Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Joskus kun on tarve sanoa jotain nättiä ja tilanne yllättää tai häkellyttää, niin yritän olla nokkela itseironisesti ja ulos tulee järkyttävä sammakko, mitä ei voi enää selittää. Tajuan sekunnin murto-osissa miten tyhmä tai loukkaava kommentti voi olla, mutta sanottua ei saa takaisin. Anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ollut vastavuoroinen, siitä päättelen. Terveisiä.
Jospa et päättelis mitään vaan kysyisit ja kun sanon vastauksen niin uskoisit. Ei ole reilua tehdä omia päätelmiä kun ne voi kuitenkin olla päin prinkkalaa. Jos sanon, että en ole ehtinyt niin se voi tarkottaa vaikka lanssikeikkaa lapselle tms huomion vievää.
Voisit sää kyl ihan itsekin täydentää rivejäsi ja puhettasi, että ei jää tulkintojen varaa, irl. On kuitenkin aina mahdollisuus niihin väärinymmäryksiin kuten tiedät. sivu, eräälle.
Vierailija kirjoitti:
Miks oot niin ihana?
Pohdin tätä päivittäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mä lupaan tykätä susta niin teetkö aina kuten haluan? No? Vastaa heti!
En!
En mä sit lupaa. Mä kysyn huomenna uudestaan! Ja sit jos sanot ikinä vastaan niin muistan koko ikäni. Äläkä loukkaa ikinä mun tunteita ja joo tiedän et se on vaikeaa koska olen herkkä mutta yritä nyt edes jooko?
(tää ei oo mun alaa, saattaa huomata energiasta mut yritin parhaani mukautua)
Tuskin susta kukaan haluaa tykätä
Olen saanut kerran kirjaimellisesti säkärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ollut vastavuoroinen, siitä päättelen. Terveisiä.
Jospa et päättelis mitään vaan kysyisit ja kun sanon vastauksen niin uskoisit. Ei ole reilua tehdä omia päätelmiä kun ne voi kuitenkin olla päin prinkkalaa. Jos sanon, että en ole ehtinyt niin se voi tarkottaa vaikka lanssikeikkaa lapselle tms huomion vievää.
Totuus: kyseessä veruke, lapsella ei ole ollut lanssikeikkaa.
Joo haluatko kuulla totuuden, ei ollut sinä iltana mutta seuraavana oli. Ja silloin edellisenä iltana minä olin paikalla ja tilannetta selvittämässä.
Vierailija kirjoitti:
Oon hulluna suhun. Harmittaa, että annoin kuitenkin ymmärtää jotain muuta. Se vetovoima meidän välillä on niin harvinaista, että kannattaako se ohittaa?
Kerro se hänelle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sä tunsit saman, kun minä. Olen nyt aika varma siitä.
Sähköjännite välillämme.
En ole ikinä moista kokenut aiemmin. Tämä on ollut vuoristorataa nyt. Luulin että helpottaa ajan kanssa mutta ei ole helpotusta näkyvissä ollut. Pitäisi nähdä pitkästä aikaa niin saisi selvyyden onko kaikki vain hattaraa päässäni.
Ensi viikolla me ainakin nähdään. Pidän huolen siitä.
Pidän huolen että ei nähdä.
Ei auta.
Et päätä.
En päätäkään, mutta teen silti kaikkeni, että nähtäisiin.
Kiva, odotan innolla😉. Voinko auttaa jotenkin?
Katsotaan kuinka käy 🤭
Nyt pidetään hullua jännityksessä🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaipaat henkilöä joka sanonut sinulle ikävästi tai osoittanut muutoin ettei kiinnosta?
Koska asia ei ole tahdonalainen. Miksi kyselet tyhmiä?
Mun mielestä ei ole tyhmää ihmetellä tätä. Kyllä se on ihan luonnollista, että jos ihminen johon olet ihastunut loukkaa sua, sun kiinnostus lopahtaa. Jotkut osaa arvostaa itseään 😄
Jotkut tahvot jää jumiin johonkin sellaiseen, että jos asia sittenkin korjaantuisi tms.
Tosi tahvoa kyllä, en ymmärrä itsekään vaikka olenkin tuossa tilanteessa ollut eli toivonut ihmettä vaikka on ollut selvää ettei henkilöä kiinnosta
Hän sivusta. Alkuperäinen vastaaja ei oleta asian korjaantuvan eikä odota kiinnostusta vastapuolelta. En ikinä seurustelisi hänen kanssaan tai muutenkaan ottaisi lähelleni kaltaisiaan tylyjä henkilöitä. Ihastukseen asia ei kuitenkaan mitenkään vaikuta.
Eli ainoa tahvo tässä olit sinä itse.
Mitä nöyrimmät pahoitteluni, etten merkinnyt olevani Eri. Itseeni tosiaan viittasin tuolla tahvolla, en sinua tahvoksi tarkoittanut haukkua.
En tunne kaivattuani sen vertaa, että osaisin sanoa olisinko halunnut ns. seurustella (mitä sillä sitten tarkoitetaankaan), mutta olisin halunnut tutustua (minkä itse tavallaan käsitän seurusteluna). Hän ei ollut mitenkään tyly, mutta ei vaan tykännyt minusta sillä tavalla tai no ei millään tavalla.
Niinpä. Kandee varmaa hei hoitaa noi palstaharhat ja tolleen.
Se syvin pohjimmainen ajatus minulla on, aina, etten ole tarpeeksi kiinnostava, et ole kiinnostunut, sua ei vaan ole kiinnostanut minunlaiset.
En arvaa enää ehdottaa tapaamista, kun et kuitenkaan lähtisi. 💛🌞
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se jokin elohiiri tai kramppi nykii kolmatta päivää lavan alla. Sinua tarvittaisiin.
Sinua myös
😘
Vierailija kirjoitti:
Kuinka paljon mennä massan mukana ja kuinka paljon ajatella omilla aivoilla
Jos haluaa olla onnellinen, niin mahdollisimman vähän mennä massan mukana.
Mahdollisimman paljon ajatella omilla aivoilla.
T. Miia
Vierailija kirjoitti:
Olen saanut kerran kirjaimellisesti säkärin.
Kattolampusta?
Voisit sää kyl ihan itsekin täydentää rivejäsi ja puhettasi, että ei jää tulkintojen varaa, irl. On kuitenkin aina mahdollisuus niihin väärinymmäryksiin kuten tiedät. sivu, eräälle.[/quote]
Mun on vaikea avata näitä irl tiedäthän..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka paljon mennä massan mukana ja kuinka paljon ajatella omilla aivoilla
Jos haluaa olla onnellinen, niin mahdollisimman vähän mennä massan mukana.
Mahdollisimman paljon ajatella omilla aivoilla.
T. Miia
Miten se on mulle tuottanut vaan tuskaa ja raivoa. -sivu
Menenkö vaan väärään suuntaan?
Vierailija kirjoitti:
Joskus kun on tarve sanoa jotain nättiä ja tilanne yllättää tai häkellyttää, niin yritän olla nokkela itseironisesti ja ulos tulee järkyttävä sammakko, mitä ei voi enää selittää. Tajuan sekunnin murto-osissa miten tyhmä tai loukkaava kommentti voi olla, mutta sanottua ei saa takaisin. Anteeksi.
Ihan tavallista, kaikki ymmärtää kyllä mistä on kyse
Sori mut tää ei nyt liittynyt suhun