Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Mä en oo muru vihainen mistään. Älä säkään mulle, jooko? Rakastan sua, mut ei tää toimi.
Kyllä sä oot vihainen. viimeksikin heilutit niskojas ja juoksit pois.
Kyllähän mä aina tiesin, ettei tästä tule mitään. Miksi tää silti tuntuu niin vaikealta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostin eksälle mustat korkokengät. Ei tykännyt. Sanoi niitä mummomallin kengiksi. Ajattelin käytännöllisyyttä, että pystyisi myös kävelemään. Halusi käydä vaihtamassa. Valitsi mustat korkokengät, joissa oli epäkäytännölliset tosi ohuet remmit. Parin käyttökerran jälkeen remmi alkoi repsottaa, mikä teki käytöstä lähes mahdotonta. Jäivät kaappiin lähes käyttämättöminä. Harmitti, kun se oli aika kallis lahja opiskelijalle. Jos vielä ostan kenkälahjan, se on crocsit. 😁
Osta sille punaiset korkokengät 😋
Ei ole ketään, kenelle ostaa lahjoja tällä hetkellä. Kaivatulle olis pieni hupsu symbolinen lahja, mutta ei me nähdä enää.
No sit voit kertoa täällä millaanen.🤓
Mä kyllä ikävöin niitä viime perjantaina hymyjä ja kosketuksia. Kaikki oli niin luonnollisen oloista. Olin onnellinen sen illan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän mä aina tiesin, ettei tästä tule mitään. Miksi tää silti tuntuu niin vaikealta?
Ekat treffit ja tulit ghostatuksi? Mietit asiaa, ja tulit itse tuohon lopputulokseen? Tietääkö toinen osapuoli edes tästä mistään?
Vierailija kirjoitti:
Hytkyn
Heippa.
...Eli samaa reittiä kuin alunperin, vai? Sitäkö haluat? (ei liity siihen kirjoittajaan, joka reiteistä ja jostain satunnaisesta kohtaamisesta puhuu) .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ekat treffit ja tulit ghostatuksi? Mietit asiaa, ja tulit itse tuohon lopputulokseen? Tietääkö toinen osapuoli edes tästä mistään?
Ihan erilainen tilanne.
Mulle kävi kaivatun kanssa tuplasattuma. 1. Vapauduin vankilasta. 2. Palaan takaisin lähtöruutuun, jossa en vielä tiennyt hänestä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin ihan liian humalassa että mitään järkevää olis voinut tapahtua. Sillai se sit meni.
Sama 😅
Mites me nyt sillai ...... ?
Niin, en tiiä. Jännä vahinko.
Vierailija kirjoitti:
Samat ajatukset. Kai se on sitä tosirakkautta.
Meinasin sanoa sulle tänään jotain ihan muuta, kuin ne perinteiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan niin paljon
Vaikkei me edes tunneta kovin hyvin. Kai?
Tunnetaanhan me
Olennaisimmat selvillä, niinkö?
Vierailija kirjoitti:
Mulle kävi kaivatun kanssa tuplasattuma. 1. Vapauduin vankilasta. 2. Palaan takaisin lähtöruutuun, jossa en vielä tiennyt hänestä mitään.
Lähtöruutuun palaaminen on yliarvostettua. Onko sinunkin rikoksesi kahvinjuonti?
Päivän ajatelma:
Words are, of course,
the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan erilainen tilanne.
Minkälainen tilanne sitten?
Mites me nyt sillai ...... ?