Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot inhottanut mua jo monta vuotta T. Emilia
Onko Emilialla sattumalta munat?
No ei ole
Joo, jos olisi, kertoisi tuon suoraan oikealle ihmiselle, mutta nössöjä palsta täys.
En menis vannomaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ole
Joo, jos olisi, kertoisi tuon suoraan oikealle ihmiselle, mutta nössöjä palsta täys.
En menis vannomaan.
Nössöjä kaikki. Emilia varsinkin, kun tuollasta tänne suoltaa.
Tosin eipä sillä vuodenajalla väliä ole
Vierailija kirjoitti:
Mitä kaipaat elämääsi enemmän? Olisko muutoksille sijaa? Kerro jotain mielenkiintoista elämästä.
Läheisyyttä, tunnetasolla ja fyysisesti. Että olisin jollekin tärkeä. Varmuutta siitä, että olen menossa oikeaan suuntaan elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Mun naapuri huusi äsken v|ttu@ ja uhkasi vetää huor@@nsa turp@@n.
Olen kiitollinen siitä, että minulle ei ole mikään ongelma elää yksin, enkä ole läheisriippuvainen, pelkää elää yksin ja pakottaudu olemaan huonossa parisuhteessa naapurini kaltaisen p4skakasan kanssa.
Oon kuullut tuota samanlaista pjaskaa kahdessa eri paikassa asuessani. Silti pysyivät yhdessä. Sitä ihmettelin monet kerrat. Sitten löysin itseni samasta tilanteesta, että mua kohtaan käyttäydytään noin. Kas, nytpä se onkin vaikea asia. Eihän siinä olisi itsellä ongelmia lähteä jos olisi vain oma itsensä huolehdittavana. Ongelma tulee pienistä, avuttomista ja syyttömistä, joille jätetty voisi aiheuttaa ja on uhannutkin vakavia asioita.
Niin me vain vanhetaan. Nuoruus mennyttä on, mutta se on ihan okei. Ei 60 vuotta käyvien tarvitse enää yrittää saada pyykkilautavatsaa, tai jaksaa kukkua yötämyöten radalla. Itselleni sallin ikäni tuomat muutokset, sen etten enää jaksa, ja sen, ettei enää oikein kiinnostakkaan. Mukava vetäytyä lämpimän peiton alle levolle, käydä lenkillä silloin kymun huvittaa ja antaa aikaa vain itselle. Olla armelias itselle, ja hyväksyä että on jo tiellä vanhuuteen. Nuoruus on aika kultainen, mutta ei se vanhuus mikään mörkö ole, vaan väistämätön elämänkulku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ole
En menis vannomaan.
Nössöjä kaikki. Emilia varsinkin, kun tuollasta tänne suoltaa.
Sovittu, nössöjä kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Niin me vain vanhetaan. Nuoruus mennyttä on, mutta se on ihan okei. Ei 60 vuotta käyvien tarvitse enää yrittää saada pyykkilautavatsaa, tai jaksaa kukkua yötämyöten radalla. Itselleni sallin ikäni tuomat muutokset, sen etten enää jaksa, ja sen, ettei enää oikein kiinnostakkaan. Mukava vetäytyä lämpimän peiton alle levolle, käydä lenkillä silloin kymun huvittaa ja antaa aikaa vain itselle. Olla armelias itselle, ja hyväksyä että on jo tiellä vanhuuteen. Nuoruus on aika kultainen, mutta ei se vanhuus mikään mörkö ole, vaan väistämätön elämänkulku.
Mitä masistelet? Ootko monta ottanu?
Olitko juhlistelemassa tänään?
Gallup. Milloin olet nähnyt kaivattusi viimeksi?
En vaan flunssassa kotona, tosin ei paha joten ois periaatteessa voinut olla jossain mut ihan hyvä näinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritän tarkastella elämääni sivusta. On niin paljon asioita, joissa olen epäonnistunut. Niin paljon asioita, joihin olen väärä, kelpaamaton enkä riitä. Koitan poistua tästä luupista nyt,
Voikaa hyvin ja pelastakaa maailma :)
- HaiKu
Hyvää yötä
Voisitko mielummin tarkastella kaikkia niitä asioita, joissa olet onnistunut
Juurikin tämä. Tiedän kokemuksesta miltä tuntu, kun osoitetaan kerta toisensa jälkeen mihin ei riitä ja mihin ei kykene 8ei kyllä anneta myöskään mahdollisuutta kehittyä vaan odotetaan, että tee sitä mikä ontällä hetkellä "helppoa". Silloin onnistumisten löytäminen on haasteellista, mutta ei kannata alistua siihen etteiköjossakin vaiheessa riittäisi tai ei kelpaa. Etenkin silloin, jos se mihin nyt riittäisi ja kelpaisi, ei kelpaa itselle. Joten kyllä-kannattaa keskittyä onnistumisiin. eri
'
Niitä onnistumisia ei nyt vaan ole ollut viime aikoina,
Enemmänkin syitä pysytellä visusti turvassa kaivon pohjalla
. HaiKu
]
Vierailija kirjoitti:
Jatka virkettä:
Jos olisin sun nainen/mies...
olisin maakunnan onnellisin mies ja pitäisin huolen että sinultakaan ei mitään puuttuisi, mitä pystyn vain antamaan (enkä nyt viittaa yksin materiaan, koska sen suhteen en ole mikään runsaudella siunattu).
Kansallisen tai globaalin tason onnellisuutta en uskalla kylmiltään luvata, mutta varmasti potentiaalia löytyisi pienellä treenillä.
Vierailija kirjoitti:
Couple of days ago.
Vierailija kirjoitti:
Huhtikuun puolivälissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot aivan liian lähellä et hyväksyisin nykyisen olotilan koko kesän..
Millä tavalla lähellä? Näettekö enää?
Ei nähdä. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Mä näin sut eri silmin syksyllä -22. Aina ennen luulin, että oot samanlainen kuin ne muut.
Jossain vaiheessa loppu vuodesta huomasin, että mun tunteet on erilaisia kuin kuuluis.
Huhtikuussa sä juoksit mua karkuun, mutta helmikuussa mä esitin, että et merkitse mulle mitään muuta.
Nyt ollaan ehkä patti-tilanteessa?
En tiedä kenelle kirjoitit mutta sopisi aika hyvin meidänkin kuvioon. Tai luulen sopivan. Todellinen patti-tilanne joka ei selviä enää. Paitsi jos hän haluaa ottaa kaikesta selvän. Kenelle kirjoitit?
Vierailija kirjoitti:
Perjantaina.
Lähetkö kahville jos pyydän?