Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei hei mitä kuuluu? Kuinkas sun jutut sujuu?
No hyvä sun on sanoo. Sä et tiedä, miltä musta tuntuu.
Tiedän rakkaani, haluaisitko kertoa? Voisin halata sinua ja kuunnella sinua. Silitän sinun päätäsi ja hoivaan sinua rakkaudellani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet pieni ja söpö
Minkä kokoinen nainen on pieni ja söpö? Sehän on varmaan aika suhteellista.
157 cm. Sivusta.
Minä olen 158cm, en kyllä ole söpö.
Senkus, mutta kaivattu on silti 157 ja syötävän söpö.
Toivottavasti saat hänet.
En halua häntä omaksi, ihailen vain.
😔💔 Sivusta
Höpsis, tähän liittyy pelkästään positiivisia tunteita.
Niin varmaan sun puolelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sua niin, että se melkein sattuu.
Sanopa kuule muuta. En ymmärrä, miten hän kestää tätä.
Ymmärrät sen kun koet itse vastaavaa.
Vierailija kirjoitti:
Miss you J
I miss you too M.
Mä en ymmärrä mitä peliä sä pelaat? Siltähän tuo vaikuttaa. Ärsyttää vaan, että tähän tilanteeseen jouduin ja yrität sekoittaa pään. Saatko jotain outoa nautintoa tästä satuttamisesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hyvää yötä <3
- aina sivusta vaan
Kenelle toivotat?
Eräälle kauniille nuorelle vaalealle naiselle erityisesti ja kaikille langassa yleisesti
Hyvää huomenta <3
- kaivon pohjalta
mä oon se toinen nainen, joka saa sun sukat pyörimään :) onko noin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Platonin mukaan ihminen aikojen alussa syntyi nelikätisenä ja kaksipäisenä ja jumalat rankaisit ihmistä jakamalla tämän kahdeksi. Mä en tiennyt, etten ole kokonainen ennen kuin sä ilmestyit siihen mun eteen. Ja nyt musta puuttuu pala. Tunnen sen puuttuvan osan enkä usko tulevani kokonaiseksi ennen kuin olemme yhdessä.
Ehkä ensin onkin tultava kokonaiseksi, että voi olla yhdessä? Varmasti niitä yhteisiä retkiäkin on ollut, ainakin minä muistan todella draamaattisia ja rajuja elämiä ja ehkä se vähän hillitsee tässä elämässä halua tuppautua toisen puoliskon elämään. Sivusta
Mä olin kokonainen kaiken elämääni ennen hänen tapaamistaan.
Kannattaa lopettaa itsestään antaminen ja voimaantua ajan kanssa taas kokonaiseksi. Jos jatkat voipi olla että henki lähtee pahimmassa tapauksessa. Tai omasta mielestäni pahinta olisi jos jäisi eloon ja joutuisi kituuttamaan elämässään kostoksi tyhmyydestä. En halua ajatella asiaa...
Vierailija kirjoitti:
mä oon se toinen nainen, joka saa sun sukat pyörimään :) onko noin?
Olet ykkönen. Ei ole toista naista, eikä koskaan tulekaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tule enää koskaan olemaan niin nuori ja niin kaunis, kun olen tänään. Mitä sä odotat?
Voit siis olla ehkä jo huomenna niin vanha ja ryppyinen, etten enää halua sinua. Mitä siis itse odotat? Miksi otat päivästä toiseen sen riskin, ettei kukaan nuorempi ja nätimpi tule ja vie minua?
Koska miehellä ilman aloitekykyä ei tee mitään.
Siinä on iso riski, että jatkossakin saa olla kaikessa se aktiivisempi osapuoli ja mies passivoituu.
Mulle taas tuollaiset nuoremmista, nätimmistä ja rypyistä puhuvat olisivat riski, en alkaisi koskaan sellaisen kanssa.
Syy: ei vaan ole worth it lähteä sitoutumaan mieheen, josta tulee mitään merkkejä tuollaisista asenteista naisten vanhenemista kohtaan, koska vanheneminen on väistämätöntä jos elossa pysyy.
Kevytsuhteet erikseen, mutta sitoutuminen on syvempää eli ei onnistu ihmisen kanssa jolla on tuollaiset arvot.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tule enää koskaan olemaan niin nuori ja niin kaunis, kun olen tänään. Mitä sä odotat?
Voit siis olla ehkä jo huomenna niin vanha ja ryppyinen, etten enää halua sinua. Mitä siis itse odotat? Miksi otat päivästä toiseen sen riskin, ettei kukaan nuorempi ja nätimpi tule ja vie minua?
Totta. Mutta miksi vielä kyselet häneltä etkä ole jo täällä? Kerroin tunteistani, miksi et haluaisi tutustua? Mitä sinä odotat?
Terkkuja! Tulee vielä päivä, kun saat tietää...Nyt lähden ulkoilemaan, kun et taida olla täällä. 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska miehellä ilman aloitekykyä ei tee mitään.
Olen mies ja voin kuule vakuuttaa sinulle, että olen tehnyt aloitteen noin kuusivuotiaasta pojanklopista asti ihan jokaiselle naiselle, josta olen ikinä ollut kiinnostunut.
Niin. Suurin osa kiinnostuneista miehistä tekee. Mikä oli pointtisi?
Helpottaa muuten myös naisen osaa siinä mielessä, että jos lähestymistä ei tule, riittävää kiinnostusta ei ole. Sivusta
Toivotan aurinkoista päivää hänelle, jota sydämeni hiljaa kaipailee
Älä pelkää, oon vaaraton. En aio hyökätä kimppuun salakavalasti
Miten ne lapset. Joko aletaan tekee?