Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, että kehuitte runojani. Helpottaa tätä itsefrustraatiota joka kanavoituu välillä sijaiskärsijöihin. Mua vaan suunnattomasti vitjattaa "moukat ameebat" jotka aliarvostavat intrapsyykkisesti ja kirjallisesti itseään ilmaisevien tuotoksia. Ilman niitä, koen että minua ei ole olemassa sillä olenhan ilman mielikuvituksen sanansäilääni onneton reppana; sekundäärinen ja alisteinen ikään kuin. 👉🏻👈🏻
Mitä sinun runoja? En kyllä nähnyt täällä yhtään hyviä. Sulla on myös tuollainen itsekeskeinen tapa, samalla kun otat kehuja vastaan, sinä haukut muita. Jos olisit hyvä, olisit kirjoittanut niitä jo kirjaksi asti.
Pakko olla samaa mieltä. 🤔
Nii-i, toi tyyli ei päde. En tykkää kun yrittävät esiintyä noilla hienonkuuloisilla sanoilla. Voisi puhua niin että ymmärtää muutkin. Sitä paitsi jos näet jossakin ja kysyt, he eivät vastaa. Ovat yleensä hiljaisia netin ulkopuolella.
Hienonkuuloisia sanoja käytetään tiivistämään tekstiä, sillä siellä on joku konsepti sen hienon sanan takana.
Höpö höpö. Taitava kirjoittaja kyllä saa ajatuksen ja tunnelman pyydystettyä paperille ilman, että lukija tarvitsee sanakirjaa. Sivusta
Kannattaisi lukea enemmän, niin ei tarvitsisi sanakirjaa (ei muuten yllätä yhtään, että tuota mieltä oleva on höpöhöpöttelijä lol)
Taisin puhua lukijasta, joka kaiketi voi olla kuka hyvänsä.
Omasta mielestäni yksinkertainen on kaunista, ja parhaat runot ikään kuin soivat paperilla, ja ne eivät ole niitä, joissa on koetettu joillain vähän "hienommilla" sanoilla briljeetata. Jälkimmäiset herättävät joskus jopa hieman myötähäpeää.
Voiko joku sanoa mikä mun runojen sanoista oli vaikea ymmärtää? Käytin mielestäni ihan perustason kieltä niissä 🤔
Perustaso? Ei sellasta ole olemassakaan. Et vain osaa, hyväksy nyt se. Olet surkea.
Ok.
Hyvä 🥵
Maanataina nähdään ! Mulla on ollut ikävä sua. Usko pois. On. Pitäisi pysyä etäällä ja olla ruokkimatta näitä ajatuksia mutta helpommin sanottu kuin tehty. Oon nähnyt susta vaan unia käytännössä joka toinen yö tällä viikolla, mikä alkaa olla häiritsevää.
Yhdessä unessa sanoit mulle että olen liian vanha , mutta tiesin että sanoit sen vain karkottaaksesi.
Toisessa unessa tulit aivan kiinni mun kasvoihin, ja halasit nopeasti. Se oli outo uni. Ja yhdessä unessa istuin sun sylissä .
Aiemmin unissa me ollaankin jo käyty mm. soutelemassa uppoavalla veneellä😆.
Että mitä lie mun alitajunnalle teetkään, voisi loppua jo.
Lähdetkö lenkille, että jaksaa huomenna juhlia? Vähän kurja sää kyllä, mutta sun kanssa harmaakin päivä olisi aurinkoinen.
Mä haaveilen energisoivasta yhdynnästä. Näin hiljattain ihmisen, jonka näkemisen jälkeen menen usein ihan väsyneeksi ja se kestää pitkään. Näköjään taas kävi niin, selittämättömän vetämättömyyden vallassa ollut vaan sen jälkeen.
Kiitos silti näistä tunteista ja hetkistä. Oli kivaa niin kauan, kunnes ei ollut kivaa. Mä varmaan muistelen vielä vuosien päästäkin niitä tunteita mitä oli, kun sai olla ihan lähellä ja katsella sua. Hymyillä. Sait mut aina tahattomasti hymyilemään, vaikka oli huono päiväkin. Tuskin tulee toista samanlaista vastaan. Toivon sulle kaikesta huolimatta onnellista ja hyvää elämää 💗
Vierailija kirjoitti:
Sukunimiemme kahden ekan kirjaimen joukosta löytyy molemmilla samat kirjaimet. Sukunimiemme lopuke on sama.
Kumman sukunimi on pidempi, ja montako kirjainta sukunimissä yhteensä?
Meillä myös etunimissä kolme samaa joista kaksi samalla paikalla.
Videonkuvaajalle terkut! Sait sittenkin sen lauluporukasta (eikä omasta naamasta) ja ekalla purkkiin vielä!
Mikäs on illan agenda? Kuulin vähän juttuja, että täällä on porukkaa vähän tullut lisää kyttäilemään.
Joskus olisi voitu olla samoissa ylioppilasjuhlissa, mutta eipä oltu.
Eikä tulla enää koskaan olemaankaan.
Viikko sitten läksiäisissä istuit mua vinosti vastapäätä.
Tykkään. Kovasti. 🔥🧡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mammat on jonkun muun kuin huomion puutteessa.
Munaa vois ottaa, mutta miehet pihistelee. 🥵
Kuulostaa oudolta. Voiko olla edes mahdollista? 😅
Vierailija kirjoitti:
Eikä tulla enää koskaan olemaankaan.
Eli ette saa lasta tai jos saatte, saatte amiksen?
Me ollaan nikkssi-Pirkko ja -Pirkka, jotka sanovat ni!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos hieman selaat paria viimeistä sivua, niin löytyy ilmeinen syy miksi miehet pihistelee hänen kohdallaan (harvinaisen ikävä luonne)
Mä olisin voinut jäädä sinne hissiin jumiin sun kanssas. Se katse 💗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos hieman selaat paria viimeistä sivua, niin löytyy ilmeinen syy miksi miehet pihistelee hänen kohdallaan (harvinaisen ikävä luonne)
Ei jaksa, mutta uskon 😅
Luin ensin anttiholma ja sitten aataminomena.