Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
It's always nice to have someone in your life who can make you smile even when they're not around.
- unknown
S 💖 vielä neljä tuntia, miten kestän tämän odotuksen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaunis sinä🥰
Ite oot! 🌹
Kiitos, ihana💕
Yhyy, odottavan aika on pitkä 😭
Niin, piti valita sellainen nainen jolla on tällä hetkellä eniten aikaa keskittyä minuun. Ei ollut vaikea valinta.
Vierailija kirjoitti:
Johanna <3
Kuka kaipailee? :)
On kyllä liikenne lisääntynyt tuossa tiellä viime aikoina mutta toisaalta minulle jatkossa ihan sama.
Vierailija kirjoitti:
Tuon sateisen aamupäivän vaeltava harmaasusi vietti tiheiden kuusenoksien alle käpertyneenä. Linnuillakaan ei ollut asioita kerrottavanaan, kuului vain, kuinka metsä hiljaa rakasti harmaasutta.
A wolf it is said,
can hear a cloud pass overhead.
- unknown
Vierailija kirjoitti:
Terkkuja Jyväskylään sielunpeililleni. Love you.
Love u more man 😍
G:
Olen nainen ja kaipaan naimisissa olevaa miestä🔻
Olen mies ja kaipaan naimisissa olevaa naista 🔺
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelin tässä juuri kaivattuni ääntä, onneksi hänellä on kirkas ja selvä artikulaatio, toisin kuin eräillä. Puhevika on kiusallinen palveluammatissa.
Väistimme kaikki luodin kun väistimme tämän ihmisen.
Asiatonta kirjoittelua. Työskentelin joskus asiakaspalvelussa ja osasin kyllä puhua. Sitten jouduin kiusaajien kohteeksi ja minulle alettiin hihitellä ja kommentoida ikävästi. Lopputulos aiheutti panikointia ja puheeni meni epäselväksi. Syntyi vaikea sosiaalisten tilanteiden pelko ja paniikkihäiriö. Jouduin lopettamaan työt. Kiitos teille työssäkäyville, kun maksatte minun korvaukseni palkoissanne. Olette maksaneet jo kauan.
Aivan, niinpä niin. Niinhän se elämä sitten meneekin...
Vierailija kirjoitti:
G:
Jättäkää nyt hyvät ihmiset ne varatut rauhaan, asia on sitten eri jos eroavat.
Vierailija kirjoitti:
Kohta lähden kolmannelle lenkille tänään. Tulehan taas asemiin vai onko sulla töitä? 😊
Minä vasta heräsin. Tiedäthän hitaan käynnistymiseni.
Kioskilla piipahdan parin tunnin sisällä, mutta muutoin vapaalla kotona, ehkä pihassa.
Vierailija kirjoitti:
Yhyy, odottavan aika on pitkä 😭
Toisinaan ahdistava möykky joka kuristaa hiljalleen itkijänsä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
G:
Jättäkää nyt hyvät ihmiset ne varatut rauhaan, asia on sitten eri jos eroavat.
Sitähän he juuri täällä kirjoitellessaan tekevät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä linjapäätös on olla näkymättömissä? Haluaisin nähdä, vaikket haluaisi ehkä tulla nähdyksi.
Nyt on monimutkaista. Selitäpäs vähän.
Ei sen monimutkaisempaa kuin että miksihän sinua näkee niin harvoin?
Tämän viestin huomasin ensimmäisenä eiliseltä illalta. Jos olet oikea henkilö niin tiedät tähän vastauksen ilman kyselyjäkin.
Keskität nyt kaiken huomiosi uuteen ihastukseesi, pidät huolen, että katsot hänen kauniisiin silmiin mahd. usein ja näet hänet monta kertaa päivässä. Ajattelet hänestä kauniisti ja kirjoitat tänne kivoja viestejä jotka saavat hänet hyvälle mielelle. Toivottavasti et tee samoja virheitä hänen kanssaan mitä teit minulle. Rakkauden täyteistä kesää teille kahdelle. Teidän elämässä on enemmän yhdistäviä tekijöitä mitä meillä olisi ollut.
P.S Olen ollut jo pitkän aikaa täysin väärässä viestiketjussa joten jatkossa et minun viestejä täältä enää löydä. Sama koko av- palstalle, elämäni on jatkossa irl 🖐
Hyvää passiivisagressiivitonta kesää myös Sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Niin, piti valita sellainen nainen jolla on tällä hetkellä eniten aikaa keskittyä minuun. Ei ollut vaikea valinta.
No sä ainakin osaa elää "just tässä hetkessä".
Onko hän juuri se, jonka haluat eniten?
Tuossa voi tosin oma vaaransa olla. Hän, jota ehkä eniten haluaisit voi nähdä asian kyllä sillain että kiinnostuksesi ei riittänyt - etkä välttis koskaan tule saamaan eniten haluamaasi, ellei ko. eniten aikaa antava kyseinen ole juuri sitä.
Tuon sateisen aamupäivän vaeltava harmaasusi vietti tiheiden kuusenoksien alle käpertyneenä. Linnuillakaan ei ollut asioita kerrottavanaan, kuului vain, kuinka metsä hiljaa rakasti harmaasutta.