Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kaipuu jatkukoon 💕
Kommentit (27486)
En edes muista, mitä kirjaimia ja numeroita rekkarissani on 🙈 Johtunee kyllä siitä, että ajoneuvo vaihtui vastikään.
Vierailija kirjoitti:
Oon todennut, että meidän yhteys on mun varassa. Sen ylläpitäminen, sen uudelleen rakentaminen ja sen kehittäminen. Jos mä en sitä aktiivisesti tee, sitä ei ole ollenkaan.
Olet väärässä.
En muista rekkaria ollenkaan, vaikka muutamaan otteeseen tullu katsottua. Hädin tuskin muistan omaani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun sanotaan että kyllä vakka kantensa löytää niin mitä se olis voinu tarkoittaa meidän tapauksessa. Kaks vapaa-ajan rauhallista hedonistia nautiskelemassa ruuasta, musiikista, kulttuurista, viihteestä?
Samanlaisia paskoja molemmat. Sopivat yhteen. 👍
Vau. Onko kaikki ok?
Kaikki on niin hyvin. Paremmin kuin hyvin. Miksi sydämeni lähti kuitenkin sun mukaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun sanotaan että kyllä vakka kantensa löytää niin mitä se olis voinu tarkoittaa meidän tapauksessa. Kaks vapaa-ajan rauhallista hedonistia nautiskelemassa ruuasta, musiikista, kulttuurista, viihteestä?
Vau. Onko kaikki ok?
Kiitos kysymästä, näköjään paremmin kuin teillä!
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, että aiheutin ahdistusta.
Kuka kenelle?
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, että aiheutin ahdistusta.
Mä en pyydä enää anteeksi. Jos ahdistaa niin voi nyyh.
Vierailija kirjoitti:
Tuo kuvaus kyllä sopisi myös minuun ja kaivattuuni.
Eri (ei Klas)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vau. Onko kaikki ok?
Ehdit ensin, piti kommentoida et Oho onko kaikki hyvin? T. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vau. Onko kaikki ok?
Kiitos kysymästä, näköjään paremmin kuin teillä!
Jaa mitenkä niin? 😂
Miksi yritti muuttaa mua?
En ikinä olisi tehnyt sitä sulle. Ole diplomaattinen, mukava, jatka elämääsi. Elämä on.
En olisi ikinä alkanut mustamaalaamaan sua. Olisin vaa todennut et eri tyyppinen ihminen. Olet varmaan esfj. Just ne tyypit ketkä ei tajua mua.
Mutta onneksi maailma on sellainen, että jos olet sellainen kun olet, sun oikeat ihmiset ymmärtää sua