Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin kertoa sulle kaiken. Siis aivan kaiken, mutta pelkään sun reaktiota, joten jätän kertomatta, vaikka ikävältä tuntuu.
Minkälaista reaktiota pelkäät? Vai ylipäänsä
No sitä "ihan sama" vastausta ja oikeastaan myös sitä, että jos se ei olekaan ihan sama.
Vierailija kirjoitti:
Anskun silmiä mietin. Huuliakin. Ja takamusta. Sisäreisiäkin olisi kiva suudella.
🥰
No jos et ole kaikille naisille yhtä flirttaileva, niin miksi ei kiinnosta edetä?
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta tyyppi, jolla on verkot monilla vesillä.
Entä tyyppi, jolla on kymmeniä erilaisia vieheitä pakissa?
Vierailija kirjoitti:
No jos et ole kaikille naisille yhtä flirttaileva, niin miksi ei kiinnosta edetä?
Kaivattu on varattu. Varattujen pitää antaa olla rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin kertoa sulle kaiken. Siis aivan kaiken, mutta pelkään sun reaktiota, joten jätän kertomatta, vaikka ikävältä tuntuu.
No eihän täällä välttämättä viesti löydä edes perille oikeaan osoitteeseen, joten miksi pitää sivullisia jännityksessä?
Vierailija kirjoitti:
Aika lapsellista loukkaantua, jos jonkun ihastus hiipuu, kun on itse samaan aikaan viritellyt suhdetta johonkin muuhun.
Mä todella toivon, ettei se yks mies ajattele näin 🥺
Taas luodaan näköjään jo aamupäivästä sellaista tunnelmaa, ettei täällä kaipaus viihdy.
Tai sitten se on vaan sitä, että täällä käy niin eri tyyppisiä ihmisiä. Toisaalta helpottaa kyllä pois pysymistä kun huomaa, että on paljolti sellaisia ihmisiä koolla, joidenlaisten kanssa ei koskaan irl juttelisi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Lomille lompsis🌞🌿 Kesää & kauneutta kaivatulle!
Sitä samaa, kiitos.
Mulla vasta heinäkuussa lompsis. 🌞🌿
Vierailija kirjoitti:
Muistan kyllä alentuvan puhetyylin ja neuvot, ylemmyydentunnon ja huonosti piilotetut ilkeydet.
Tästä ei varmaan kukaan tunnista itseään, kun ei tarkemmin kerrota, mihin asia liittyy. Mutta jos asian ilmaiseminen helpottaa, niin sehän riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta tyyppi, jolla on verkot monilla vesillä.
Entä tyyppi, jolla on kymmeniä erilaisia vieheitä pakissa?
Riippuu siitä, mitä tekee roskakalasaaliin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Muistan kyllä alentuvan puhetyylin ja neuvot, ylemmyydentunnon ja huonosti piilotetut ilkeydet.
Ainahan yleensä tommoseen on jotain syytä, ootko mieetinyt?
Niin jotenkin kun miettii, alkaa oksettamaan mitä se tekee omalle hengelle millaisessa seurassa on. Täälläkin käyminen on niiden ihmisten seurassa olemista, ja sillä myrkyttää itseään jos lukee myrkyllisten ihmisten juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälaista reaktiota pelkäät? Vai ylipäänsä
No sitä "ihan sama" vastausta ja oikeastaan myös sitä, että jos se ei olekaan ihan sama.
Kerro rohkeasti totuus, tulee se kuitenkin ilmi jotain kautta myöhemmin.
Narsisti tietenkin toivoo rakkaudentunnustuksia, vaikka itse ei edes rakkautta osaa tuntea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistakin rupes tuntumaan nyt ikävältä. Tämäpä yllätys.
- sivustaMiksi yllätys?
Se, että samaistuin tämän viestin tunnetilaan.
Tuli vielä pieni kirjoitusvirhekin.
Piti olla yksikössä eli mustakin.Ja mä luin sen heti, että mustakin.
Kas, nyt ollaan yllättyneitä molemmat. Voisko olla, et näin on tarkoituskin?
Kenelle viestisi oli?
Sano jotain epämääräistä, mistä kuitenkin voisin tunnistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu on varattu. Varattujen pitää antaa olla rauhassa.
Meillä on puhtaasti enää kulissiliitto pystyssä. Ei ole mitään yhteistä ja mies hyppää vieraissa.
En ole. Ei kuulu tapoihin.