Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kaipuu jatkukoon 💕
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
G: mikä on ihaninta, mitä olet tehnyt kaivattusi kanssa?
Olemme yhtyneet energiatasolla. Me eli minä ja hän. Sellaista täytyy kokea kun kohtaamme joskus. Jos kohtaamme sillä mielen asiat eivät ole aina todellista fyysisessä elämässämme. Tai kohdekin voi vaihtua joten siksi energia ratkaisee. Eli siis jos mielessäsi on joku tietty, hänessä on sitä potentiaalia jota kaipaat mutta vastaasi voi astella joku muu jossa on myös. Toivottavasti tämä selvensi!
Sakeaa. Kerro lisää? Harrastitteko jotain kinkyä seksiä vai miten energianne yhtyivät toisiinsa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä tiedä. Ehkä haluaisin panna hänen kanssaan.
Jaa-a. Saattaisin vaikka antaa.
Olen nainen. Hetero.
Vierailija kirjoitti:
No halaaminenkin oli kivaa mutta ihaninta oli olla rauhassa vierekkäin hänen käsi mun vyötäisillä 🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen. Hetero.
Sehän sopii oikein hyvin.
Mä sain kaipauksen aikana niin paljon energiaorgasmeja et huhhuh
Vierailija kirjoitti:
Miksi välillä tulee paljon kirjoitusvirheitä puhelimella ja välillä ei yhtään? Nopeus ei aina ole syy. Kertokaa joku viisaampi!
Automaattinen tekstinsyöttö on ainakin yksi syy. Viisaudesta en mene sanomaan, mutta näin ainakin minulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen. Hetero.
Sehän sopii oikein hyvin.
Sitten panopuuhia ehdottamaan oikealle henkilölle. Niin helpoo se on!
Unessa oli ihaninta. Oltiin nuoria ja rakastuneita, silittelin hänen selkää paidan alla ja hän tuijotti mua rakastuneesti silmiin, loputtoman pitkään. Onnen tunne pakahdutti, hän oli siinä, olimme yhdessä ja järjettömän rakastuneita.
Haluan seksiä mutta en sellaisen naisen kanssa, jonka mielikuva seksistä on se, että siinä nainen "antaa" ja mies "saa". Noin ajatteleville seksissä on kyse jonkinlaisesta valtapelistä tai kaupankäynnistä, jossa seksin "antamista" käytetään välineenä jonkin muun asian saamiseksi. Minä haluan naisen, jonka näkemys seksistä on se, että sitä harrastetaan yhdessä toisen kanssa, tasavertaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Olis pitäny sopia treffit Lutakonaukiolle tälle päivälle.
Voi että, ei olisi sopinut töiden vuoksi. :(
Nyt voisit sopimuksesta tulla löhöilee mun löhöilysoffalle, päikkäreille.
Haluttaakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olemme yhtyneet energiatasolla. Me eli minä ja hän. Sellaista täytyy kokea kun kohtaamme joskus. Jos kohtaamme sillä mielen asiat eivät ole aina todellista fyysisessä elämässämme. Tai kohdekin voi vaihtua joten siksi energia ratkaisee. Eli siis jos mielessäsi on joku tietty, hänessä on sitä potentiaalia jota kaipaat mutta vastaasi voi astella joku muu jossa on myös. Toivottavasti tämä selvensi!
Sakeaa. Kerro lisää? Harrastitteko jotain kinkyä seksiä vai miten energianne yhtyivät toisiinsa?
Hyviä kysymyksiä! Ja vastaan heti alkuun että kaikenlaista. Tämä ei tosin rajoitu mieleen vaan kyseessä on tietoisuuteen liittyvät asiat jotka vaikuttavat kehoon siis todella fyysiseen kehoon ja sitä kautta terveydentilaan. Kuten tiedämme nautinnon vaikuttavan myös. Käytin humoristisesti sanaa yhdyimme ja sen voi käsittää eri tavoin sillä kysymyksessä on myös telepaattisia asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olis pitäny sopia treffit Lutakonaukiolle tälle päivälle.
