Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon kyllä vampyyri, enkä noita-akka.
Mulle omaksi verenimijäksi. Silittelisin poskiasi, siirtäisin hiussuortuvasi pois kasvoiltasi, puhuin sinulle kaikkia asioita ja käpertyisin kainaloosi nukkumaan. Sitten me lähdettäisiin yhdessä kaupungille ja vaatisin ottamaan kädestäni kiinni ja avaamaan ovia kuten kohteliaat miehet tekevät. Etsisimme sinulle kauniit kengät. Kädestä kiinni pitäminen on vähän ikävää jos käsi hikoaa mutta ei se haittaa. Ei me koko aikaa pidetäkään käsistä kii. #😍
Kuulostaa ihan kivalta 👍😊 koska mennään?
Ei sitä tiedä vielä kuka onkaan se oikea. 🤍
Kyllä ainakin tietää kuka ei ole. Poissaolo ja vaikeneminen kertovat. Oikea haluaisi olla yhteydessä. Eri
Mikä ongelman ydin?
Ei kai tässä ongelmaa ole vaan toteamus, että vaikeneminenkin on vastaus. Ohis
On teilläkin ongelmat. No vaieten eteenpäin. Luurankoina ikkunalla. Onnellista. Surullista. Sama se mm. minulle oikeastaan on.
Vierailija kirjoitti:
Hytkyn
Yeap !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kyllä rakkauden arvoinen kaivattu, jos vaatimuksena on kotiin jämähtäminen ja työelämästä luopuminen.
Missä tällaista on vaadittu?
Jatkuva vaatimushan se on. Pysy kotona, tyydy käymään kirjastossa ja lähikaupassa. Ole kiinnostunut vain ruuasta ja kahvista. Älä edes ajattele työhön palaamista tai vastuun ottamista elämästäsi. Seksikin on ilmeisesti kiellettyjen nautintojen listalla. Ole tylsä. Enhän minäkään kiinnostuisi kenestäkään, joka elää tällä tyylillä tai suostuu jatkuvaan tason laskemiseen niin työssä, kuin suhteissa. Ei vaadittu suoraan, mutta paheksunta ja pilkkaaminen kertovat tarinaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän mä aina tiesin, ettei tästä tule mitään. Miksi tää silti tuntuu niin vaikealta?
Samat ajatukset. Kai se on sitä tosirakkautta.
Tosi rakkautta kun kaikki on vaikeaa? What a logic.
Vierailija kirjoitti:
Ootkohan nainen osannut tiedostaa kauneutesi?
Ulkonäkö on sattumaa.
Tänään juuri katselin kuvaa, joka oli otettu samana päivänä kun näin sut ensimmäistä kertaa. Enpä aavistanut mitä tuleman pitää. Sait mussa kyllä aikaan niin paljon positiivista muutosta, etten jaksa surra etten ollut sulle yhtä paljon kuin sä mulle. Nyt vaan toivon pääseväni tästä ihastuksesta eroon. Varmaan uutta etsimään ja ottamaan taas turpiin. Story of my life.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle kävi kaivatun kanssa tuplasattuma. 1. Vapauduin vankilasta. 2. Palaan takaisin lähtöruutuun, jossa en vielä tiennyt hänestä mitään.
Lähtöruutuun palaaminen on yliarvostettua. Onko sinunkin rikoksesi kahvinjuonti?
Voisi olla mutta hyvinä vaihtoehtoina tulee perässä tupakointi, perunan ja lihan syöminen. Kun tekee tätä kaikkea niin ihmettelen että olen näinkin hyvässä hapessa.
Vierailija kirjoitti:
Jos tietäisin mitä ajattelet..
Jos ajatuksiin mennään ei välttis edetä, tunnepuoli ja läsnäolo esiin. Heittäytyminen hetkeen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle kävi kaivatun kanssa tuplasattuma. 1. Vapauduin vankilasta. 2. Palaan takaisin lähtöruutuun, jossa en vielä tiennyt hänestä mitään.
Onneksi olkoon.
Kiitos😊 Jatkossa osaan miettiä tarkemmin ja tehokkaammin, mihin ja kehen aikaani ja energiaani suostun sijoittamaan🙂
Vierailija kirjoitti:
Jos tietäisin mitä ajattelet..
Tää onkin hauska, mun ajatukset eivät ahdistaisi ketään. Niin sen kuuluisi ollakin.
Vierailija kirjoitti:
Tänään juuri katselin kuvaa, joka oli otettu samana päivänä kun näin sut ensimmäistä kertaa. Enpä aavistanut mitä tuleman pitää. Sait mussa kyllä aikaan niin paljon positiivista muutosta, etten jaksa surra etten ollut sulle yhtä paljon kuin sä mulle. Nyt vaan toivon pääseväni tästä ihastuksesta eroon. Varmaan uutta etsimään ja ottamaan taas turpiin. Story of my life.
Ketä kaipaat tai kenet yrität unohtaa?
Vierailija kirjoitti:
En pidä itseäni kauniina. Viehättävänä kyllä. Moni on sanonut, että olen luonnonkaunis.
Ja sivusta
Vierailija kirjoitti:
Viddu oon ääliö 😣
mitä, miksi, kuka
Vierailija kirjoitti:
Osaatko olla yksin? Nauttia elämästä?
Vierailija kirjoitti:
Kauneus on katsojan silmissä
Vierailija kirjoitti:
Ostin eksälle mustat korkokengät. Ei tykännyt. Sanoi niitä mummomallin kengiksi. Ajattelin käytännöllisyyttä, että pystyisi myös kävelemään. Halusi käydä vaihtamassa. Valitsi mustat korkokengät, joissa oli epäkäytännölliset tosi ohuet remmit. Parin käyttökerran jälkeen remmi alkoi repsottaa, mikä teki käytöstä lähes mahdotonta. Jäivät kaappiin lähes käyttämättöminä. Harmitti, kun se oli aika kallis lahja opiskelijalle. Jos vielä ostan kenkälahjan, se on crocsit. 😁
Osta nahkaiset maiharit. Ne kestää😊
Vierailija kirjoitti:
Kirous se on.😞
En nyt jatkuvasti niitä unia näe sinusta, sillai joskus. Haluaisin nähä 💓
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostin eksälle mustat korkokengät. Ei tykännyt. Sanoi niitä mummomallin kengiksi. Ajattelin käytännöllisyyttä, että pystyisi myös kävelemään. Halusi käydä vaihtamassa. Valitsi mustat korkokengät, joissa oli epäkäytännölliset tosi ohuet remmit. Parin käyttökerran jälkeen remmi alkoi repsottaa, mikä teki käytöstä lähes mahdotonta. Jäivät kaappiin lähes käyttämättöminä. Harmitti, kun se oli aika kallis lahja opiskelijalle. Jos vielä ostan kenkälahjan, se on crocsit. 😁
Osta nahkaiset maiharit. Ne kestää😊
En halua naista, joka käyttää maihareita.
Miehen vai naisen haluat syliisi?