Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
08.05.2023 |

Kaipuu jatkukoon 💕

Kommentit (27486)

Vierailija
8201/27486 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelkkä pyyhe päällä. Ajattelen sinua.

Haluaisin nähdä yhden miehen pelkkä pyyhe päällä 🥰 tai ehkä ei. Voisi tulla kuumat paikat.

Minäpä olen nähnyt. Mutta siitä on aikaa.

Vierailija
8202/27486 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan sua, mutta en voi elää näin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8203/27486 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon hulluna suhun. Harmittaa, että annoin kuitenkin ymmärtää jotain muuta. Se vetovoima meidän välillä on niin harvinaista, että kannattaako se ohittaa?

Onko aikaa kulunut pitkään vai lyhyen aikaa? Voithan vielä koittaa muuttaa tilannetta?

Vierailija
8204/27486 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla hyvä tilanne 🔥 n>m

Anna, meillä on paras tilanne 😉

Vierailija
8205/27486 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhuttaisko vedenpaisumuksesta?

Tsunami?

Kävin tsunamin jälkeisenä vuotena eka kertaa thaikuissa🙄

Vierailija
8206/27486 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä ja kauniita unia mun unelmieni naiselle 💕

Lentosuukoin ja pitkin lämpimin halauksin 😘😘😘🤗🤗🤗

Vierailija
8207/27486 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon hulluna suhun. Harmittaa, että annoin kuitenkin ymmärtää jotain muuta. Se vetovoima meidän välillä on niin harvinaista, että kannattaako se ohittaa?

onko mieheltä naiselle? korjaa asia

Vierailija
8208/27486 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko aikaa kulunut pitkään vai lyhyen aikaa? Voithan vielä koittaa muuttaa tilannetta?

Vaatisi molemmilta aika paljon, että tilanne muuttuisi.

Vierailija
8209/27486 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaipaat henkilöä joka sanonut sinulle ikävästi tai osoittanut muutoin ettei kiinnosta?

Koska asia ei ole tahdonalainen. Miksi kyselet tyhmiä?

Mun mielestä ei ole tyhmää ihmetellä tätä. Kyllä se on ihan luonnollista, että jos ihminen johon olet ihastunut loukkaa sua, sun kiinnostus lopahtaa. Jotkut osaa arvostaa itseään 😄

Jotkut tahvot jää jumiin johonkin sellaiseen, että jos asia sittenkin korjaantuisi tms.

Tosi tahvoa kyllä, en ymmärrä itsekään vaikka olenkin tuossa tilanteessa ollut eli toivonut ihmettä vaikka on ollut selvää ettei henkilöä kiinnosta 

Hän sivusta. Alkuperäinen vastaaja ei oleta asian korjaantuvan eikä odota kiinnostusta vastapuolelta. En ikinä seurustelisi hänen kanssaan tai muutenkaan ottaisi lähelleni kaltaisiaan tylyjä henkilöitä. Ihastukseen asia ei kuitenkaan mitenkään vaikuta.

Eli ainoa tahvo tässä olit sinä itse.

Pikkasen ylimielistä puhetta

Saan kyllä todellakin valita itse sen, kenen kanssa seurustelisin. En seurustelisi henkilön kanssa, joka on minua loukannut. Tietenkään. Se just on sitä edellä kuulutettua itsearvostusta.

Tunteisiin asia ei silti vaikuta, kaivattu on monilta osin hyvin vetävä henkilö. Pakko ihailla.

Vierailija
8210/27486 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

onko mieheltä naiselle? korjaa asia

Naiselta miehelle 😅

Vierailija
8211/27486 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gallup

Mikä on pysäyttävintä mitä kaivattu on sinulle sanonut?

Ettei kiinnosta

Missä tilanne- ja elämäntilanne yhteydessä nuo sanat?

Ei kiinnosta on jo sinänsä aika vahva ilmaisu, vaikka olisi minkälainen elämäntilanne. Eli ei ole merkitystä.

Sivusta. Mullekin on eräs sanonut päin naamaa kuka on hänen elämänsä rakkaus ja ketä haluaa eniten naiskennella. Jälkeenpäin selitti sitä vitsillä.

Sivusta toinen: muistuttanut pienen riidan aikana juuri niistä kipeimmistä haavoistani. Loukannut tarkoituksella luottamusasiassa, josta olin avautunut joskus herkällä hetkellä. Eipä anteeksipyynnöt paljoa jälkikäteen lohduttaneet.

No, siitäkin on päästy yli.

Vierailija
8212/27486 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

G. Parasta mitä kaivattusi on sanonut sinulle?

Ei hän ole oikeastaan koskaan sanonut mitään hyvää. Toki on joskus kehunut jostakin osaamisesta tms muodon vuoksi ja tsempatakseen, mutta ei mua oikein semmoiset sanat lämmitä mitenkään. Ne on niin harkittuja ja teennäisiä.

Parasta mitä mulle koskaan on kukaan sanonut, oli kun kaveri oli juuri eronnut ja sydän täysin särki ja lohdutin häntä moneen otteeseen, niin myöhemmin sanoi, että pelkästään mun lähellä oleminen teki hänelle paremman olon. Silloin tunsin itseni oikeasti merkitykselliseksi jollakin tapaa.

Voi sinua rakkaani!

Erehdyt henkilöstä. Sori.

Oletko selvänäkijä?

Ei tarvitse olla, koska hän ei voisi tuosta minua tunnistaa ;) ei tiedä tuota alempaa tarinaa.