Voi että, ei olisi sopinut töiden vuoksi. :(
Nyt voisit sopimuksesta tulla löhöilee mun löhöilysoffalle, päikkäreille.
Haluttaakin.
Ei ollut sulle. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mut en ole oikeasti yhtään riitelijätyyppiä, sit jos huomaan et joku ihmissuhde on sellanen et ajautuu draaman ja riitelyn keskelle niin otan etäisyyttä, ei sellasta vaan jaksa. Toisia ei haittaa tollanen ollenkaan mut mun mielestä uuvuttavaa.
Sama täällä. Minulle on väitetty, että nauttisin väittelystä ja kinaamisesta, mutta ei pidä paikkaansa. Mieluummin vetäydyn ja jätän jyrääjän omiin oloihinsa. Harva asia on niin tärkeä, että siitä tarvitsisi ryhtyä vääntämään ellei mennä henkilökohtaisuuksiin. Harmonia on huomattavasti mukavampaa ja nautinnollisempaa. Ei tekisi mieli käpertyä kainaloon, jos toisella olis jatkuva kisa paremmuudesta ja oikeassa olemisesta menossa. ohis
Tämä tietenkin kuulostaa siltä että syy on yksin toisessa. Toivottavasti olet itse toiminut oikein, valitettavan usein oma osuus jää kertomatta. Tokikaan aina ei ole molemmissa syytä sinänsä.
Niin. En yleensä koe tarvetta yrittää nujertaa toista etenkään rakasta jatkuvalla vastakkainasettelulla. Ennemminkin olen ylpeä ja kannustava hänen saavutuksistaan ja onnistumisistaan. Tietenkin odotan samaa hänen taholtaan minua kohtaan. Olen jo niin usein väistynyt suhteista, joissa on yritetty rakentaa kilpailuasetelmaa etten enää ryhdy taistelukumppaniksi tai keskinäiseen kilpailuasetelmaan. Mielestäni kumpikin voi loistaa ilman, että tarvitsee selvitellä parisuhteen tai ystävyyssuhteen rankingtilastoa. Erimielisyyksiä syntyy, mutta ei niitä tarvitse tarkoituksella lietsoa. Sinkkuna on helppo puhua, mutta kilpailuasetelma parisuhde olisi kuluttava.
Vierailija kirjoitti:
Mä sain kaipauksen aikana niin paljon energiaorgasmeja et huhhuh
Tarkoitatko oikeasti orgasmeja vai puhutko tunnetason orgasmeista?
Gallup 60-70-luvuilla syntyneille: oletko tiennyt/ tavannut/ tuntenut kaivattusi nuorena?
Miten niitä asioita selvitetään jos osapuolet eivät ole suostuvaisia selvittämään asioita?
Kaikki vinkit vastaanotetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saat olla kylmä ihan keskenään tai voit käyttäytyä noin niille muille, jotka suhun ihastuu.
Käyttäytyä miten? En kyllä nyt yhtään ymmärrä.
Kylmä, mutta niin ihana kasvotusten. Leikkikööt jonkun muun kanssa.
Kasvotusten siis ihana, mutta missä kylmä??
Ei kuulemma halua antaa vääriä käsityksiä.
No eikö tuo ole selkeä ja ymmärrettävä vastaus, eikä mitään leikkimistä?
Ei ole.
Kyllä se on leikkimistä, jos ruokkii toisen ihastusta käytöksellä.
Jos se ruokkiminen on kirjaimellisesti normaalia kanssakäymistä niin ei, ei ole mitään leikkimistä. Ei se, ettei ole kiinnostunut 'siinä mielessä', tarkoita että pitäisi käyttäytyä etäisesti ja kylmästi kun on tekemisissä. Jotkut ihmiset nyt ovat todella "lämpimiä" ja huomioivia, vaikkeivät sillä välttämättä mitään syvempää tarkottaisi.