Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
08.05.2023 |

Kaipuu jatkukoon 💕

Kommentit (27486)

Vierailija
8221/27486 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka paljon mennä massan mukana ja kuinka paljon ajatella omilla aivoilla

Paljon ja vähän päälle

Vierailija
8222/27486 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kolmas tyyppi totesi eilen, että teillä kahdella taitaa olla ihan hyvä suhde. Mietin hetken, ja sanoin, että on se ollut sellainen, ainakin mielestäni, mutta ei kai enää pitkään aikaan. Niin kai se on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8223/27486 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teehetki meneillään. Istutin lisää kukkia ja ajattelin sua. Terkkuja Helsingistä...🤗

Mun sydän vaeltaa Helsingissä kaiket päivät, pitkää miestä etsimässä...

Vierailija
8224/27486 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sä tunsit saman, kun minä. Olen nyt aika varma siitä.

Sähköjännite välillämme.

En ole ikinä moista kokenut aiemmin. Tämä on ollut vuoristorataa nyt. Luulin että helpottaa ajan kanssa mutta ei ole helpotusta näkyvissä ollut. Pitäisi nähdä pitkästä aikaa niin saisi selvyyden onko kaikki vain hattaraa päässäni.

Ensi viikolla me ainakin nähdään. Pidän huolen siitä.

Pidän huolen että ei nähdä.

Ei auta.

Et päätä.

En päätäkään, mutta teen silti kaikkeni, että nähtäisiin.

Kiva, odotan innolla😉. Voinko auttaa jotenkin?

Vierailija
8225/27486 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen estynyt. Estynyt deittailemasta.

Sama juttu. Iänmyötä on tullu tosi valikoivaks ja ei halua pahoittaa mammojen mieltä. Parempi pysyä erossa..

Sama juttu. En halua pahoittaa miesten mieltä, koska niin harvalle alan naisystäväksi.

Mitään Höpöhöpö juttuja en harrasta.

Sivusta kolmas

Minä taas en deittaile ihan siitä syystä, ettei ole kiinnostavia deittailtavia :D

Sivusta neljäs?

Sama! :D

-Alta yhdeksäs

Tuun mukaan-kulman takaa kuudestoista

En ole koskaan deittaillut enkä aio koskaan aloittaa.

Luomuna olen tavannut ketä olen tavannut ja parisuhteissa ollut.

Tässä on nyt tosin mennyt useampi vuosi yksin eläessä.

Seuratapahtumissa en käy, yksin kuljen mitä kuljen.

Tulee kyllä usein joku juttelemaan, sekä naiset että homomiehet.

Mistäköhän se johtuu, tuskin ainakaan naisellisuudesta.

Ylihuomenna olen kumminkin sopinut meneväni hautajaisiin.

Sitä ei kai deitiksi lasketa?

-kaukaa sivusta t Mies

Muistele rakkaudella. Sellainen ihminen ei kuole koskaan.

The song is ended but the melody lingers on.

- Irving Berlin

B

Vierailija
8226/27486 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta kaiken kruunuksi tulkoon rakkaus, sillä se tekee kaiken täydelliseksi.

Kyllä

Vierailija
8227/27486 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kaksi vaihtoehtoa että toinen haluaa lopettaa kaipuunsa ottamalla yhteyttä tai aloittaa jotain ottamalla yhteyttä.

Vierailija
8228/27486 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paina minut sinetiksi sydäntäsi vasten,

pane sinetiksi ranteesi nauhaan.

Rakkaus on väkevä kuin kuolema,

kiivas ja kyltymätön kuin tuonela.

Sen hehku on tulen hehkua,

sen liekki on Herran liekki.

Vierailija
8229/27486 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sä tunsit saman, kun minä. Olen nyt aika varma siitä.

Sähköjännite välillämme.

En ole ikinä moista kokenut aiemmin. Tämä on ollut vuoristorataa nyt. Luulin että helpottaa ajan kanssa mutta ei ole helpotusta näkyvissä ollut. Pitäisi nähdä pitkästä aikaa niin saisi selvyyden onko kaikki vain hattaraa päässäni.

