Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
En oo lukenut viestejä moneen päivään, enkä nytkään aio, mutta pakko oli tulla sanoon, että ei kukaan voi olla noin fakin kuuma kuin tuo yks. Menin stalkkaa ja pyörryin. Tuommosen kanssa hyppäisi sänkyyn ihan vahingossa. Ouch mikä burn!
Vierailija kirjoitti:
Halusin toimivan ihmissuhteen.
Ehkä ajan kanssa? Vai mitä meinaat?
Sen tulet vielä saamaan, mutta ei se ilman yrittämistä saavu. Sivusta
Mitä tykkäisit jos laittaisin sydänhymiön sun työpuhelimeen?
Vierailija kirjoitti:
Minusta ei kukaan pidä huolta. Itse on pidettävä.
Tutunoloinen tunne. Arvostan paljon niitä pieniä hetkiä, jolloin joku edes vähän tekee jotain puolestani.
Vierailija kirjoitti:
En oo lukenut viestejä moneen päivään, enkä nytkään aio, mutta pakko oli tulla sanoon, että ei kukaan voi olla noin fakin kuuma kuin tuo yks. Menin stalkkaa ja pyörryin. Tuommosen kanssa hyppäisi sänkyyn ihan vahingossa. Ouch mikä burn!
Mistä sä stalkkaat?
Vierailija kirjoitti:
Tämän viestin innoittamana testasin filterillä somessa kuinka kuuma olen. Sitaisin päähäni huivin ja meikittömällä naamalla pelkän huulipunan varassa sain kaksi kertaa 50% ja kaksi kertaa 100 %, (= KA 75%), riippuen millaiset olivat ajatukseni ja hymyilinkö.
Mennään tällä.
Taisi tulla yllätyksenä, että kaikki eivät ole vietävissäsi. Kaipaan sinua, joo, mutta omilla ehdoillani. Et voi muokata minua itsellesi sopivaksi. Teot ratkaisevat.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään pelättävää.
Pitäisikö olla? tietenkin on tilanteita, joissa itsesuojeluvaisto kertoo pelon kautta, ettei tässä tilanteessa ole hyvä olla. Pelo ei liene itsetarkoitus vaan suojjelumekanismi. Vai mitä tarkoitat kommentillasi?
Vierailija kirjoitti:
Taisi tulla yllätyksenä, että kaikki eivät ole vietävissäsi. Kaipaan sinua, joo, mutta omilla ehdoillani. Et voi muokata minua itsellesi sopivaksi. Teot ratkaisevat.
Mistä oletat, että kaikki on mun vietävissä? Ikinä en ole saanut mitä haluan. Ja mistä oletat, että yritän muokata sua? En tekisi niin ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Voit uskotella itsellesi mitä haluat.
Pelkään häiritseväni sua katseillani ja tyhmillä jutuillani. Vaikka kyllä säkin katsot. Mutta jos katsot vain sen takia, kun olen niin hullu 😔
Mitä pelättävää miehillä olisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitä pelättävää miehillä olisikaan.
Jaa a.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies tekee aloitteen, jos haluaa, eiks vaan? lukuunottamatta ujot ja saamattomat
Kyllä, ihan samaan tapaan kuin nainenkin. Paitsi tietenkin jos on esteitä.
entä jos nainen elää vanhassa ajassa, eikä tiedä että nainenkin voi tehdä aloitteen?
Voihan nainen tietää, että nainenkin voi tehdä aloitteen, mutta jos tähtien asennot eivät ohjaa sellaiseen, niin täytyy odottaa, että mies sen tekee tai että törmätään yhteen vahingossa. Joskus tietysti vahinkokin voi olla suunniteltu...
Uskoisin että jokainen tekee aloitteen kun kiinnostaa. Toisille se on helpompaa. Lopettakaa niiden listojen täyttäminen ja lähestykää rohkeasti ihmisiä. Muistakaa olla kohteliaita ja avoimia sydämellisiä ihmisiä. Ketään ei voi pakottaa suhteeseen joten älkää vetäkö hernettä nenään jos joku ei ole kiinnostunut. Ei se haittaa eikä se tee sinusta huonompaa kuin joku toinen on.
Jotkut luovat tarkoituksella tietyssä mielessä huonoa kuvaa itsestään, ettei kukaan vakavissaan lähestyisi.
Vierailija kirjoitti:
Onhan. Hän vihaa minua kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tykkäisit jos laittaisin sydänhymiön sun työpuhelimeen?
Tykkäisin 🥰🥰🥰
No anakin joku oli kaivannut lähettämällä 😁 hymiön työpuhelimeeni 01.13. Kiitti nyt siitäkin edes.