Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Pitkä keskustelu sai tuskan kasvamaan. Tahtoisin koskea sua. Hullu olo. Kohta kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karismaattinen 🤓 mies
Onhan niitäkin, mutta kuka tämä?
R mies
Onko hän sama kuin magneetti?
Vierailija kirjoitti:
Ihastumisessa, tunteissa toista kohtaan ja fantasioinnissa on harvemmin mitään pahaa. Ongelmia syntyy vasta sitten jos em. asiat ovat liian vaikeita käsitellä yksin tai kohteen kanssa. Jos taas ominpäin ilman suoraa kommunikaatiota, omien tunteidensa pohjalta, tai toisen esim. pelkän flirttailun pohjalta aletaan asettamaan luuloja ja kuvitelmia, että olisi halu tapailla tai että olisi syntynyt suhde, niin tilannetta eletään turhan vahvasti oman päänsä sisällä. Nähdään jopa vihjeitä siellä missä niitä ei ole. Tuolloin pudotus takasin maan pinnalle voi sattua kovastikin. Harva kieltää romanttiset taka-ajatuksensa suorassa keskustelussa, jos ei toivo toisen unohtavan haaveensa.
Eli terveisiä vaan sulle siinä mielessä, että en elä missään harhoissa ja en ole tekemässä mitään kenenkään suhteen, jos kerran olen sanonut niin. Tässä ei ole mun toimesta kukaan tulossa hullua hurskaammaksi.
Toivottavasti upposi vihdoin.
Mutku en edes erityisesti tykkää susta. 😳
Vierailija kirjoitti:
Entä kun rakastan sua.
Niin mäkin sitä miestä 💗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karismaattinen 🤓 mies
Onhan niitäkin, mutta kuka tämä?
R mies
Onko hän sama kuin magneetti?
On. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Entä kun rakastan sua.
Olisin ihan 🥰🥰🥰😍😍😍😘😘😘
Viime yön erikoinen uni. Ex tuli luokseni jättämään jäähyväiset. Halusi suudella suulle. Kielsin ja käänsin päätäni ja suudelma osui jonnekkin oletetun hymykuopan tienoille. Ilmeisesti sisälsi myös anteeksipyynnön, sillä koska kun katsoin hänen loittonevaa selkäänsä tiesin satavarmasti, että hänen elämänsä oli päättymässä.
Toisessa unen kohtauksessa oli ilta ja olin menossa nukkumaan. Sisään tunki pariskunta, joista nainen oli viimeisillään raskaana ja mies humalassa. Sanoin etten ota vastaan yllätysvieraita siihen aikaan illasta ja miestä en varsinkaan. Heitin heidät ulos, mutta ovensuussa sanoin naiselle että hän olisi voinut tulla, mutta miestä en ota vastaan. Olin iloinen heidän tulevasta perheenjäsenestä, mutta myös surullinen syntymättömän lapsen puolesta.
Unissa osallistuin myös ulkona kesällä pidettävään juhlaan, jossa naisella oli kirkkaissa väreissä oleva kesämekko, jonka olkaimet laskeutuivat olkavarsien päälle. Pidin sitä ja naista kauniina, kunnes näin kuinka nainen alkoi sylkeä tahdittomasti vihreää limaa suustaan jonkun ottaessa sitä vastaan johonkin astiaan.
Jossakin kohtaa unia asuntoon tuli valtava määrä ampiaisia, joiden pelkäsin pistävän ihmisiä. Emme ymmärtäneet mistä ne tulivat, koska ikkunat ja ovet olivat olleet kiinni. Lopulta joku löysi vaatehuoneesta seinän läpi tulevan putken, jota kautta niitä pörräsi..
Aamulla herätessä nilkka kutisi valtavasti ja totesin jonkun oikeasti pistäneen minua yön aikana. Hyttynen ilmeisesti.
Näitäkö halusitte taas kuulla? 🥹
Vierailija kirjoitti:
Ovela, kun sinusta saa sellaisen kuvan, että olisit vähän huithapeli ja melko rento tyyppi. Ehkä olet yhtä aikaa myös noita.
Siis onko hänellä yliluonnollisia kykyjä ts arvaa ajatuksesi? 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhmäkin käy viisaasta, kunhan on vaiti - eikä palstaile.
Ei ole haluja olla viisas, tyhmänä on kevyempää
Mulla on haluja olla oma itseni. Se näyttäytyy monilla eri tavoilla, joskus rohkeana joskus ujona. Siihen vaikuttaa todella paljon se vastatusrmten oleva ihminen.
-tykkäystä ilman vastakaikua.
Mode ja muut ihanat: loitsu ei toimi? Missä vika?
Vierailija kirjoitti:
Mode ja muut ihanat: loitsu ei toimi? Missä vika?
Oot ihana🤍kahvia aamulla?
Minkä jälkeen?