Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsepä sössit kaiken. eräälle, mieshenkilölle
Tai vain väisti luodin?
Mulle sanoi jokainen, että väistin luodin. En ymmärrä miksi minua sattuu, tuntuu enemmän että sain osuman luodista.
-mies, sivusta.
Sama tunne
Vierailija kirjoitti:
Toi creeppiweirdobiisi.. olen satavarma, että minun rakas (ex-)kaivattu laittoi tänne kerran yhden version siitä minulle. Mistäkö tiedän? Kun vain tiedän. Ja PS. On yhä ikävä sinua, vaikka tämä on sairasta. Ännältä ännälle
Ehkä harhauduit? Minä näet olen kerran postannut siitä Haldy Reinhartin version hyvän yön toivotuksen yhteydessä. ;)
Vierailija kirjoitti:
Laitoit oveni lukkoon.
Enemmän ovia lukittu edestäni, kuin olen kenenkään ovia lukinnut. Ehkä ikkuna vielä jossakin vaiheessa aukeaa. Ohis
Sytämesi osuman sai, nuoli on Amorin viinistä kai. Syvälle se upposi nii-i-iin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitoit oveni lukkoon.
Enemmän ovia lukittu edestäni, kuin olen kenenkään ovia lukinnut. Ehkä ikkuna vielä jossakin vaiheessa aukeaa. Ohis
Piirakan kera. Tsemppiä! Feel you! 👍
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrätkö edes miten pahasti olet loukannut minua. Eräälle, miehelle.
Ymmärrän. En kuitenkaan pyytele anteeksi täällä. Irl ei ole mahdollisuutta lähettää edes pahoitteluviestiä.
Ehkä joskus pääsen yli näistä yksipuolisista tunteista. Sinunlaista naista tuskin tulee toista ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän. En kuitenkaan pyytele anteeksi täällä. Irl ei ole mahdollisuutta lähettää edes pahoitteluviestiä.
Ehkä joskus pääsen yli näistä yksipuolisista tunteista. Sinunlaista naista tuskin tulee toista ikinä.
Kyllä luulisi että jostain yhteystiedot saisi. sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi creeppiweirdobiisi.. olen satavarma, että minun rakas (ex-)kaivattu laittoi tänne kerran yhden version siitä minulle. Mistäkö tiedän? Kun vain tiedän. Ja PS. On yhä ikävä sinua, vaikka tämä on sairasta. Ännältä ännälle
Ehkä harhauduit? Minä näet olen kerran postannut siitä Haldy Reinhartin version hyvän yön toivotuksen yhteydessä. ;)
Ei ollut se versio
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään oli hieno hetki.
Oli ihana nähdä pitkästä aikaa ihastusta.💙Näitkö sattumalta vai oliko teillä treffit?
Jos olisi ollut treffit, niin viestini olisi sisältänyt kaikki positiivisuuteen liittyvät adjektiivit, ja muutaman jotka eivät edes liity.
Näimme tutussa paikassa, mutta eivät olleet treffit.
Toimit itsekkäästi, omahyväisesti ja loukkaavasti.
Pidit minua vain laastarina, korvikkeena ja leluna.
Siksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pääse sinusta irti, vaikka pitäisi.
Mitä jos et yrittäisikään päästä irti?
Jos on ulkoinen pakko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään oli hieno hetki.
Oli ihana nähdä pitkästä aikaa ihastusta.💙Näitkö sattumalta vai oliko teillä treffit?
Jos olisi ollut treffit, niin viestini olisi sisältänyt kaikki positiivisuuteen liittyvät adjektiivit, ja muutaman jotka eivät edes liity.
Näimme tutussa paikassa, mutta eivät olleet treffit.
Hänen työpaikallaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sydän tyky-tyky-tykyttää! Sulle! 🖤
🧡 mulle? 😎👍
Vaikkapa sullekin sitten. 👍
No kiitos. 👍
Sinun mielesi on lujaa tekoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä joskus pääsen yli näistä yksipuolisista tunteista. Sinunlaista naista tuskin tulee toista ikinä.Kyllä luulisi että jostain yhteystiedot saisi. sivu
Kyllä ne yhteystiedot on. Estoisena en viesti.
Sä et enää tykkää minusta 😟 n>n
Vierailija kirjoitti:
Sä et enää tykkää minusta 😟 n>n
Meidän kirjaimet?
Annapa tulla oikeat kirjaimet, niin minä vuodatan sinulle, mitä oikeasti ajattelen
Mulle sanoi jokainen, että väistin luodin. En ymmärrä miksi minua sattuu, tuntuu enemmän että sain osuman luodista.
-mies, sivusta.