Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Olet ihana oma itsesi. Kauniita unia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitkö tänään hänet?
Kyllä
Toimistossa?
Miksi sitä sanotaan, voihan se toimistokin olla
A nainen menee myös naimisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Onko tämä tähtiin kirjoitettu?
On. Mitä sain kokea 2 vuotta sitten, niin en unohda. Tiedän, että tavataan vielä... Tämä aika, kun ollaan oltu erossa, on opettavainen matka, joka jatkuu.
Mitä silloin tapahtui?
Kaipaan yhtä hemmetin komeaa ja pitkää miestä. Missä kuljeksit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hani, lähetäänkö kumpikin ketjusta lopullisesti? Miksi enää kiusata itseä tai toista, koska mitään ei voi muodostua ja tuskin koskaan enää nähdäänkään.
Omisin tämän muuten, mutta meinasitko ettei enää koskaan nähdä? Se ei meinaan pidä paikkaansa.
Älä omi, jos ei tunnu malta. En usko, että tarjoutuu yhtäkään mahdollisuutta nähdä. Jollei hän ota yhteyttä kk sisällä. Sen jälkeen mahdollisuus on about sama kuin törmätä Barack Obamaan samassa autokaupassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ignooraat ihan täysin?
Niinpä niinpä niinpä
Varmaan sellainen joka on saanut jo niin selviä pakkeja, että ainoa vaihtoehto on kohtelias ignooraaminen
Kyllä, mistä arvasit! Story of my life! Kiinni jäin! XDXD
Vierailija kirjoitti:
Pohdin miten nukahdamme tänään sylikkäin, oltaisiinko hetki ihan kasvotusten ennenkuin siirrytään varsinaiseen nukkumislusikkaan?
t Mies
Sopii. Kummalla kyljellä haluat olla? Mä nukun yleensä oikealla mutta vasen käy yhtä hyvin.
B
Vierailija kirjoitti:
Hani, lähetäänkö kumpikin ketjusta lopullisesti? Miksi enää kiusata itseä tai toista, koska mitään ei voi muodostua ja tuskin koskaan enää nähdäänkään.
Jep
Vierailija kirjoitti:
Mut saa halvalla mukaansa. Ekalle tarjoajalle hyvää kyyt... seuraa.
Mää täällä! Olinko edes eka?
Vierailija kirjoitti:
Näin hänet tänään.
Näit kyllä, mutta et nähnyt. Sisimpääni.
Oli vähän huono tunniste, tuossa yhdessä viestissä,,,
Olen onnellinen että olen törmännyt kaltaiseesi tässä elämässä. 🥰😘
Vierailija kirjoitti:
Ei sinua missään.
Täällähän minä kuten aina.
Hyvää yötä eräs Mies ja koko kylän miehet 🌎
Suloiset unet kaikille😘
Aamulla nukutaan niin pitkään kuin nukuttaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä kaivatulle. Istun iltaa kolmen tuntemasi miehen kanssa. (Ei olla puhuttu susta, ole huoleti.)
Ja illanistujaisten päätteeksikö aioit laittaa mulle irl viestin, jota vielä outtelen.
Taidat olla sivusta. Ei kaivattuni halua minulta mitään viestejä, ikävä kyllä. Kunpa olisikin hyvät kommunikointiyhteydet. 🥹