Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
On se hienoa kattoo kun joku osaa
Juuri näin
Vierailija kirjoitti:
On se hienoa kattoo kun joku osaa
Ammattitaitoiset miehet on parhaita, kyllä 👍
Me ei voitais katsoa lätkää yhdessä, sillä sun sydämen joukkoeesi häviää heti jos mä katon pelejä. Olen Suomen joukkoeen itsetunnon esikuva ja se on ailahtelevan heikko mutta aika-ajoin ylisuorituksiin yltävä.
Vierailija kirjoitti:
V*ttu tätä tilannetta
Sammaa mieltä. En silti toivo, että emme koskaan olisi tavanneet.
Vierailija kirjoitti:
Mulla hyvä tilanne 🔥 n>m
Rakas Sannani, sinäkö?
Vierailija kirjoitti:
Osaa rakastaa?
Kaikki osaa??
Vierailija kirjoitti:
Puhuttaisko vedenpaisumuksesta?
Tsunami?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
G. Parasta mitä kaivattusi on sanonut sinulle?
Ei hän ole oikeastaan koskaan sanonut mitään hyvää. Toki on joskus kehunut jostakin osaamisesta tms muodon vuoksi ja tsempatakseen, mutta ei mua oikein semmoiset sanat lämmitä mitenkään. Ne on niin harkittuja ja teennäisiä.
Parasta mitä mulle koskaan on kukaan sanonut, oli kun kaveri oli juuri eronnut ja sydän täysin särki ja lohdutin häntä moneen otteeseen, niin myöhemmin sanoi, että pelkästään mun lähellä oleminen teki hänelle paremman olon. Silloin tunsin itseni oikeasti merkitykselliseksi jollakin tapaa.
Voi sinua rakkaani!
Erehdyt henkilöstä. Sori.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hän ole oikeastaan koskaan sanonut mitään hyvää. Toki on joskus kehunut jostakin osaamisesta tms muodon vuoksi ja tsempatakseen, mutta ei mua oikein semmoiset sanat lämmitä mitenkään. Ne on niin harkittuja ja teennäisiä.
Parasta mitä mulle koskaan on kukaan sanonut, oli kun kaveri oli juuri eronnut ja sydän täysin särki ja lohdutin häntä moneen otteeseen, niin myöhemmin sanoi, että pelkästään mun lähellä oleminen teki hänelle paremman olon. Silloin tunsin itseni oikeasti merkitykselliseksi jollakin tapaa.
Voi sinua rakkaani!
Erehdyt henkilöstä. Sori.
Oletko selvänäkijä?
Vierailija kirjoitti:
Me ei voitais katsoa lätkää yhdessä, sillä sun sydämen joukkoeesi häviää heti jos mä katon pelejä. Olen Suomen joukkoeen itsetunnon esikuva ja se on ailahtelevan heikko mutta aika-ajoin ylisuorituksiin yltävä.
Sä voisit kattoa lätkää äänettömällä ja mä tekisin sulle temppuja sillä välin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaa rakastaa?
Kaikki osaa??
Eivät osaa, on nähty ja koettu.
Vierailija kirjoitti:
Mulla hyvä tilanne 🔥 n>m
Heli? 😙
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
juu lohduttajat tiedetään
Kaikki hyvin
T. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaipaat henkilöä joka sanonut sinulle ikävästi tai osoittanut muutoin ettei kiinnosta?
Koska asia ei ole tahdonalainen. Miksi kyselet tyhmiä?
Mun mielestä ei ole tyhmää ihmetellä tätä. Kyllä se on ihan luonnollista, että jos ihminen johon olet ihastunut loukkaa sua, sun kiinnostus lopahtaa. Jotkut osaa arvostaa itseään 😄
Jotkut tahvot jää jumiin johonkin sellaiseen, että jos asia sittenkin korjaantuisi tms.
