Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
En muista rekkaria ollenkaan, vaikka muutamaan otteeseen tullu katsottua. Hädin tuskin muistan omaani.
Asian vierestä, olen usein miettinyt onkohan mulla autistisia piirteitä, koska muistan kaikkien rekkarit, puhelinnumerot, postinumerot ja ylipäätään kaikki numerosarjat, myös hyvin pitkät, jopa vuosikymmenten takaa. Vaikka en haluaisi muistaa, kasvoja en kuitenkaan välttämättä tunnista. No, samapa tuo tässä vaiheessa elämää.
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkös mitä nainen. Näin että sun pupillit laajeni.
Ihan sama tietääkö hän mun haluavan häntä vai ei. Hänen tehtävänsä on tehdä liike mun suuntaan jos mut haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Kuka on sinun kaivattusi?
S****
Vierailija kirjoitti:
Mun käsi sun sisäreidellä
Oliskin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En muista rekkaria ollenkaan, vaikka muutamaan otteeseen tullu katsottua. Hädin tuskin muistan omaani.
Asian vierestä, olen usein miettinyt onkohan mulla autistisia piirteitä, koska muistan kaikkien rekkarit, puhelinnumerot, postinumerot ja ylipäätään kaikki numerosarjat, myös hyvin pitkät, jopa vuosikymmenten takaa. Vaikka en haluaisi muistaa, kasvoja en kuitenkaan välttämättä tunnista. No, samapa tuo tässä vaiheessa elämää.
Mulla toisinpäin. Muistan todella hyvin kasvot ja tilanteet. Tietenkin, jos haluan muistaa. Muuten pyyhin aika nopeasti muistista kaikkea tarpeetonta.
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sinua, T.
Kukapa ei
Rakkautta kaikille kaipaajille, minulla riittää jaettavaa
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sinua, T.
Ja minä sinua S.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki mahdollinen pitää ottaa huomioon.
Arvaa, olenko yrittänyt...
Semisti masentavaa tekstiä taas tänään. Kuinkahan monta viikkoa täällä samat tyypit jättäneet jäähyväisiä kaivatuilleen?
Vierailija kirjoitti:
Pääsispä taas sun kainaloon.
Rakastuin.
Sama M-miehelle 🧡&🧡
Eri
Vierailija kirjoitti:
Kuka on sinun kaivattusi?
E****a
Haluaisin helliä sua parhaimmalla tavalla.
Hyvä päivä. Sun kans olisi vielä parempi.
Tämä ei ollut kaipuun päivä, selvisin. Hyvää yötä kaivatulle
Vierailija kirjoitti:
oikein vi**n cool .
😂😂
T the linssinhankaaja