Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Gallup. Mitä tunteita kaivattusi herättää sinussa?
Sääliä ja ajatuksia, että itse on kelvoton ja toinen saavuttamaton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lämpimiä pitkiä iltahalauksia ja suukkoja ihanalle unelmieni naiselle 🤗🤗🤗😘😘😘
Hyvää yötä ja kauniita unia 💕
Ajattelen sua koko ajan.Kiitokset. Pitkät iltahalaukset myös sinulle suukkosten kera.
🤗🤗🤗😘😘😘 ja
hyvää yötä kauniiden unien
myötä. 💕
Kiitos ihastukseni 💕 🤗😘
Vierailija kirjoitti:
S ja J Sinetöity! sinetöity
Hip hei hurrei! Mikä meno, mielenkiintoista!
Vierailija kirjoitti:
Paljon erilaisia mukavia tunteita mutta sanotaan nyt empatia. Haluaisin ottaa hänet, naisen syliin, silittää hiuksia, enkä koskaan päästää pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kultainen.
Olet kultaiseni 🤗
Olisinpa hänen. -hp
Laita yksi tunnisteellinen viesti.
Kauniita unia elämäni rakkaus
Pääni paikalla on varhaiskaali. Se hymyilee.
Vierailija kirjoitti:
Laita yksi tunnisteellinen viesti.
Keneltä pyydät?
G: minkä värinen paita kaivatullasi oli viime tapaamisella?
Vierailija kirjoitti:
Mitä tunteita kaivattusi herättää sinussa?
Ei mitään ihmeempiä oikeastaan. Enää. Pidän hänestä, mutta enää hän ärsytä tai kiehdo kuten aluksi. Aika tasaista on.
Vierailija kirjoitti:
Pääni paikalla on varhaiskaali. Se hymyilee.
syy?
Vierailija kirjoitti:
Täytyy sanoa, että ristiriitaisia, en saa hänestä aina selvää. Hän herättää minussa lämpimiä tunteita, hellyyttä ja halua hoivata, kaipuuta läheisyyteen, halua. Hän on vahva, mutta toisaalta herkkä, vilpitön.
Toisaalta välillä hän saa mut melkein raivon partaalle. Hän on kärsimätön ja äkkipikainen, joskus vähän itsekäs.
Pitäisi hypätä sinun syliin jos haluan antaa sinulle pusuja. 🥰😘
En edes tiedä oletko varattu. Tuli vaan nyt sekin vaihtoehto mieleeni. Oikeastaan olen varma, että olet niinkuin minäkin.
On sillain kyllä aika epävarma ja nolokin olo, kun en varmasti tiedä että oletko oikeasti halunnut vain harhauttaa mua että haluaisit ystävystyä. Siis ihan viihteen vuoksi. Olenko viihdettä jollekin muullekin. Vai pelkäätkö että haluan ystävyyttä enemmän ja et uskalla siksi nähdä. Vai oletko vain päätynyt siihen, että et sittenkään halua oikeasti ystävystyä. Vai mitä sinä oikein oikeasti ajattelet.
Kaipaus korventaa. Olisin tehnyt kaikkeni meidän eteen ja vielä enemmän. En ole koskaan aiemmin tuntenut näin, vaikka paljon olen tuntenut. Lohduttaa kuitenkin ajatus, että sinä olet onnellinen.