Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Ootkohan nainen osannut tiedostaa kauneutesi?
Vierailija kirjoitti:
Mä voisin katsoa sua loppuelämän lumoutuneesti silmiin. Sehän se varmaan just ärsyttääkin sua 😅
Ole hyvä vaan, ei muaärsytä että mun silmiin katsotaan. Onhan ne melko kauniit, omastakin mielestä. Jotain kaunista minussakin.
Vierailija kirjoitti:
Tuskinpa. Miksi se pitäisi jotenkin erityisesti tiedostaa?
Vierailija kirjoitti:
Viddu oon ääliö 😣
Tervetuloa kerhoon. Pitäs varmaan nimiki vaihtaa "olen viddu ääliö ja lähetän terveisii."
Vierailija kirjoitti:
Viddu oon ääliö 😣
Haluatko avata mikä tekee sinusta mielestäsi ääliön?
Vierailija kirjoitti:
😉halailua yöllä ja viekkuun😏
Lupaus?
Ei ole kyllä rakkauden arvoinen kaivattu, jos vaatimuksena on kotiin jämähtäminen ja työelämästä luopuminen.
Vierailija kirjoitti:
Minulle on vakuutettu siinä määrin rumuutta i ettei väärinkäsityksiin ole varaa. Ilmeisesti tarkoituksen lannistaa siinä määrin, että kuka tahansa kelpaisi tai, että suostuisin mihin tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kyllä rakkauden arvoinen kaivattu, jos vaatimuksena on kotiin jämähtäminen ja työelämästä luopuminen.
Ei niin, oikeassa olet.
Vierailija kirjoitti:
Mulle kävi kaivatun kanssa tuplasattuma. 1. Vapauduin vankilasta. 2. Palaan takaisin lähtöruutuun, jossa en vielä tiennyt hänestä mitään.
Onneksi olkoon.
Vierailija kirjoitti:
Missä tällaista on vaadittu?
Jos tietäisin mitä ajattelet..
Vierailija kirjoitti:
Jos tietäisin mitä ajattelet..
Ihokontaktia.
Vierailija kirjoitti:
Äiti!!!
En kaipaile äitiä. Ennemmin olen äiditön, kuin hänen seurassaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole haluja siis.
Olisi kyllä, muttei ketä tahansa kohtaan. Kummallinen käsitys, että riittää, kun osoittaa kiinnostusta, niin olisi velvollinen ihastumaan, rakastumaan ja heittämään pöksyt narikkaan.
Alkuperäinen viesti on muuten naiselta miehelle. Vastaaja taitaa olla nainen? Eikä kovin älykäs nainen.
AP
Kuukauden päästä illalla nähdään,
ethän tuota minulle pettymystä, tulen sinne vain sinun takia.
Mä voisin katsoa sua loppuelämän lumoutuneesti silmiin. Sehän se varmaan just ärsyttääkin sua 😅