Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
08.05.2023 |

Kaipuu jatkukoon 💕

Kommentit (27486)

Vierailija
22501/27486 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

G: Osaatko haaveilla ja nähdä visioita?

Too much..

Vierailija
22502/27486 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä missä silloin olen, sanoi juustoraaste parasta ennen -päiväystään tarkistaessaan.

Sen olen oppinut vuosien varrella ei ole takuu siitä, että oma päätös ainoastaan riittäisi. Toisaalta olen kyllä kieltäytynyt treffeistä kyseisellä verukkeella, mutten olisi suostunut hänen treffipyyntöönsä vaikka olisin tiennyt olenko silloin töissä vai en.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
22503/27486 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koko ajan olen jossain visioissa. Tällä hetkellä fantasioin saavani vielä joskus sellaista kuin oli yhden edesmenneen ihmisen kanssa, siis seksuaalisesti. Menen huomenna sen haudalle ekaa kertaa, en yleensä käy ihmisten haudoilla ja jään aina pois kun muut menee haudoille esim. jouluna, mutta nyt olen rohkea ja menen vihdoin sinne haudalle.

Kerran olen jo käynyt kyseisen hautausmaan laidalla, mutta en mennyt sisälle. Tuosta on jo aikaa. 

Voimia. Hänen on täytynyt olla iso menetys.

"Iso menetys" sopii kuvaamaan jotain sellaista, kun pitkäaikainen elämänkumppani tai oma, läheinen vanhempi kuolee, eikä ollut kyse sellaisesta. Ja tietysti oma lapsi. 

Vierailija
22504/27486 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päivän ajatelma:

Electric communication will never be a substitute for the face of someone who with their soul encourages another person to be brave and true.

- Charles Dickens

Olikohan Charles Dickens kova somettaja jo 1800-luvulla?

Kirjailijoilla on usein mielikuvitusta ja visioita. Toisin kuin arkirealistit tavikset joiden kokemusmaailma rajautuu lähinnä menneeseen, konkretiaan ja itse koettuun, kirjailijat pystyvät luomaan sellaista, jota ei vielä ole tai joka ei ole edes mahdollista. Ja pohdiskelemaan ja analysoimaan sitten sen vaikutuksia ja seurauksia.

Eikös kirjailija kirjoita mm. kirjoja? Ehkä (tekee) jotakin muutakin. Mielikuvitus ei ole yhtä kuin älykkyys. Rationaalisuus ei sulje pois älykkyyttä monimuotoisesti, ei myöskään luovuutta. Pitäisikö meidän kaikkien alkaa kirjailijoiksi luodaksemme jotakin? Mistä lähtien kirjailijat ovatkin huippuluojia? Luoko kirjailija menestyksekkäitä rakennusalan edistysaskeleita tai onko kirjailijuus edellytys luoda jotakin jota ei ole vielä luotu? Onko jokaisella samat edellytykset menestykselle? Mitä on menestys? On varmasti kirjailijoita joista tulee tunnetumpia syystä tai toisesta mutta ei se välttämättä johdu edes kirjailijuudesta. Typerä tuo tekstisi, et edes ymmärrä mistä puhut. Kannattaa olla hiljaa jos ei ymmärrä, osoitit lähinnä tyhmyytesi.

Suu kiinni turhanpäiväinen narsku. 🏿

Siinäpä kypsä vastaväite. eri

Lollollolero. Tämä ei ole väitteilysivusto, jos arvon vastaväittelijä sitä ei sattunut huomaamaan. Tämä on KeskUstELufooRUmI.

Vierailija
22505/27486 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pitäis saada puhua sun kanssa yhdestä asiasta, mutta ilmeisesti olet päättänyt että mun kanssa et halua jutella?

Vierailija
22506/27486 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haaveilla ja visoilla tässä mennään, koska todellisuus on mitä on.

Vierailija
22507/27486 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koko ajan olen jossain visioissa. Tällä hetkellä fantasioin saavani vielä joskus sellaista kuin oli yhden edesmenneen ihmisen kanssa, siis seksuaalisesti. Menen huomenna sen haudalle ekaa kertaa, en yleensä käy ihmisten haudoilla ja jään aina pois kun muut menee haudoille esim. jouluna, mutta nyt olen rohkea ja menen vihdoin sinne haudalle.

Kerran olen jo käynyt kyseisen hautausmaan laidalla, mutta en mennyt sisälle. Tuosta on jo aikaa. 

Voimia. Hänen on täytynyt olla iso menetys.

"Iso menetys" sopii kuvaamaan jotain sellaista, kun pitkäaikainen elämänkumppani tai oma, läheinen vanhempi kuolee, eikä ollut kyse sellaisesta. Ja tietysti oma lapsi. 

Kukin määrittelee itse ne tasot omalla kohdallaan.

Vierailija
22508/27486 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päivän ajatelma:

Electric communication will never be a substitute for the face of someone who with their soul encourages another person to be brave and true.

- Charles Dickens

Olikohan Charles Dickens kova somettaja jo 1800-luvulla?

Kirjailijoilla on usein mielikuvitusta ja visioita. Toisin kuin arkirealistit tavikset joiden kokemusmaailma rajautuu lähinnä menneeseen, konkretiaan ja itse koettuun, kirjailijat pystyvät luomaan sellaista, jota ei vielä ole tai joka ei ole edes mahdollista. Ja pohdiskelemaan ja analysoimaan sitten sen vaikutuksia ja seurauksia.

