Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
08.05.2023 |

Kaipuu jatkukoon 💕

Kommentit (27486)

Vierailija
21701/27486 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin ainoastaan tietää, käykö yks ihana E vielä täällä. Jos ei, niin poistun täältä heti tänään. Ei ole mitään mieltä lukea tällaisten totaalisekojen juttuja päivästä toiseen. Ei yhtäkään muuta syytä olla käynyt kuin hän. www

Voit poistua.

Hyvä. Lupaan poistua tänään. www

Vierailija
21702/27486 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin eksälle mustat korkokengät. Ei tykännyt. Sanoi niitä mummomallin kengiksi. Ajattelin käytännöllisyyttä, että pystyisi myös kävelemään. Halusi käydä vaihtamassa. Valitsi mustat korkokengät, joissa oli epäkäytännölliset tosi ohuet remmit. Parin käyttökerran jälkeen remmi alkoi repsottaa, mikä teki käytöstä lähes mahdotonta. Jäivät kaappiin lähes käyttämättöminä. Harmitti, kun se oli aika kallis lahja opiskelijalle. Jos vielä ostan kenkälahjan, se on crocsit. 😁

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21703/27486 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon kyllä vampyyri, enkä noita-akka.

Mulle omaksi verenimijäksi. Silittelisin poskiasi, siirtäisin hiussuortuvasi pois kasvoiltasi, puhuin sinulle kaikkia asioita ja käpertyisin kainaloosi nukkumaan. Sitten me lähdettäisiin yhdessä kaupungille ja vaatisin ottamaan kädestäni kiinni ja avaamaan ovia kuten kohteliaat miehet tekevät. Etsisimme sinulle kauniit kengät. Kädestä kiinni pitäminen on vähän ikävää jos käsi hikoaa mutta ei se haittaa. Ei me koko aikaa pidetäkään käsistä kii. #😍

Kuulostaa ihan kivalta 👍😊 koska mennään?

Ei sitä tiedä vielä kuka onkaan se oikea. 🤍

Kyllä ainakin tietää kuka ei ole. Poissaolo ja vaikeneminen kertovat. Oikea haluaisi olla yhteydessä. Eri

Mikä ongelman ydin?

Vierailija
21704/27486 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin eksälle mustat korkokengät. Ei tykännyt. Sanoi niitä mummomallin kengiksi. Ajattelin käytännöllisyyttä, että pystyisi myös kävelemään. Halusi käydä vaihtamassa. Valitsi mustat korkokengät, joissa oli epäkäytännölliset tosi ohuet remmit. Parin käyttökerran jälkeen remmi alkoi repsottaa, mikä teki käytöstä lähes mahdotonta. Jäivät kaappiin lähes käyttämättöminä. Harmitti, kun se oli aika kallis lahja opiskelijalle. Jos vielä ostan kenkälahjan, se on crocsit. 😁

Ihan hyvältä kuulostaa! 😂👍

Vierailija
21705/27486 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

💖

Vierailija
21706/27486 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

💖

Avaa sydämesi mulle, tahdon pelkkää hyvää sulle. 🤍

Vierailija
21707/27486 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole haluja siis.

Olisi kyllä, muttei ketä tahansa kohtaan. Kummallinen käsitys, että riittää, kun osoittaa kiinnostusta, niin olisi velvollinen ihastumaan, rakastumaan ja heittämään pöksyt narikkaan.

Vierailija
21708/27486 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta sille punaiset korkokengät 😋

Vierailija
21709/27486 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

🌺Mukavaa kesää kaipaajille🌺

Vierailija
21710/27486 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

💖

Avaa sydämesi mulle, tahdon pelkkää hyvää sulle. 🤍

Kun saan sut syliin..

Vierailija
21711/27486 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ihan liian humalassa että mitään järkevää olis voinut tapahtua. Sillai se sit meni.

Vierailija
21712/27486 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osta sille punaiset korkokengät 😋

Ei ole ketään, kenelle ostaa lahjoja tällä hetkellä. Kaivatulle olis pieni hupsu symbolinen lahja, mutta ei me nähdä enää.

Vierailija
21713/27486 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

joo ei ole enää tyttöä täällä

Heihei tyttö

Vierailija
21714/27486 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin ihan liian humalassa että mitään järkevää olis voinut tapahtua. Sillai se sit meni.

Oletko sitten useinkin humalassa?

Vierailija
21715/27486 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mut hei,sitä sattuu. Lähestulkoon kaikille,joskus😅

Symppaan.

Vierailija
21716/27486 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama 😅

Vierailija
21717/27486 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastan niin paljon

Vaikkei me edes tunneta kovin hyvin. Kai?

Vierailija
21718/27486 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaloitsua etsivä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovela, kun sinusta saa sellaisen kuvan, että olisit vähän huithapeli ja melko rento tyyppi. Ehkä olet yhtä aikaa myös noita.

Mun kaivattu ainakin on noita.

Toivon mukaan iloinen noita. 😂

Ainakin taitava verbalisti. Hänen juttuja saa aina nauraa.

Kukas hän on? T. Ap

Kaunis ja hauska noita.

Vierailija
21719/27486 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakastan niin paljon

Vaikkei me edes tunneta kovin hyvin. Kai?

Tunnetaanhan me

Vierailija
21720/27486 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon kyllä vampyyri, enkä noita-akka.

Mulle omaksi verenimijäksi. Silittelisin poskiasi, siirtäisin hiussuortuvasi pois kasvoiltasi, puhuin sinulle kaikkia asioita ja käpertyisin kainaloosi nukkumaan. Sitten me lähdettäisiin yhdessä kaupungille ja vaatisin ottamaan kädestäni kiinni ja avaamaan ovia kuten kohteliaat miehet tekevät. Etsisimme sinulle kauniit kengät. Kädestä kiinni pitäminen on vähän ikävää jos käsi hikoaa mutta ei se haittaa. Ei me koko aikaa pidetäkään käsistä kii. #😍

Kuulostaa ihan kivalta 👍😊 koska mennään?

Ei sitä tiedä vielä kuka onkaan se oikea. 🤍

Kyllä ainakin tietää kuka ei ole. Poissaolo ja vaikeneminen kertovat. Oikea haluaisi olla yhteydessä. Eri

Mikä ongelman ydin?

Ei kai tässä ongelmaa ole vaan toteamus, että vaikeneminenkin on vastaus. Ohis

Ketju on lukittu.