Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakas Mangusti
Tulit ajatuksiini.
Tunnistan nuoremman minäni kirjoittamastasi.Olen alkanut ymmärtää miltä tuolloinen toimintani on tuntunut ja miten se on vaikuttanut.
Joskus olen pohtinut voisinko pyytää loukkaavaa käytöstäni, ymmärtämättömyyttäni ja osaamattomuuttani anteeksi. Minusta ei kuitenkaan tuolloin ollut oikeisiin tekoihin eikä sanoihin - en tiennyt mitä tein - , enkä ole kovin varma mahtaako olla vieläkään.Vielä en ole löytänyt niitä sanoja - häpeän sitäkin.
Näiden muistojen kanssa minun on kumminkin elettävä.Toverisi kaipausketjussa
Rakas toveri kaipauksessa, kirjoitit tuohon juuri ne sanat, jotka ovat jo itsessään anteeksipyyntö. Koskaan ei ole liian myöhäistä pyytää anteeksi.
Toverisi kaipausketjussa, sivusta
Itken...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä voisi ottaa miestä, jotka olisi pistänyt oman parisuhteensa pirstaleiksi minun vuokseni. Olisi epäluotettava ja joutuisin jatkuvasti miettimään kenen matkaan tämä seuraavaksi lähtee.
Et siis usko että halua sinuakaan? Mikä sinussa olisi vialla?
Kyse ei ole minusta vaan siitä, että parisuhteensa hylkäävä mies on luonnevikainen.
Eihän ole. Jokainen saa kuule päättää parisuhteensa kuten kaikki muutkin suhteensa jos haluaa. Olisitko itse luonnevikainen jos olet viemässä toiselta miehen? Ja sit se mies pettyy suhunkin. Eikös se kuitenkin mene niin että kuule unohda se mies ja jatka elämääsi. Kun tolleen katkeroitat itseäsi niin et saa enää ketään miestä.
Vierailija kirjoitti:
Luulisin, että olet n. 10 cm minua pidempi?
Olen 169.5
Vierailija kirjoitti:
Kaunein viikonloppu tänä vuonna.
Ja olla se yksin.
Mä vietin kaikki kauniit viikonloput yksin silloinkin, kun olin parisuhteessa. Vähemmän se sielua syö olla yksin yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakas Mangusti
Tulit ajatuksiini.
Tunnistan nuoremman minäni kirjoittamastasi.Olen alkanut ymmärtää miltä tuolloinen toimintani on tuntunut ja miten se on vaikuttanut.
Joskus olen pohtinut voisinko pyytää loukkaavaa käytöstäni, ymmärtämättömyyttäni ja osaamattomuuttani anteeksi. Minusta ei kuitenkaan tuolloin ollut oikeisiin tekoihin eikä sanoihin - en tiennyt mitä tein - , enkä ole kovin varma mahtaako olla vieläkään.Vielä en ole löytänyt niitä sanoja - häpeän sitäkin.
Rakas toveri kaipauksessa, kirjoitit tuohon juuri ne sanat, jotka ovat jo itsessään anteeksipyyntö. Koskaan ei ole liian myöhäistä pyytää anteeksi.
Itken...
Rutistan lujasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 169.5
Sun on pakko olla mies, koska vain miehet laskevat puolikkaita senttejä. Mutta siis sama. Oot just sopiva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakas Mangusti
Tulit ajatuksiini.
Itken...
Rutistan lujasti.
Kiitos
Vierailija kirjoitti:
Haittaako ikäero?
Ei ainakaan minua. Jotkut ulkopuoliset saattaisivat kyllä repiä pelihousunsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä voisi ottaa miestä, jotka olisi pistänyt oman parisuhteensa pirstaleiksi minun vuokseni. Olisi epäluotettava ja joutuisin jatkuvasti miettimään kenen matkaan tämä seuraavaksi lähtee.
Et siis usko että halua sinuakaan? Mikä sinussa olisi vialla?
Kyse ei ole minusta vaan siitä, että parisuhteensa hylkäävä mies on luonnevikainen.
Eihän ole. Jokainen saa kuule päättää parisuhteensa kuten kaikki muutkin suhteensa jos haluaa. Olisitko itse luonnevikainen jos olet viemässä toiselta miehen? Ja sit se mies pettyy suhunkin. Eikös se kuitenkin mene niin että kuule unohda se mies ja jatka elämääsi. Kun tolleen katkeroitat itseäsi niin et saa enää ketään miestä.
En ole viemässä kenenkään miestä. Miehen tulee olla vapaa kaikilla mahdollisilla tavoilla, että voin edes miettiä häntä mahdollisena kumppanina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 169.5
Sun on pakko olla mies, koska vain miehet laskevat puolikkaita senttejä. Mutta siis sama. Oot just sopiva.
Ai siks ku ne on niin lyhyitä 😆
Olit ainut mies jonka kanssa ikinä edes halusin sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 169.5
Nainen olen. Ja puolikas siksi, koska tuo tulos tuli edellisessä virallisessa mittauksessa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 169.5
Ai siks ku ne on niin lyhyitä 😆
Ei vaan siksi, että se on heille tärkeää.
Vierailija kirjoitti:
Haittaako ikäero?
Haittaa. On suuri ongelma.
Mä tarvisin jotain rauhoittavaa.
Hautaan kaipuuni syvään kuoppaan,
sattuu tehdä se eikä kipu hevillä hellitä.
Olit salainen voimani, unelmani.
Jäät elämään sydämeeni, halusin tai en. Jokainen päivä on vienyt sinua kauemmas ja vie edelleen. Sydämeen sattuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haittaako ikäero?
Ei ainakaan minua. Jotkut ulkopuoliset saattaisivat kyllä repiä pelihousunsa.
Paljonko eroa? Miks edes mietit. Siinä olennaisin kysymys. Aikuisiällä ikäero ei ole niin kummallinen juttu. Jopa 10 vuotta on aika iisi.
Kaivattuni ei ole varattu mutta muhun on ihastunut useampi varattu mies. Toivon, etteivät he tee mitään typerää, koska se ei johda mihinkään.