Mietin, että en ole minäkään. On ollut useita suhteita, mutta sellaista tunnetta ei ole tullut alkuun. Hattaralle tuntuu myös täällä. Mitä siitä nyt on, reilu kuukausi kun nähtiin ja olen alkanut miettiä kuvittelinko. Mutta ei ole ollut päivää milloin et olisi mielessä. Olen jo miettinyt, että todennäköisesti jos joku tietäisi vaikuttaisin sekopäiselle pakonomaisine ajatuksineni. Kun ei ole ketään kelle kertoa niin tänne on hyvä purkaa.

Vierailija
8230/27486 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen rakentaa tahtomattaan tarinaa mielessään, minkä suunnan tarina lopulta saa

Vierailija
8231/27486 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaipaat henkilöä joka sanonut sinulle ikävästi tai osoittanut muutoin ettei kiinnosta?

Koska asia ei ole tahdonalainen. Miksi kyselet tyhmiä?

Mun mielestä ei ole tyhmää ihmetellä tätä. Kyllä se on ihan luonnollista, että jos ihminen johon olet ihastunut loukkaa sua, sun kiinnostus lopahtaa. Jotkut osaa arvostaa itseään 😄

Jotkut tahvot jää jumiin johonkin sellaiseen, että jos asia sittenkin korjaantuisi tms.

Tosi tahvoa kyllä, en ymmärrä itsekään vaikka olenkin tuossa tilanteessa ollut eli toivonut ihmettä vaikka on ollut selvää ettei henkilöä kiinnosta 

Hän sivusta. Alkuperäinen vastaaja ei oleta asian korjaantuvan eikä odota kiinnostusta vastapuolelta. En ikinä seurustelisi hänen kanssaan tai muutenkaan ottaisi lähelleni kaltaisiaan tylyjä henkilöitä. Ihastukseen asia ei kuitenkaan mitenkään vaikuta.

Eli ainoa tahvo tässä olit sinä itse.

Se tylyys voi johtua turhautumisesta. Itse olen tyly, joskus jopa karkea, koska olen niiin turhautunut omaan tilanteeseeni suhteessa kaivattuun - ja vähän muutenkin. En ole tyly parisuhteessa, koska silloin minulla on VARMUUS. Jos tapaan kiinnostavan naisen, haluan edetä mahdollisimman nopeasti, jotta kaikki EPÄVARMUUS jäisi taakse ja pääsisi siihen tilaan, jossa ei tarvitse arvailla, että ollaanko vai eikö olla, tykkääkö toinen vai eikö tykkää jne. Eli ei se tylyys välttämättä ole koko totuus sinunkaan kaivattusi suhteen. Se tylyys voi kummuta nimenomaan turhautumisesta. Harva ihminen on tyly rakastamiaan ihmisiä kohtaan. Mutta on hemmetin turhauttavaa, jos aina joutuu jäämään friend zonelle niiden ihmisten kanssa, joiden kanssa haluaisi jotain enemmän kuin jotain jokapäiväistä kohteliaisuutta.

Sivu eri

Ymmärrän, mutta itse ehkä käyttäisin käsitettä oma turhautuminen. Riippuu tietysti mitä tylyydellä haluat ilmentää. Silloin se valitettavasti kohdentuu toiseen. Oma turhautuminen on viesti itselle jostakin kasvun paikasta. Näin itse tutkailisin itseäni ja omaa ajatusmaailmaani.

Nainen olen ja sillä tiellä mentaalisesti edelleen, josta ei ole paluuta.

Vierailija
8232/27486 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kolmas tyyppi totesi eilen, että teillä kahdella taitaa olla ihan hyvä suhde. Mietin hetken, ja sanoin, että on se ollut sellainen, ainakin mielestäni, mutta ei kai enää pitkään aikaan. Niin kai se on.

Haluan sen hyvän suhteen takaisin.

Vierailija
8233/27486 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon hulluna suhun. Harmittaa, että annoin kuitenkin ymmärtää jotain muuta. Se vetovoima meidän välillä on niin harvinaista, että kannattaako se ohittaa?

Mitä vi.. miksi annoit ymmärtää jotain muuta?????

