Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Hiljaisuus nukkuu vierelläni, sinä mielessäni... 💭
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä eräs Mies ja koko kylän miehet 🌎
Suloiset unet kaikille😘Aamulla nukutaan niin pitkään kuin nukuttaa!
Entäs me kylän naiset? XDXD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sinua missään.
Täällähän minä kuten aina.
Kuka siellä?
Hyvää yötä, toivottavasti nähdään vielä.
Vierailija kirjoitti:
Hiljaisuus nukkuu vierelläni, sinä mielessäni... 💭
Siinä vieressä olisi hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sinua missään.
Täällähän minä kuten aina.
Kuka siellä?
Mörköhän se täällä.
Vierailija kirjoitti:
En haluaisi sitä myöntää, mutta aiheutit minulle traumoja sillä miten kylmästi kohtelit.
Tämä ei ollut minulta.
Rakastan sinua, sydän sulana täällä itken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun pitää jotenkin kerätä itseni, ennen kuin pystyn sut kohtaamaan. Voi olla, että alan muuten itkemään.
Itkeminen ei kai ole niin paha asia.
Ei kai, mutta varmasti pitäisi kajahtaneena.
En minä kyllä.
Ei sitä miestä kiinnosta mun tunteet. Se on tullut selväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä kaivatulle. Istun iltaa kolmen tuntemasi miehen kanssa. (Ei olla puhuttu susta, ole huoleti.)
Ja illanistujaisten päätteeksikö aioit laittaa mulle irl viestin, jota vielä outtelen.
Taidat olla sivusta. Ei kaivattuni halua minulta mitään viestejä, ikävä kyllä. Kunpa olisikin hyvät kommunikointiyhteydet. 🥹
Saatan ollakkin, mutta saa mulle viestiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hani, lähetäänkö kumpikin ketjusta lopullisesti? Miksi enää kiusata itseä tai toista, koska mitään ei voi muodostua ja tuskin koskaan enää nähdäänkään.
Millaiset housut sulla oli tänään?🤔
Olet ihmeellinen, ihastuttava
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hani, lähetäänkö kumpikin ketjusta lopullisesti? Miksi enää kiusata itseä tai toista, koska mitään ei voi muodostua ja tuskin koskaan enää nähdäänkään.
Millaiset housut sulla oli tänään?🤔
Farkut
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sinua
Minäkin sinua, edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En haluaisi sitä myöntää, mutta aiheutit minulle traumoja sillä miten kylmästi kohtelit.
Tämä ei ollut minulta.
Eikä minulta, entä sitten.
Vierailija kirjoitti:
En rakastunut ensi silmäyksellä. En edes muista ensi kohtaamistamme kunnolla. Tai ehkä rakastuin, mutten vain muista sitä. Silloin olin piinallisen ihastunut eri ihmiseen ihan turhaan ja yksipuolisesti. Aika nopeasti kuitenkin huomasin sut ja ihmettelin, kuinka olet kuin vanha tuttu tai ikiaikainen ystävä. Tai enemmän, jonkinlainen sielunsisar. Koska mitään todellisia mahdollisuuksia lähentyä ei ollut, niin siihen se jäi pitkäksi aikaa. Kytemään kuin suopalo, hautumaan kuin palapaisti aromipesässä. Kuten on tapana, kytö leimahtaa ja paisti kypsyy. Sen jälkeen kaikki on selvää. Nyt itse kärsin sian lailla, haudun ja kyden. Olet enemmän kuin osasin toivoa ja odottaa maailmalta, ja samalla kuin kuu taivaalla. Näkyvissä vaan ei oikein ulottuvissa. Röh.
Varattu kiikarissa?
Aika sopia tapaaminen.