Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Mikä ihme heikommalla itsetunnolla varustettuja ihmisiä hiertää heissä, kenellä on hyvä itsetunto?
Vierailija kirjoitti:
Jos naisena päästä miehen millään tavalla fyysisesti lähelle tai lähestyn itse häntä, se tarkoittaa että tunteita on ja olen hänestä kiinnostunut. Fyysisesti lähelle tarkoittaa tässä etäisyyttä alle 45cm.
Kosketukseen hakeutuminen tai vapaaehtoinen kosketukselle altistuminen on myös tietysti varma merkki tunteista.
(Työ-)toverillinen halaus rajautuu kuitenkin tästä ulos.
Tuosta jo luulisi kaiken olevan ilmiselvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos naisena päästä miehen millään tavalla fyysisesti lähelle tai lähestyn itse häntä, se tarkoittaa että tunteita on ja olen hänestä kiinnostunut. Fyysisesti lähelle tarkoittaa tässä etäisyyttä alle 45cm.
Kosketukseen hakeutuminen tai vapaaehtoinen kosketukselle altistuminen on myös tietysti varma merkki tunteista.
Niin se periaatteessa olikin, kun hän ei pystynyt pysymään minussa erossa. Oltiin molemmat varattuja, hän naimisissa. Ikävöin häntä ja sitä kemiaa vieläkin. Älykkäin ja karismaattisin tapaamani nainen. Sivusta.
Ovela, kun sinusta saa sellaisen kuvan, että olisit vähän huithapeli ja melko rento tyyppi. Ehkä olet yhtä aikaa myös noita.
Täällä moni on ihastunut ihmisiin, joiden luonnetta ei tunne, eikä vartaloa ole nähnyt. Jep.
Vierailija kirjoitti:
Täällä moni on ihastunut ihmisiin, joiden luonnetta ei tunne, eikä vartaloa ole nähnyt. Jep.
Puhelinmyyjään olen ihastunut. En ole koskaan nähnykään häntä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihme heikommalla itsetunnolla varustettuja ihmisiä hiertää heissä, kenellä on hyvä itsetunto?
Vahvaluontoiset ja itsenäiset ihmiset ovat pelottavia, sillä poltettiinhan noitiakin ennenvanhaan. Nykyään sekin tehdään vain somessa ja nimenomaan tyyppien toimesta jotka tärisevät eniten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin se periaatteessa olikin, kun hän ei pystynyt pysymään minussa erossa. Oltiin molemmat varattuja, hän naimisissa. Ikävöin häntä ja sitä kemiaa vieläkin. Älykkäin ja karismaattisin tapaamani nainen. Sivusta.
Kuulostaa tutulta paitsi, etten ole naimisissa... Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin muistelen erästä miestä, jota olisi tehnyt mieli vähän koskea, mutta varattuna hillitsin itseni. Hän kyllä usein vähän hipaisi ja tuli lähelle. Olin päällepäin tyyni mutta sisäisesti liihottelin taivaassa. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Ovela, kun sinusta saa sellaisen kuvan, että olisit vähän huithapeli ja melko rento tyyppi. Ehkä olet yhtä aikaa myös noita.
Tietysti, sehän on selvää
t näin sinusta unta, sama touhu jatkui.
Tässä kohtaa on pakko sanoa:
Älä tuomitse ettei sinua tuomittaisi.
Miten näet rikan toisen silmässä, muttet tukkia omassasi?
Vierailija kirjoitti:
Mikä touhu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ambivalentti? Mua on luonnehdittu sellaiseksi.
Näkisinpä unia sinusta myös öisin.
Vierailija kirjoitti:
Mä näin silloin heti sen jälkeen elämäni villeimpiä unia. Sen jälkeen et ole mun unissa vieraillut. Pitäis tavata?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ambivalentti? Mua on luonnehdittu sellaiseksi.
Miten nämä kaikki asiat liittyvät toisiinsa? Kadotin langanpään?
🤭🤭🤭😉😉🙃🙃🙃😉😉😉🙃