Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Viikonlopun kunniaksi vähän kuohuvaa tänään ystävieni kanssa. 😘
Vierailija kirjoitti:
Kaikkia tunteita mahtuu lauantaiaamuun
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enimmäkseen aurinkoista. Tänään tanssitaan! 😊
Kenen kanssa tanssit?
Frendien ja ajattelen samalla ihastustani, tiedän ennestään.
Minne kuljenkin, niin hän tulee usein mukanani...
En tiedä, missä tänään menet ja mitä teet. Ajatukseni ovat kuitenkin luonasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enimmäkseen aurinkoista. Tänään tanssitaan! 😊
Kenen kanssa tanssit?
Frendien ja ajattelen samalla ihastustani, tiedän ennestään.
Minne kuljenkin, niin hän tulee usein mukanani...
Toivottavasti ilma suosii. 😊
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, missä tänään menet ja mitä teet. Ajatukseni ovat kuitenkin luonasi.
Olet luonani koko ajan, olet minussa ja minä olen sinussa
Kaivatulle aamutervehdys ja suukot. Aurinko paistaa, otetaan toisistamme lisää lämpöä tarvittaessa.
Vierailija kirjoitti:
Hei hei mitä kuuluu? Kuinkas sun jutut sujuu?
No hyvä sun on sanoo. Sä et tiedä, miltä musta tuntuu.
Unessa oltiin nuoria ja pakahduttavan rakastuneita. Istuttiin vierekkäin, silittelin sun selkää paidan alla. Oli niin ihanaa, että olit siinä ja me oltiin yhdessä. Olipa kaunis ja onnellinen uni.
Vierailija kirjoitti:
Unessa oltiin nuoria ja pakahduttavan rakastuneita. Istuttiin vierekkäin, silittelin sun selkää paidan alla. Oli niin ihanaa, että olit siinä ja me oltiin yhdessä. Olipa kaunis ja onnellinen uni.
Olemme molemmat ehtineet elää useita ihmisikiä tahoillamme. Osaa minusta viiltää ajatus siitä, ettemme saaneet jakaa niitä toistemme kanssa. Mutta toisaalta tiedän, ettei meistä kumpikaan olisi tämä ihminen ellemme olisi eläneet kaikkia niitä hetkiä.
Kaipaan sua niin, että se melkein sattuu.
You put a spell on me and honestly, I'm fine with it.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sua niin, että se melkein sattuu.
Sanopa kuule muuta. En ymmärrä, miten hän kestää tätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olemme molemmat ehtineet elää useita ihmisikiä tahoillamme. Osaa minusta viiltää ajatus siitä, ettemme saaneet jakaa niitä toistemme kanssa. Mutta toisaalta tiedän, ettei meistä kumpikaan olisi tämä ihminen ellemme olisi eläneet kaikkia niitä hetkiä.
Niin. Mutta en tiedä haluaisinko mieluummin olla juuri tämä ihminen vai elänyt elämäni yhdessä sun kanssa. Ainakin se on ihana ajatus.
En tule enää koskaan olemaan niin nuori ja niin kaunis, kun olen tänään. Mitä sä odotat?
Vierailija kirjoitti:
En tule enää koskaan olemaan niin nuori ja niin kaunis, kun olen tänään. Mitä sä odotat?
Mitä häh? Mä vai? Mä mitään odota. Pakkaan kalavehkeitä mukaan, oon maalle lähdössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Mutta en tiedä haluaisinko mieluummin olla juuri tämä ihminen vai elänyt elämäni yhdessä sun kanssa. Ainakin se on ihana ajatus.
Filosofinen pähkinä. Itse pidän hänestä juuri sellaisena kuin miksi elämä on hänet muokannut. Ja jos hän tuntisi samoin minua kohtaan, tekisi se kaikesta kivusta, tuskasta, surusta ja myriadeista muista asioista, niin isoista kuin pienistäkin, se arvoista.
Hyvää