Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Miehen pitää olla vastuullinen ja päättäväinen, ei kuitenkaan tyranni tietenkään.
Ei tarvi, kun en halua suhdetta. Naiset osaa kantaa oman vastuunsa, luultavasti.
Vierailija kirjoitti:
Jos näkisin kaivattuni rinnat antaisin kaikessa periksi ja vähän enemmänkin. Hän saisi hymyllään kaikki anteeksi.
Siis kumpi olisi sulle mieluisampaa, nähdä hänen rinnat vai hymy? Sivusta.
Voi kun vielä joskus sais sellaista parikymppistä pimua. Kaikille heille terveksiä! t Ykämies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhempi mies voi ihan hyvin lähestyä nelikymppisiä ja sitä vanhempia naisia, siinä ei ole aihetta ulkopuolisten paheksuntaan tai miehelle häpeilemiseen. Tärkeää on muistaa tahdikkuus lähentymisyrityksissä. Sivusta.
Setämiehet kyllä haluaa kolmekymppisiä tai sitä nuorempia naisia. Kuten kaikki miehet.
Mulla tällä hetkellä pari 20-30 vuotiasta, pari 30-40 vuotiasta, yksi 40v+ ja yksi 55v+ kiikarissa. Mikäs tässä kalastellessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen pitää olla vastuullinen ja päättäväinen, ei kuitenkaan tyranni tietenkään.
Ei tarvi, kun en halua suhdetta. Naiset osaa kantaa oman vastuunsa, luultavasti.
Voi kai sitä olla vastuullinen ja päättäväinen muutenkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä siis haluat? Pelkkiä yhden illan juttuja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhempi mies voi ihan hyvin lähestyä nelikymppisiä ja sitä vanhempia naisia, siinä ei ole aihetta ulkopuolisten paheksuntaan tai miehelle häpeilemiseen. Tärkeää on muistaa tahdikkuus lähentymisyrityksissä. Sivusta.
Setämiehet kyllä haluaa kolmekymppisiä tai sitä nuorempia naisia. Kuten kaikki miehet.
Mulla tällä hetkellä pari 20-30 vuotiasta, pari 30-40 vuotiasta, yksi 40v+ ja yksi 55v+ kiikarissa. Mikäs tässä kalastellessa.
You go girl! 👍🏼
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kai sitä olla vastuullinen ja päättäväinen muutenkin?
Tietysti, mutta sehän ei liity yleensä siihen toiseen henkilöön. Siinä vaiheessa jos haluan oikeasti jotain, ei jää epäselvyyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa. Olen setämies ja pidän toivottavana että daamilla olisi vaihdevuodet mieluummin ohi.
Kaikki on paljon helpompaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä siis haluat? Pelkkiä yhden illan juttuja?
Osaan antaa ja jakaa tunteita, ilman sitä parisuhdekontekstiakin. Useimmille se on haastava paikka. Ja ei, en harrasta yhden illan juttuja.
Tyhmäkin käy viisaasta, kunhan on vaiti - eikä palstaile.
Huomentapäivää. Puuroa ja tonnikalaa tulollaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luottamus on niin tärkeää, miten sitä rakentaa
Mitä on luottamuksen rakentaminen? Kaipaatko todella täällä ihmistä johon et luota?
Luottamuksen rakentaminen parisuhteessa sopii olla jokapäiväistä.
Etenkin miehen on hyvä tehdä selväksi joka päivä että rakastaa.
Osoittaa että tekee mitä sanoo ja sanoo mitä tekee - rehellisesti.
Tästä tulee selvästi esiin seksistinen käsitykseni että naisella on yleensä suurempi tarve saada tuntea itsensä turvallisesti rakastetuksi kuin miehellä.
Jos naisena päästä miehen millään tavalla fyysisesti lähelle tai lähestyn itse häntä, se tarkoittaa että tunteita on ja olen hänestä kiinnostunut. Fyysisesti lähelle tarkoittaa tässä etäisyyttä alle 45cm.
Kosketukseen hakeutuminen tai vapaaehtoinen kosketukselle altistuminen on myös tietysti varma merkki tunteista.
(Työ-)toverillinen halaus rajautuu kuitenkin tästä ulos.
Jutskattiin hississä eilisen esityksistä ja tekniikasta.
Love you.
😘🧡
Vierailija kirjoitti:
Monesti vähän ihmetyttää, miten niin moni voi kaivata jotain ihmistä, vaikka eivät ole nähneet koskaan tämän vartaloakaan vähissä vaatteissa saati alasti. Ei varmaan kiva yllätys, kun paljastuisi tuhdit selluliittireidet tai -perse tai kaljamaha.
Itse ihastun persoonaan kun ihastun. Kaikki eivät ole ulkonäkökeskeisiä. Ja se koreakin ulkokuori rapistuu ikääntyessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten jaksat tehdä työtäsi niin antaumuksella?
Neuroottinen ja perfektionismiin taipuvainen luonne, niin velvollisuudentunne ei anna myöten tehdä huonosti.
Selvä se! Minäkin olin nuorena. Nyt en ole enää niin vaativa itselleni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monesti vähän ihmetyttää, miten niin moni voi kaivata jotain ihmistä, vaikka eivät ole nähneet koskaan tämän vartaloakaan vähissä vaatteissa saati alasti. Ei varmaan kiva yllätys, kun paljastuisi tuhdit selluliittireidet tai -perse tai kaljamaha.
Itse ihastun persoonaan kun ihastun. Kaikki eivät ole ulkonäkökeskeisiä. Ja se koreakin ulkokuori rapistuu ikääntyessä.
Ei kaikilla. Joillakin naisilla näyttää ulkonäkö vaan jatkuvasti paranevan. Terveiset kaikista kauneimmalle, varmaan ikuisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhmäkin käy viisaasta, kunhan on vaiti - eikä palstaile.
Ei ole haluja olla viisas, tyhmänä on kevyempää
Viisaus ja tyhmyys ei kulje samalla akselilla. Ei mulla muuta.
Neuroottinen ja perfektionismiin taipuvainen luonne, niin velvollisuudentunne ei anna myöten tehdä huonosti.