Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Hyvää yötä elämäin elosalle ihmenaiselle miulta mieheltä junttilasta 30km ja kuntarajain heikommalta puolta, kauniita unia, huomiseen . Nukkukaa kaipaajat hyvin.
Sanoin sinulle joskus, että olen ujo. Sinä vastasit ettei se haittaa. Sitten sanoit, että nyt minä puolestaan teen sinusta ujon ja hymyilit. Hyvää yötä tärkeä. Ajattelen sinua 💖
Hyvää huomenta!
Mukavaa päivää suloiselle unelmieni naiselle 💕
Lämpimin aamuhalauksin ja lentosuukoin 🤗🤗🤗😘😘😘
Vierailija kirjoitti:
Ei kai meilläkään enää asiaa olisi, mutta ehkä sitä vielä saisi kiinni jostakin selittämättömästä yhteydestä ja silmistä välittyvästä ihmisyyden jakamisen kokemuksesta. En tiedä, kun ei taida enää ehtiä testata. Voi olla, ettei sellaista tunnelmaa enää saisikaan. Molemmilla tainnut jysähtää kunnon defenssit eteen.
Tämä kuvailu osuus niin oikeaan. Kokemus oli hämmentävä. Meistä tuskin kumpikaan tätä odotti tai halusi. Olisin halunnut jutella kovastikin enemmän, mutta se ei olisi ollut oikein. Ehkä kun ja jos vielä kohdataan sitten jutellaan.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostat minua vieläkin.
Sanat samat sulle, edelleen.
Miksi luulette vielä kohtaavanne jonkun menneisyyden tuttavuuden kanssa, jos ette ole olleet missään yhteydessä yli vuoteen eikä mitkään asiat kytke teitä yhteen nykyään?
Huomenta kaikille. Selasin nopeasti eilisiä viestejä ja mielen valtasi epävarmuus. Oliko jäähyväisten kirjoittaja sama vai laittoiko niitä useampi henkklö? Niissä olisi hyvä olla tunnisteet, että oikea henkilö löytää ne.
Vierailija kirjoitti:
Se oli sitten sille blondille, keneen haluaisin tutustua. Ei tarvitse liikaa muiden miettiä asiaa.
Kuvaile tätä blondia.
T. Blondi, joka haluaisi tutustua mieheen.
Näin sut viimeksi 3 viikkoa sitten, mahdetaanko törmätä enää koskaan :(
Se on titaanista
Katson kelloa
Totean
Kuinka ironista
Joki joka virtaa
Leikkii väreillään
Kuin lapsi
Vastaat minulle
Hymy kasvoillasi
Ratsastitko
Aavaan preeriaan
Arvuuttelen vieläkin
Askareissani
Rauhoitan itseni
Viinillä ja musiikilla
Huomenta. Sille, jolla oli valkoinen lippis eilen.
Vierailija kirjoitti:
Turha kai mun on enää tunnustaa tunteita T
?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turha kai mun on enää tunnustaa tunteita T
?
Se olis ehkä turhaa, kun hän tietää ne jo, eikä yhteyttä enää ole.
Vierailija kirjoitti:
Näin sut viimeksi 3 viikkoa sitten, mahdetaanko törmätä enää koskaan :(
Oliko lauantai?😶
Vierailija kirjoitti:
Miksi luulette vielä kohtaavanne jonkun menneisyyden tuttavuuden kanssa, jos ette ole olleet missään yhteydessä yli vuoteen eikä mitkään asiat kytke teitä yhteen nykyään?
Koska täällä ollaan harhaisia. Itse en haluaisi tavata menneisyyden ihastusta, vaikka olis ollu vuoren suuruinen tunnekeko.
Asioiden tapahtumisella on muutenkin yleensä ns. aikaikkuna, jonka sisällä pitäis homman edistyä, jos on edistyäkseen.
Vierailija kirjoitti:
Hän jota kaipaan, kosketti syvältä ja on ainutlaatuista. Haluaisin tutustua häneen ja olla yhteydessä, vaikka sitten kavereina... Olisin maininnut hänelle toisesta työpaikasta ammatinsa puolesta, jos olisimme tekemisissä.
Se oli sitten sille blondille, keneen haluaisin tutustua. Ei tarvitse liikaa muiden miettiä asiaa.