Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
08.05.2023 |

Kaipuu jatkukoon 💕

Kommentit (27486)

Vierailija
25261/27486 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko sulla tänään letit?

Ei ollu, eikä edes eilenkään. 😉

Joppe

Vierailija
25262/27486 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gallup: missä kaupungissa kaivattusi asuu?

Ei asu missään kaupungissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
25263/27486 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut luovat tarkoituksella tietyssä mielessä huonoa kuvaa itsestään, ettei kukaan vakavissaan lähestyisi.

Tai mielessä on nyt muutakin, kuin vetää puoleensa lähestymisyrityksiä.

Vierailija
25264/27486 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taisi tulla yllätyksenä, että kaikki eivät ole vietävissäsi. Kaipaan sinua, joo, mutta omilla ehdoillani. Et voi muokata minua itsellesi sopivaksi. Teot ratkaisevat.

No tämäpä merkillinen viesti! Taitaa olla taustalla melkoista ylitulkintaa ja jopa väärinkäsityksiä. Kaiken lisäksi sopisi mun viimeaikaisiin kuvioihin. Voisitko vähän avata? Naiselle vai miehelle? Mitä sun ehdot on? Miten sua on yritetty muokata? Ja mitä tekoja odotat?

Lisäksi bonuskysymys: paljonko olet miettinyt realiteetteja?

Vierailija
25265/27486 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään pelättävää.

Pitäisikö olla? tietenkin on tilanteita, joissa itsesuojeluvaisto kertoo pelon kautta, ettei tässä tilanteessa ole hyvä olla. Pelo ei liene itsetarkoitus vaan suojjelumekanismi. Vai mitä tarkoitat kommentillasi?

Mitä tää nyt on? Ihan normaalia ja tervettä pelätä kun on aihetta. Oli se sitten millainen tilanne hyvänsä. Jos pelottaa oma persnahka niin tiedät miksi.

Vierailija
25266/27486 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taisi tulla yllätyksenä, että kaikki eivät ole vietävissäsi. Kaipaan sinua, joo, mutta omilla ehdoillani. Et voi muokata minua itsellesi sopivaksi. Teot ratkaisevat.

Mistä oletat, että kaikki on mun vietävissä? Ikinä en ole saanut mitä haluan. Ja mistä oletat, että yritän muokata sua? En tekisi niin ikinä.

En usko sinua.

Vierailija
25267/27486 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö olla? tietenkin on tilanteita, joissa itsesuojeluvaisto kertoo pelon kautta, ettei tässä tilanteessa ole hyvä olla. Pelo ei liene itsetarkoitus vaan suojjelumekanismi. Vai mitä tarkoitat kommentillasi?

Mitä tää nyt on? Ihan normaalia ja tervettä pelätä kun on aihetta. Oli se sitten millainen tilanne hyvänsä. Jos pelottaa oma persnahka niin tiedät miksi.

Mistä saakka oman persnahkan pitäisi pelottaa? Terkoitatko, että pelkää persnahkansa puolesta? Kyllä minulle on heitetty ties mitä uhkauksia toisinaan- myös tällä palstalla kehoitettu varomaan kulkemisiani ja rehellisesti sanottuna en tiedä ketä olen loukannut siinä määrin, että minun pitäis varoa askeleitani tai kulkemisiani saatika, että olisi syytä uhkailla tai pelotella.

Vierailija
25268/27486 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä oletat, että kaikki on mun vietävissä? Ikinä en ole saanut mitä haluan. Ja mistä oletat, että yritän muokata sua? En tekisi niin ikinä.

En usko sinua.

Miksi? 🤔 Eli kaikki nuo on sun omia oletuksia.

Vierailija
25269/27486 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen, tuo luomakunnan murheenkryyni 😊

Myönnän olevani 😊

Mä en kyllä ikinä ainakaan myöntäisi. Pois se minusta. Ajatuskin kammoksuttaa ylhäisyyttäni.

Vierailija
25270/27486 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan. Hän vihaa minua kuitenkin. 

Mitä pelättävää siinä muka on? Anna vihata hyvänen aika.

Vierailija
25271/27486 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä voisin oikein iloseen jäädäkin kotirouvaks tyystin jos olis sellanen mies jonka tulot riittäis elättämään meidät molemmat ja lapset. Avioehto toki pitäis olla, että jos tiet erkanis, niin ei jäisi sitten ihan puille paljaille.

Vierailija
25272/27486 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi pitänyt uskoa, kun ominaistuoksu ei alussa miellyttänyt.

Vierailija
25273/27486 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut luovat tarkoituksella tietyssä mielessä huonoa kuvaa itsestään, ettei kukaan vakavissaan lähestyisi.

Niinpä. Vink vink. 😌

Vierailija
25274/27486 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tämäpä merkillinen viesti! Taitaa olla taustalla melkoista ylitulkintaa ja jopa väärinkäsityksiä. Kaiken lisäksi sopisi mun viimeaikaisiin kuvioihin. Voisitko vähän avata? Naiselle vai miehelle? Mitä sun ehdot on? Miten sua on yritetty muokata? Ja mitä tekoja odotat?

Lisäksi bonuskysymys: paljonko olet miettinyt realiteetteja?

Tää on pakko jakaa, vaikuttaa tärkeältä. Kerään hyvää karmaa!

Vierailija
25275/27486 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on totta! Kun on sopiva tapaus kyseessä, niin toisen tuoksu saa niiin kiimaiseksi ettei tosikaan. Joidenkin ominaistuoksu on taas jopa suorastaan vastenmielinen, vaikka olisi ihan hyvin hygieniastaan huolehtiva ihminen kyseessä.

Sivunuuhkija

Vierailija
25276/27486 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana S. 🧡

Vierailija
25277/27486 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tykkäisit jos laittaisin sydänhymiön sun työpuhelimeen?

Omaan henkilökohtaiseen mieluummin.

Vierailija
25278/27486 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Vink vink. 😌

Vink. vink. mitä? Tarkoitin edellisessä kommentissa itseäni. Tällä hetkellä mielessä ei ole päällimmäisenä lähestymisyritysten puoleensa vetäminen vaikken tarkoituksella annakaan itsestäni huonoa kuvaa.

Vierailija
25279/27486 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää paikkansa. Ominaishaju ei muutu vaikka kuinka puunaisi ja tuoksuttaisi.

Vierailija
25280/27486 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun nenään hän tuoksui joskus hyvältä, tuoksu, jonka perään teki mieli lähteä. Nyttemmin ei enää niinkään.

Ketju on lukittu.