Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakas, heräsin aamulla sinun kuvasi mielessäni.
Heräsin uneen, jossa menin paikkaan, missä oli tanssilattia. Seinään nojaili laiha nainen, jolla oli läpinäkyvä vartalonmyötäinen ihokas päällä. Hän oli paitsi vartaloltaan , myös kasvoiltaan, täynnä leikkausarpiviiltoja, jotka oli liimattu. Mietin ohi mennessä, että nyt on kauneusleikkaukset menneet kerrassaan övereiksi. Joku sivullani puhui juuri minulle jotakin kun tuo edellinen nainen tuli yhtä` äkkiä ja vei minut paritanssiin, valssiin tai muuhun vanhanaikaseen. Hän painoi isot rintansa omiani vasten tungettelevasti ja sopersin olevani hetero. Luulin hänen yrittävän iskeä minua. Tanssiessamme hän kertoi tarinaansa. Kertoi palaneensa pahoin, jonka jälkeen hänet oli ulkoisesti rakennettu uudeksi. En pystynyt pidättämään kyyneleitäni (etenkin ajatellessani omia vastoinkäymisiä, miten pieniksi ne kutistuivat häntä kuunnellessa) ja poistuimme sivustalle istumaan. Istuimme vierekkäin, jotenkin limittäin ja hän alkoi keinuttaa ylävartaloa omaansa vasten kuin lohduttaakseen. Pidättelin kyyneleitäni, mutta ymmärsin mikä voima kosketuksella on, miten lohduttavalta se tuntui. Kuinka hyvää se teki. Kuin lapsi äitinsä sylissä, kaukana muu maailma.
Hyvin kuvattu, tunnistin kaiken. Hyvää jatkoa! 🖤
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
G:
Olen nainen ja kaipaan naimisissa olevaa miestä🔻
Olen mies ja kaipaan naimisissa olevaa naista 🔺
Jättäkää nyt hyvät ihmiset ne varatut rauhaan, asia on sitten eri jos eroavat.
Kai sitä nyt saa täällä kaivata vaikka kissaa? Mun ihastus on naimisissa, mutta olenhan itsekin varattu, joten samapa tuo. Mitään en voisi asialle kuitenkaan tehdä
Olet minulle kuin kevätsade luonnolle
🌲🌸🌼🌷🌺🌻🌳
Vierailija kirjoitti:
Tuon sateisen aamupäivän vaeltava harmaasusi vietti tiheiden kuusenoksien alle käpertyneenä. Linnuillakaan ei ollut asioita kerrottavanaan, kuului vain, kuinka metsä hiljaa rakasti harmaasutta.
Ilmankos nukuinkin niin hyvin, mitkään äänet eivät häirinneet.
Ropina rauhoittaa.
Heräsin vain hetkeksi, käännän toiselle kyljelle ja nukun iltaan.
Pientä nälkää tosin, kuten tapaa olla iltapäivisin.
-Harmaasusi
Kaipaan naista jonka toinen nimi on Johanna<3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelin tässä juuri kaivattuni ääntä, onneksi hänellä on kirkas ja selvä artikulaatio, toisin kuin eräillä. Puhevika on kiusallinen palveluammatissa.
Väistimme kaikki luodin kun väistimme tämän ihmisen.
Täysin samaa mieltä. Saisi työnjohto jo puuttua tuollaisen työntekijän töihin. Pitäisi olla jossain yksinäisessä toimistotyössä.
Ei ne enää ala niin vanhaa naista kouluttamaan uuteen ammattiin ja työkkäri ei ilman koulutusta laita mihinkään. Joutuisi kurssille ja sitä kautta työttömänä kotiin jäämään.
Vierailija kirjoitti:
🔼 Olen keskivertoa älykkäämpi.
🔽 En taida ehkä olla.
Puuttuu se huomattavasti- vaihtoehto,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
G:
Saa niistä täällä haaveilla, siihen ei tarvi kenenkään erota yhtään mistään. Lepo!
Tajua jo, mulla oli tylsää, mua ei kiinnosta!!! Olen sellainen persoona ihan yleensäkin, joudun väkisin keksimään jotain mitä tekisin ja sen huomaa. Jäin räplää jotain kun oli tylsää, siinä se.
Löysin hyvän laastarin kesäksi, ei hän sinun veroisesi ole mutta kyllä tämä pahemman puutteessa kelpaa. Onhan teissä jotain samaakin, yllätys, yllätys :)
Gallup: Millä kirjaimella alkaa kaivattusi toinen nimi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
G:
Saa niistä täällä haaveilla, siihen ei tarvi kenenkään erota yhtään mistään. Lepo!
Saa toki, en vaan jaksais lukea niitä.
Vierailija kirjoitti:
T
Vierailija kirjoitti:
Olet minulle kuin kevätsade luonnolle
🌲🌸🌼🌷🌺🌻🌳
Olet minulle kuin kevätsade siitepölyallergiselle.
Vierailija kirjoitti:
Muistaakseni Iillä. Mutta ihan varma en ole.
Vierailija kirjoitti:
S
En tiedä. En ole jaksanut tarkistaa auton rekisterinumeroa jota kautta saisi koko nimen tietoon.
Vierailija kirjoitti:
Löysin hyvän laastarin kesäksi, ei hän sinun veroisesi ole mutta kyllä tämä pahemman puutteessa kelpaa. Onhan teissä jotain samaakin, yllätys, yllätys :)
Sivusta: hyvä hyvä noin sitä pitää! Mitä samaa?
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Minun alkaa M kirjaimella, olen nainen.
Ota toinen, et ole arvoiseni pitämällä useita mielessäsi.