Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kertakaikkiaan käsitä, et oon joskus vääntänyt tähän ketjuun jos jonkinmoista lorua ja semisiirappista ajatelmaa.
Kummasti kuitenkin kaipaan sitä ihmistä, joka näki hetken vain vaaleanpunaista. En tunnista, mutta kaipaan.
Joko rakkaus jäi historiaan?
Ei ollu tähtiin kirjoitettu tätä tarinaa. Kuopattu on, vaikka välillä koetti multia päältään syljeskellä.
Vierailija kirjoitti:
Ootko yli jo tunteinesi minusta? Voidaanko nykyään kaveerata ja hässiä ilman pelkoa satuttamisesta?
Todellakin. Oltais viitu jo pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Ootko yli jo tunteinesi minusta? Voidaanko nykyään kaveerata ja hässiä ilman pelkoa satuttamisesta?
Taitaa olla aivan turha enään hässiä. Hae joku muu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
... ehkä ajan kanssa?
Mitä?
On kysymys kaivatulleni.
Ajan kanssa...😘
Meillä on aika käsissämme.
Niinpä. Ja mitäs sitten tapahtuu?
Kalamies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla aivan turha enään hässiä. Hae joku muu.
Kaivattuni tietää eron enää ja enään välillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Illan iloksi. Kaivattusi vartalo yhdellä adjektiivilla kuvattuna?
Kiehtova.
oletko nähnyt alasti?
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä mun unelmieni naiselle 💕
Kauniita unia. Lämpimiä pitkiä halauksia ja suukkoja 🤗🤗🤗😘😘
Kauniita unia unelmieni miehelle 🤗🤗🤗💞💞💞🥰🥰🥰
Oli ihana nähdä tänään, ikävä vaivaa 😘😘😘🤗🤗🤗🤗🥰🥰🥰
Gallup
Onko tämä tähtiin kirjoitettu?
Vierailija kirjoitti:
Tälläsessä kuviossa on se hyvä puoli, että toisen saa monesti pitää mukana koko lopun elämäänsä. Ehkei meitä kaikkia vain ole tarkoitettu suhteeseen..
Vierailija kirjoitti:
Minä olen liian kömpelö kuvataiteilijaksi ja liian dorka runoilijaksi. Oon vaan onneton kateellinen reppana vailla kykyjä 😢
Täyttä huttua! Olet valmis vaikka julkaisemaan kirjan. Tällä puolella mietiskellyt, miten kauniisti ja monipuolisesti käytät sanoja ja ilmaisuja. Eipä ihme, että olit äikänopen kultapoika. Voit olla vielä kustantamoiden ja lukijoidenkin sellainen, jos lähetät tekstejäsi edelleen.
Kuvataitelijana on hyvä olla vähemmän perfektionisti. Minusta harrastushommien ylipäätään pitää olla mukavaa ja sielua kehittävää eikä mitään pakkopullaa. Itse en ole mikään Edelfelt. Teen fiiliksen mukaan niitä kuvia, mitä mieleeni pulpahtelee, tyyli vaihtelee.
En ole nähnyt edes tiukoissa irheiluvaatteissa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä. Ekaan voin vastata, että kohta olen yli eihän sinua näy missään nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Onko tämä tähtiin kirjoitettu?
Kaivattuni taitaa olla ainut, kuka tähtiin asti ylettää kirjoittamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä. Ekaan voin vastata, että kohta olen yli eihän sinua näy missään nykyään.
Minä kun en taida olla suhdeihmisiä. Lämpö kyllä kelpaisi. Tuunko moikkaa?
Vierailija kirjoitti:
En kertakaikkiaan käsitä, et oon joskus vääntänyt tähän ketjuun jos jonkinmoista lorua ja semisiirappista ajatelmaa.
Kummasti kuitenkin kaipaan sitä ihmistä, joka näki hetken vain vaaleanpunaista. En tunnista, mutta kaipaan.
Et ole ainut, tosin runoillut en ole. Hymy sille!
Ole mulle laskeutumisvalo
Laskeutumisvalo
Ota minut vastaan
Ole mulle syli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole ainut, tosin runoillut en ole. Hymy sille!
Ja vielä kaivataan! Hyvä me!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen liian kömpelö kuvataiteilijaksi ja liian dorka runoilijaksi. Oon vaan onneton kateellinen reppana vailla kykyjä 😢
Täyttä huttua! Olet valmis vaikka julkaisemaan kirjan. Tällä puolella mietiskellyt, miten kauniisti ja monipuolisesti käytät sanoja ja ilmaisuja. Eipä ihme, että olit äikänopen kultapoika. Voit olla vielä kustantamoiden ja lukijoidenkin sellainen, jos lähetät tekstejäsi edelleen.
Kuvataitelijana on hyvä olla vähemmän perfektionisti. Minusta harrastushommien ylipäätään pitää olla mukavaa ja sielua kehittävää eikä mitään pakkopullaa. Itse en ole mikään Edelfelt. Teen fiiliksen mukaan niitä kuvia, mitä mieleeni pulpahtelee, tyyli vaihtelee.
Et kai vaan tulkitse kaikkia runoja mun kirjoittamiksi? Ne loistokkaimmat eivät oo mun. Enkä ole hyvä kuvataiteessa vaan epäsymmetrian airut 😞