Vierailija
8213/27486 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon mennä massan mukana ja kuinka paljon ajatella omilla aivoilla

Vierailija
8214/27486 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos silmillä voisi syödä

niin pieninä murusina olisin

sinut hitaasti nautiskellut.

Vierailija
8215/27486 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hitsi kun vois omia tämän. Ootko mies vai nainen?

Vierailija
8216/27486 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaipaat henkilöä joka sanonut sinulle ikävästi tai osoittanut muutoin ettei kiinnosta?

Mun mielestä ei ole tyhmää ihmetellä tätä. Kyllä se on ihan luonnollista, että jos ihminen johon olet ihastunut loukkaa sua, sun kiinnostus lopahtaa. Jotkut osaa arvostaa itseään 😄

Jotkut tahvot jää jumiin johonkin sellaiseen, että jos asia sittenkin korjaantuisi tms.

Tosi tahvoa kyllä, en ymmärrä itsekään vaikka olenkin tuossa tilanteessa ollut eli toivonut ihmettä vaikka on ollut selvää ettei henkilöä kiinnosta 

Hän sivusta. Alkuperäinen vastaaja ei oleta asian korjaantuvan eikä odota kiinnostusta vastapuolelta. En ikinä seurustelisi hänen kanssaan tai muutenkaan ottaisi lähelleni kaltaisiaan tylyjä henkilöitä. Ihastukseen asia ei kuitenkaan mitenkään vaikuta.

Se tylyys voi johtua turhautumisesta. Itse olen tyly, joskus jopa karkea, koska olen niiin turhautunut omaan tilanteeseeni suhteessa kaivattuun - ja vähän muutenkin. En ole tyly parisuhteessa, koska silloin minulla on VARMUUS. Jos tapaan kiinnostavan naisen, haluan edetä mahdollisimman nopeasti, jotta kaikki EPÄVARMUUS jäisi taakse ja pääsisi siihen tilaan, jossa ei tarvitse arvailla, että ollaanko vai eikö olla, tykkääkö toinen vai eikö tykkää jne. Eli ei se tylyys välttämättä ole koko totuus sinunkaan kaivattusi suhteen. Se tylyys voi kummuta nimenomaan turhautumisesta. Harva ihminen on tyly rakastamiaan ihmisiä kohtaan. Mutta on hemmetin turhauttavaa, jos aina joutuu jäämään friend zonelle niiden ihmisten kanssa, joiden kanssa haluaisi jotain enemmän kuin jotain jokapäiväistä kohteliaisuutta.

Sivu eri

Joo, no mutta nyt ei ole kyse tällaisesta. Olet ennenkin kirjoittanut tämän saman mulle täällä, ja ymmärrän sun tarpeen avautua aiheesta, mutta tämä tilanne on edelleenkin täysin erilainen.

Vierailija
8217/27486 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hitsi kun vois omia tämän. Ootko mies vai nainen?

Kerroin jo ylempänä, että Nainen olen.

Vierailija
8218/27486 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kaiken kruunuksi tulkoon rakkaus, sillä se tekee kaiken täydelliseksi.

Vierailija
8219/27486 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se tylyys voi johtua turhautumisesta. Itse olen tyly, joskus jopa karkea, koska olen niiin turhautunut omaan tilanteeseeni suhteessa kaivattuun - ja vähän muutenkin. En ole tyly parisuhteessa, koska silloin minulla on VARMUUS. Jos tapaan kiinnostavan naisen, haluan edetä mahdollisimman nopeasti, jotta kaikki EPÄVARMUUS jäisi taakse ja pääsisi siihen tilaan, jossa ei tarvitse arvailla, että ollaanko vai eikö olla, tykkääkö toinen vai eikö tykkää jne. Eli ei se tylyys välttämättä ole koko totuus sinunkaan kaivattusi suhteen. Se tylyys voi kummuta nimenomaan turhautumisesta. Harva ihminen on tyly rakastamiaan ihmisiä kohtaan. Mutta on hemmetin turhauttavaa, jos aina joutuu jäämään friend zonelle niiden ihmisten kanssa, joiden kanssa haluaisi jotain enemmän kuin jotain jokapäiväistä kohteliaisuutta.

Sivu eri

Rauha! Pitäisikö tapailla ihmisiä jotka ovat kiinnostuneita aidosti? Sen tunnistaa. Nämä keikarit eivät muutu ikinä koskaan milloinkaan. Ja sit olis oltava rohkea ja ITSE lähestyttävä kiinnostavia ihmisiä eikä odottaa että lahjat satelevat taivaalta suoraan syliin. Ole itse rehellinen ja luotettava sekä avoin. Lopeta pliis toi marina. Menee hermo! Kerpele!

Sanoin olevani sivusta, sekoitat mut johonkin toiseen. Minä olen aina avoin ja rehellinen tunnejutuissa. Se toki pitää paikkansa, että naisten tulee ottaa 50%:sesti vastuu aloitteista, niihin rohkaisemisesta ja vihreän valon näyttämisestä. Muuten ei tapahdu mitään.

Vierailija
8220/27486 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pikkasen ylimielistä puhetta

Saan kyllä todellakin valita itse sen, kenen kanssa seurustelisin. En seurustelisi henkilön kanssa, joka on minua loukannut. Tietenkään. Se just on sitä edellä kuulutettua itsearvostusta.

Tunteisiin asia ei silti vaikuta, kaivattu on monilta osin hyvin vetävä henkilö. Pakko ihailla.

Totta. Ihana kuulla! Hyväö yötä ja huomenta! Ystävällisesti tässä samalla kaikille ihmisystäville! Erityisesti Rauhalle!

Ketju on lukittu.