Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Saa nähdä mitä siitäkin tapaamisesta tulee. Toivottavasti jotain vanhaa ja jotain uutta. Ei kuitenkaan sitä osaa vanhaa missä on draamaa ja kohkailua ja will thet or wont they- juonenkäänteitä, mieluummin Rachel ja Joey kuin Rachel ja Ross, eikö niin?
Mieluumminhan Rachel ja Ross? Eikö ne kuitenkin saanut toisensa?
Vierailija kirjoitti:
Pitkästä aikaa tein Eurojackpot-veikkauksen tässä junaa odottaessa (VR taas yli puoli tuntia myöhässä, ja hinnat vaan nousee, d*mned), eli kartano kaivatun naapuriin -projekti on taas vireillä. 😆
Mihin matkamies on matkaamassa tai tulossa?
Kyllä kartanoonkin mahtuu, tornihuoneet on tyhjinä ja sivusiivessäkin runsaasti tilaa.
Iltaisin viereen kaivatun?🥺🔥🔥🔥
Vierailija kirjoitti:
T💞💞
Mies? 😉
Vierailija kirjoitti:
🥰aamukahvia kenties sir?
Myöhässä, puurotkin jo syöty.
Haluaisin ainoastaan tietää, käykö yks ihana E vielä täällä. Jos ei, niin poistun täältä heti tänään. Ei ole mitään mieltä lukea tällaisten totaalisekojen juttuja päivästä toiseen. Ei yhtäkään muuta syytä olla käynyt kuin hän. www
Rehellisesti en voi olla kaveri, jos oon rakastunut. Ja se ei auta mitään, vaikka kieltäisit sen.
muru, neljä kuukautta olen kantanut selässä painavaa reppua ja lauantaina heitän sen pois. Näin olen päättänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkästä aikaa tein Eurojackpot-veikkauksen tässä junaa odottaessa (VR taas yli puoli tuntia myöhässä, ja hinnat vaan nousee, d*mned), eli kartano kaivatun naapuriin -projekti on taas vireillä. 😆
Mihin matkamies on matkaamassa tai tulossa?
Kyllä kartanoonkin mahtuu, tornihuoneet on tyhjinä ja sivusiivessäkin runsaasti tilaa.
Seikkailen läpi Savon kohti läntisiä lakeuksia.
Vierailija kirjoitti:
muru, neljä kuukautta olen kantanut selässä painavaa reppua ja lauantaina heitän sen pois. Näin olen päättänyt.
Miksi lauantaina? Miksi ei tänään?
Vierailija kirjoitti:
Rehellisesti en voi olla kaveri, jos oon rakastunut. Ja se ei auta mitään, vaikka kieltäisit sen.
Mitä tässä nyt on kielletty?
,😉🥳🥰🥰🥰kahvia termarissa ettei jähy!!!
🤍hyvää yötä moderaattori,,🤍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tässä nyt on kielletty?
Ei halua kuulla tai tietää mitään asiasta.
🤭