Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä luulin että sä olisit ollut se ainut ja oikea. Mulle.
Samaa luulin mä, en enempää enkä vähempää
Vierailija kirjoitti:
Jokainen päivä on liikaa
Nyt kun mä ilman sua jäin
Jokainen päivä on liikaa
Elää en voi näin
Mä liikaa kurkoitin tähtiin
Ja liikaa sehän jo nähtiin
Rakastin
samat ajatukset täälläkin
Sellasii sitten. No, hommat jatkuu. 🤨
Vierailija kirjoitti:
Sydän tyky-tyky-tykyttää! Sulle! 🖤
Mihin toi musta sydän viittaa?
No jaa. Ilmeisesti on parempi pysytellä tällä erää sinkkuna. Haukuttuna papparaiseksi seuraani jälleen ujutetaan parikymmentä vuotta iäkkäämpiä miehiä. Kiitos ei parisuhdemielessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
I dn` t belong here.
🖤
💙
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sydän tyky-tyky-tykyttää! Sulle! 🖤
Mihin toi musta sydän viittaa?
Tykkään käyttää sitä yleensä. Ei siis kehenkään sillä tavalla..
Onko sun elämällä suunta ja tarkoitus?
Ihana sinä. En olekaan kirjoittanut kuin kerran kuluneen vuoden aikana. Kesän lämpöjä odotan ja sinua tietenkin. Jos sinut nähdä saan.
H<3M
Vierailija kirjoitti:
On mutta suuntavaisto on vielä hieman hukassa. Joka puolella on esteitä ja tunnen painostusta sieltä ja täältä joten on selviydyttävä. Kun tyyntyy, näkee paremmin minne kulkea.
Sinä olet siis joskus joutunut oppimaan miltä yksinäisyys tuntuu. En ole koskaan kärsinyt siitä tunteesta, mutta mikään ei ole riipaissut niin paljon kuin palavan tunteen tappaminen väärää ihmistä kohtaan. Et edes voi kuvitella millaisen työn ja tuskan takana tämä prosessi on. Ja senkin valitsen tehdä omin voimin.
Heikkoudesta et ainakaan voi syyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiljaiseksi menneet kaipaukset, oletteko löytäneet toisianne? 😙
Ei vaan aina jaksa. Olisi niin ihanaa, jos olisi irl-yhteys, että sais edes sen yhden kerran oikeasti sanoa sille ihastukselle, kuinka ihana se mun silmissä on. Tänne se vain hukkuu monien muiden kaipuuviestien sekaan, eikä johda mihinkään.
Hetkinen nyt. Miksi kärsit? Aistin turhautumista, miksi ei ole yhteyttä? Kadonnut?
Ei olla kunnolla tutustuttu ja nykyään välttelee töissä.
Ok eli et kehtaa lähestyä? Tai jotakin..?
No en kehtaa, en. Kuten sanoin, nykyään välttelee töissä, niin en siihen viitsi mennä itseäni tuputtamaankaan kun ei tiedä välttelyn syytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On mutta suuntavaisto on vielä hieman hukassa. Joka puolella on esteitä ja tunnen painostusta sieltä ja täältä joten on selviydyttävä. Kun tyyntyy, näkee paremmin minne kulkea.
Mitkä tahot sinua painostavat vai onko kyse sisäisistä ristiriidoista?
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet siis joskus joutunut oppimaan miltä yksinäisyys tuntuu. En ole koskaan kärsinyt siitä tunteesta, mutta mikään ei ole riipaissut niin paljon kuin palavan tunteen tappaminen väärää ihmistä kohtaan. Et edes voi kuvitella millaisen työn ja tuskan takana tämä prosessi on. Ja senkin valitsen tehdä omin voimin.
Silloin kun on pakko, se tuntuu todella väärältä ja se voi ollakin sitä! On hyvin erilaisia tilanteita, kaikkea ei kertakaikkisesti halua hyväksyä. Jotkut ymmärtävät tämän. Ihminen löytää vahvuutta itsestään yllättävänkin paljon kun on tarve, se on tarkoitus. Toisinaan voi tuntea että elämä pakottaa kestämään ja jaksamaan vaikka itsestä vaan todella tuntuu että en jaksa sekuntiakaan enää. Silti selviää aina jotenkin jonnekin... Kaikkea hyvää myös sinulle. 🤍
Vierailija kirjoitti:
Yksinäisyys ei kuitenkaan ole peruste suostua suhteeseen vain toisen mieliksi. Eivätkö nämä ole irl selvitettäviä kokemuksia, palstalla anonyymisti kijoittelun sijaan? Ohis
Kyllä mua hävettää, ei omat tunteet, vaan miten luulin ja kuvittelin sinun tuntevan samoin. Nyt kun mietin taaksepäin, ethän ole koskaan edes sanonut mitään mukavaa minulle. Omassa päässäni kaikki.
Vierailija kirjoitti:
On, vastustuksesta huolimatta ja raksalle se polku ei ainakaan vie.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä tahot sinua painostavat vai onko kyse sisäisistä ristiriidoista?
Ei johdu itsestä vaan elämästä. Ei ole omia valintoja joten se tottakai tuntuu pahalta ja väärältä. On vain selvittävä. Ei tarvi olla huolissaan, olen ennenkin selvinnyt monesta koulusta. Se mikä lohduttaa on tieto siitä että kaikki päättyy aikanaan ja on olemassa suurempi tarkoitus joka ei voi miellyttää jokaista kulkijaa mutta on korkein mahdollinen tarkoitus joka tapauksessa.
Lähinnä vain sellainen naurahdus asiaan. En tiedä kenelle viesti oli.