Vierailija
8234/27486 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et kai oikeasti ajattele etten kaipaisi sua elämääni? Vai harhailenko, varmaan

Oikeasti ajattelen viime päivien perusteella. Aiemmin olen ajatellut, että haluat olla jonkinlainen kaveri, mutta et viettää vapaa-aikaa kanssani. Ainakaan niin kauan kuin minulla on tälläisiä tunteita.

Vierailija
8235/27486 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaipaat henkilöä joka sanonut sinulle ikävästi tai osoittanut muutoin ettei kiinnosta?

Koska asia ei ole tahdonalainen. Miksi kyselet tyhmiä?

Mun mielestä ei ole tyhmää ihmetellä tätä. Kyllä se on ihan luonnollista, että jos ihminen johon olet ihastunut loukkaa sua, sun kiinnostus lopahtaa. Jotkut osaa arvostaa itseään 😄

Jotkut tahvot jää jumiin johonkin sellaiseen, että jos asia sittenkin korjaantuisi tms.

Tosi tahvoa kyllä, en ymmärrä itsekään vaikka olenkin tuossa tilanteessa ollut eli toivonut ihmettä vaikka on ollut selvää ettei henkilöä kiinnosta 

Hän sivusta. Alkuperäinen vastaaja ei oleta asian korjaantuvan eikä odota kiinnostusta vastapuolelta. En ikinä seurustelisi hänen kanssaan tai muutenkaan ottaisi lähelleni kaltaisiaan tylyjä henkilöitä. Ihastukseen asia ei kuitenkaan mitenkään vaikuta.

Eli ainoa tahvo tässä olit sinä itse.

Se tylyys voi johtua turhautumisesta. Itse olen tyly, joskus jopa karkea, koska olen niiin turhautunut omaan tilanteeseeni suhteessa kaivattuun - ja vähän muutenkin. En ole tyly parisuhteessa, koska silloin minulla on VARMUUS. Jos tapaan kiinnostavan naisen, haluan edetä mahdollisimman nopeasti, jotta kaikki EPÄVARMUUS jäisi taakse ja pääsisi siihen tilaan, jossa ei tarvitse arvailla, että ollaanko vai eikö olla, tykkääkö toinen vai eikö tykkää jne. Eli ei se tylyys välttämättä ole koko totuus sinunkaan kaivattusi suhteen. Se tylyys voi kummuta nimenomaan turhautumisesta. Harva ihminen on tyly rakastamiaan ihmisiä kohtaan. Mutta on hemmetin turhauttavaa, jos aina joutuu jäämään friend zonelle niiden ihmisten kanssa, joiden kanssa haluaisi jotain enemmän kuin jotain jokapäiväistä kohteliaisuutta.

Sivu eri

Ymmärrän, mutta itse ehkä käyttäisin käsitettä oma turhautuminen. Riippuu tietysti mitä tylyydellä haluat ilmentää. Silloin se valitettavasti kohdentuu toiseen. Oma turhautuminen on viesti itselle jostakin kasvun paikasta. Näin itse tutkailisin itseäni ja omaa ajatusmaailmaani.

Nainen olen ja sillä tiellä mentaalisesti edelleen, josta ei ole paluuta.

T. Sivusta

Vierailija
8236/27486 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

👍 Nyt sitten

Vierailija
8237/27486 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon hulluna suhun. Harmittaa, että annoin kuitenkin ymmärtää jotain muuta. Se vetovoima meidän välillä on niin harvinaista, että kannattaako se ohittaa?

Ei hitsi kun vois omia tämän. Ootko mies vai nainen?

Kerroin jo ylempänä, että Nainen olen.

Millä viestin kohde alkaa?

Vierailija
8238/27486 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sataa. Kylmä. Ajattelen sua. 

Vierailija
8239/27486 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkkä ajatus susta tekee paremman olon

Ajattele sitten mua oikein intensiivisesti, niin mä ajattelen sua. Niin tekee, paremman olon.

Vierailija
8240/27486 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paina minut sinetiksi sydäntäsi vasten,

pane sinetiksi ranteesi nauhaan.

Rakkaus on väkevä kuin kuolema,

kiivas ja kyltymätön kuin tuonela.

Sen hehku on tulen hehkua,

sen liekki on Herran liekki.

Afterpartyt 🤘