3 Monenlaista voidaan kuntouttaa.
Vierailija kirjoitti:
Oot liian vanha rakastajaksi. Mies homehtuu 45-vuotiaana ja sinä olet reilusti vanhempi.
Nyt puhut vastoin parempaa tietoasi. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai sellaista riitapukariutta tänään. Kyllä sinullekin varmasti on olemassa jotain soveltuvia kuntoutusmahdollisuuksia. On kyseessä sitten aivovaurio tai persoonallisuushäiriö tai joku muu. Mahdollisuuksia varmasti on, että tilanteesi paranisi. <3 Lukija
Voin järjestää sulle ihan oman aivovaurion.
<3 Tarvitset apua itsellesi. Mielenterveyden päivystys, kriisipuhelin tai mielenterveys-chat voisi auttaa.
Kun sä sanot ihmisiä aivovammaisiksi ja teeskentelet jotain pyhimystä siinä, niin olet kyllä varmaan niin sairas ettei sua voi kukaan auttaa.
<3 Ei ole mitään hätää. Sanoitan sinulle tunteitasi. Nyt olet varmasti harmistunut. Olet turvassa, ei ole hätää. Aivovaurioihinkin ja persoonallisuushäiriöihin on varmasti kuntoutusmahdollisuuksia.
Oletko sadisti vai oikeasti noin tyhmä? En ole aivovammainen enkä persoonallisuushäiriöinen. Vihaan tietyntyyppisiä ihmisiä. Mikään muu ei saa mua suuttumaan. Sun täytyy todella tietää, miten sairasta toi sun oma länkytykses on kun olet jo päättänyt mikä diagnoosi ihmisillä on tai ei ole, anonyymilla palstalla.
Vihan hallintaankin on saatavilla apua. <3 Ei sinun tarvitse hävetä tai pelätä mahdollisia diagnooseja. Ne ovat vain avuksesi loppupeleissä. Ne mahdollistavat sinulle avun saamisen.
Lastensuojelu !
Tänään mä ajattelin sua ja erityisesti sitä hetkeä, kun halattiin kentän laidalla... Sain hyviä uutisia.
Hyvää yötä ja nuku hyvin.
Vuodenajat vaihtuu, mut yhä täällä vain sinua kauniisti ja lämpimästi ajatellen hyvää yötä sinulle laitteen. Nuku hyvin ja pitkään.
Hyvää yötä tärkeä. Kaipaan sinua valonsäteeni 💖
Taidan olla heikkona silmälaseihin. Ainakin sun.
Hyvää heleän helatorstainvastaista yötä ihmenaisellein halein suukoin miulta mieheltä junttilasta 30km ja rajain väärältä puolelta, nuku hyvin, huomiseen. Kauniita unia kaikille kaipaajille.
Vierailija kirjoitti:
Ihastuksesi nimikirjaimet yhteenlaskettuina?
11. Ja mun 10.
Eli olette vaan omia itsejänne ja vapaasti sellaisia kuin olette. Jos kohtaatte ihmisen jonka kanssa kemiat kohtaa ja molemminpuolisesti kolahtaa, niin kelpaatte sellaisina kuin kulloinkin olette, eikä tarvitse tuhlata ajatustakaan millekään tuollaisille helppo/vaikea-pelailuille tms.
Jos tarvii, niin ei se vaan tykkää teistä tarpeeksi eikä ole hullaantunut kuten rakastunut ihminen on. Niin yksinkertaista se on.
Yöppäri teeppari päälle ja zetaa vetään. Ei jaka enään valvoa. Muisku ja mammiin.😉
Vierailija kirjoitti:
Kello viiden tee. Ajattelen sinua.
Ajattelen minäkin sinua. Lämmöllä edelleen.
Suohauta suohirviölle.