Eikös kirjailija kirjoita mm. kirjoja? Ehkä (tekee) jotakin muutakin. Mielikuvitus ei ole yhtä kuin älykkyys. Rationaalisuus ei sulje pois älykkyyttä monimuotoisesti, ei myöskään luovuutta. Pitäisikö meidän kaikkien alkaa kirjailijoiksi luodaksemme jotakin? Mistä lähtien kirjailijat ovatkin huippuluojia? Luoko kirjailija menestyksekkäitä rakennusalan edistysaskeleita tai onko kirjailijuus edellytys luoda jotakin jota ei ole vielä luotu? Onko jokaisella samat edellytykset menestykselle? Mitä on menestys? On varmasti kirjailijoita joista tulee tunnetumpia syystä tai toisesta mutta ei se välttämättä johdu edes kirjailijuudesta. Typerä tuo tekstisi, et edes ymmärrä mistä puhut. Kannattaa olla hiljaa jos ei ymmärrä, osoitit lähinnä tyhmyytesi.

Suu kiinni turhanpäiväinen narsku. 🏿

Siinäpä kypsä vastaväite. eri

Lollollolero. Tämä ei ole väitteilysivusto, jos arvon vastaväittelijä sitä ei sattunut huomaamaan. Tämä on KeskUstELufooRUmI.

Millä perusteella kommentti oli keskusteleva?

Vierailija
22509/27486 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olen vapaa ja käyn vielä kerran paikalla. Sen jälkeen emme enää tule näkemään, tuskin silloinkaan.

Vierailija
22510/27486 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin romahtanut aikapäiviä sitten, jollen osaisi

-kaivosta

Hyvä 👍 Tulkittava!

Vierailija
22511/27486 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuin minipäikkärit, iltapäiväterveiset kaivatulle

Vierailija
22512/27486 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moukat ameebat

Jonninjoutava aie on

Tie perikatoon

Tässä on jo luovuutta! Melkein tekisi mieleni kysyä oletko kirjailija? 😂 Okei, ei nyt sentään. Vakavasti ottaen pidin tästä oikeasti. Tässä on hyvää energiaa, jotakin mielenkiintoista. Nyt lisää! Jos haluat, olisi mielenkiintoista kuulla tämän runon(?) synnystä. Onko se runo vai miksi sitä sanoisit vaikka runouttahan se kyllä tietenkin kuitenkin on. 🤔 Kunhan pohdin.

Päinvastainen kokemus energiasta ja luovuudesta, luin tuon vain ylimielisenä toteamuksena

Ehkäpä et ole koskaan kuullut raivon tunteesta ja sen luovasta voimasta?

Vierailija
22513/27486 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun pitäis saada puhua sun kanssa yhdestä asiasta, mutta ilmeisesti olet päättänyt että mun kanssa et halua jutella?

Kuka olet ja kenen kanssa haluat jutella? Mistä kukaan tietää anonyymilla palstalla, kenen viestejä lukee? No ehkä hän tietää...Sivusta

Vierailija
22514/27486 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moukat ameebat

Jonninjoutava aie on

Tie perikatoon

Tässä on jo luovuutta! Melkein tekisi mieleni kysyä oletko kirjailija? 😂 Okei, ei nyt sentään. Vakavasti ottaen pidin tästä oikeasti. Tässä on hyvää energiaa, jotakin mielenkiintoista. Nyt lisää! Jos haluat, olisi mielenkiintoista kuulla tämän runon(?) synnystä. Onko se runo vai miksi sitä sanoisit vaikka runouttahan se kyllä tietenkin kuitenkin on. 🤔 Kunhan pohdin.

Päinvastainen kokemus energiasta ja luovuudesta, luin tuon vain ylimielisenä toteamuksena

Okei, minä taas enemmänkin positiivisena. Miksi koit siinä olevan ylimielisyyttä? Ehkä se riippuu lisäksi siitä kuka sen tulkitsee ja miten.

Vierailija
22515/27486 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavoitteena hyvää ja kaunista

Vierailija
22516/27486 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Too much..

What do you mean?

Vierailija
22517/27486 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt olen vapaa ja käyn vielä kerran paikalla. Sen jälkeen emme enää tule näkemään, tuskin silloinkaan.

Näyttää kuolinilmoituksen muistovärssyltä. "Nyt olen vapaa ja mukana tuulen..."

Toivottavasti ei kuitenkaan tilanne ole se.

Vierailija
22518/27486 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tajusin eilen, että oon kuvitellut kaiken. Ihan kaiken. 

Surkea olo ja paha mieli. Olen täysi idiootti

Mitä on tapahtunut?

Mietin elämääni ja tuntuu että pää hajoaa. Palstan ja varsinkaan tämän langan lukeminen ei yhtään auta asiaa. Meen sinne kaivon pohjalle nyt pysyvästi valittamasta, piiloon ihmisiltä

Haluaisin kirjoittaa, että tuu mun viereen tänne kaivon pohjalle. Mulla on kylmä. Sitten lämpeää kun illalla nukahdan ja pääsen pakoon edes hetkeksi.

-sivusta

Vierailija
22519/27486 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole älyä

vaan ihan turhaa hälyä

ei jaksa vaivautua

eikä tee toiseen viereen

mieli kaivautua.

Vierailija
22520/27486 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et ota yhteyttä häneen? Mistä tiedät vaikka haluaisi?

Ketju on lukittu.