Tosi tahvoa kyllä, en ymmärrä itsekään vaikka olenkin tuossa tilanteessa ollut eli toivonut ihmettä vaikka on ollut selvää ettei henkilöä kiinnosta
Hän sivusta. Alkuperäinen vastaaja ei oleta asian korjaantuvan eikä odota kiinnostusta vastapuolelta. En ikinä seurustelisi hänen kanssaan tai muutenkaan ottaisi lähelleni kaltaisiaan tylyjä henkilöitä. Ihastukseen asia ei kuitenkaan mitenkään vaikuta.
Eli ainoa tahvo tässä olit sinä itse.
Se tylyys voi johtua turhautumisesta. Itse olen tyly, joskus jopa karkea, koska olen niiin turhautunut omaan tilanteeseeni suhteessa kaivattuun - ja vähän muutenkin. En ole tyly parisuhteessa, koska silloin minulla on VARMUUS. Jos tapaan kiinnostavan naisen, haluan edetä mahdollisimman nopeasti, jotta kaikki EPÄVARMUUS jäisi taakse ja pääsisi siihen tilaan, jossa ei tarvitse arvailla, että ollaanko vai eikö olla, tykkääkö toinen vai eikö tykkää jne. Eli ei se tylyys välttämättä ole koko totuus sinunkaan kaivattusi suhteen. Se tylyys voi kummuta nimenomaan turhautumisesta. Harva ihminen on tyly rakastamiaan ihmisiä kohtaan. Mutta on hemmetin turhauttavaa, jos aina joutuu jäämään friend zonelle niiden ihmisten kanssa, joiden kanssa haluaisi jotain enemmän kuin jotain jokapäiväistä kohteliaisuutta.
Sivu eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä voisit kattoa lätkää äänettömällä ja mä tekisin sulle temppuja sillä välin.
*samalla siis
Oon hulluna suhun. Harmittaa, että annoin kuitenkin ymmärtää jotain muuta. Se vetovoima meidän välillä on niin harvinaista, että kannattaako se ohittaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua kiinnostaisi sun tunteet. Sun menneisyys ja siihen liittyvät kärsimykset, kauniit kokemukset ja kaikki muukin. Kiinnostaisi sun onni ja tulevaisuus. Sinä sellaisenaan, mistä tulossa ja mihin menossa. Mutten edes tiedä...
Juuri se menneisyys ja sen kärsimykset ovat kadottaneet kaikki muistot. Ei ole kauniita muistoja. Ehkä niitä ei ole ollut olemassakaan. Minulle on vain tulevaisuus, jonka toivon aina olevan onnellisempi kuin tänään. En tiedä mistä olen tulossa, mutta hyvä paikka se ei ole ollut. En tiedä minne olen menossakaan, mutta jotta voisin elää olen luonut tulevaisuudesta kauniin haaveen. Kukaan ei näe miten heikko olen sisältä, koska olen näkymätön. Kuten olen aina ollut. Olen vain hahmo ja pankkitili. Liian sinisilmäinen. Tänään voin itkeä, koska kukaan ei huomaa kyyneliä sateen seasta. Suru liukenee näkemättä pois. Minä hymyilen, mutta sisus itkee. Minä olen nauranut, mutta se mitä on ollut sisällä on ollut aivan muuta. Onhan voimakkaan ahdistuksen vastatunne ilo ja vain sen näytän ulospäin. Minuahan ei ole voitu satuttaa niin paljon, että murtuisin. En paljasta sitä.
Surullista, epäreilua! Iloa soisin ja parempaan päin menoa. Kaikista eniten satuttaa sydäntäni viattoman kärsimys. Haluaisin hoitaa ja halia.
Hän sivusta. Alkuperäinen vastaaja ei oleta asian korjaantuvan eikä odota kiinnostusta vastapuolelta. En ikinä seurustelisi hänen kanssaan tai muutenkaan ottaisi lähelleni kaltaisiaan tylyjä henkilöitä. Ihastukseen asia ei kuitenkaan mitenkään vaikuta.
Eli ainoa tahvo tässä olit sinä itse.