Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
08.05.2023 |

Kaipuu jatkukoon 💕

Kommentit (27486)

Vierailija
21521/27486 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastumisessa, tunteissa toista kohtaan ja fantasioinnissa on harvemmin mitään pahaa. Ongelmia syntyy vasta sitten jos em. asiat ovat liian vaikeita käsitellä yksin tai kohteen kanssa. Jos taas ominpäin ilman suoraa kommunikaatiota, omien tunteidensa pohjalta, tai toisen esim. pelkän flirttailun pohjalta aletaan asettamaan luuloja ja kuvitelmia, että olisi halu tapailla tai että olisi syntynyt suhde, niin tilannetta eletään turhan vahvasti oman päänsä sisällä. Nähdään jopa vihjeitä siellä missä niitä ei ole. Tuolloin pudotus takasin maan pinnalle voi sattua kovastikin. Harva kieltää romanttiset taka-ajatuksensa suorassa keskustelussa, jos ei toivo toisen unohtavan haaveensa.

Eli terveisiä vaan sulle siinä mielessä, että en elä missään harhoissa ja en ole tekemässä mitään kenenkään suhteen, jos kerran olen sanonut niin. Tässä ei ole mun toimesta kukaan tulossa hullua hurskaammaksi.

Toivottavasti upposi vihdoin.

Vierailija
21522/27486 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luottamus on niin tärkeää, miten sitä rakentaa

Mitä on luottamuksen rakentaminen? Kaipaatko todella täällä ihmistä johon et luota?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21523/27486 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihastumisessa, tunteissa toista kohtaan ja fantasioinnissa on harvemmin mitään pahaa. Ongelmia syntyy vasta sitten jos em. asiat ovat liian vaikeita käsitellä yksin tai kohteen kanssa. Jos taas ominpäin ilman suoraa kommunikaatiota, omien tunteidensa pohjalta, tai toisen esim. pelkän flirttailun pohjalta aletaan asettamaan luuloja ja kuvitelmia, että olisi halu tapailla tai että olisi syntynyt suhde, niin tilannetta eletään turhan vahvasti oman päänsä sisällä. Nähdään jopa vihjeitä siellä missä niitä ei ole. Tuolloin pudotus takasin maan pinnalle voi sattua kovastikin. Harva kieltää romanttiset taka-ajatuksensa suorassa keskustelussa, jos ei toivo toisen unohtavan haaveensa.

Eli terveisiä vaan sulle siinä mielessä, että en elä missään harhoissa ja en ole tekemässä mitään kenenkään suhteen, jos kerran olen sanonut niin. Tässä ei ole mun toimesta kukaan tulossa hullua hurskaammaksi.

Kenelleköhän tää saarna oli ja mistä syystä?

Vierailija
21524/27486 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan sut syliin..

Kenet?

Vierailija
21525/27486 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenelle nuo terveiset? Vai ootko harhassa, että joku kirjoittelee sulle täällä?

Vierailija
21526/27486 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen pitää olla vastuullinen ja päättäväinen, ei kuitenkaan tyranni tietenkään.

Vierailija
21527/27486 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä haluun puolet sun itseluottamuksesta 🤔

Vierailija
21528/27486 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun itsetunto ei ole niin korkea, että meille voisi tulla mitään ikinä. Pelkään, että kyllästyisit ja lähtisit toisen matkaan. Olisin pelkkä välietappi elämässäsi.

Ei se mikään ylitsepääsemätön asia ole (itsetunto-ongelma siis), mutta vaatii sopivan ihmisen ja vähän (paljon) rohkeutta itseltä.

Ei tämän ikäinen opi enää uusia temppuja ja aika hankalalta vaikuttaa toinen osapuoli tässä sopassa.

Millä tavalla hankala?

Erittäin ristiriitainen. En osaa lukea ollenkaan.

Ymmärrys voi kasvaa, jos on enemmän tekemisissä -sivusta

Harvoin antaa olla tekemisissä luontevasti. Välillä taas päästää lähelle.

Miten sen luontevan tekemisissä olon voi estää? Milloin päästää lähelle ja millä tavalla?

Kasvotusten aivan eri henkilö.

Oletko tavannut koskaan kahden kesken? Ja jos olet, miksi puit asiaa täällä? Sivusta

Vierailija
21529/27486 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helliä terveisiä mäen taakse! 💌🕊

Vierailija
21530/27486 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun itsetunto ei ole niin korkea, että meille voisi tulla mitään ikinä. Pelkään, että kyllästyisit ja lähtisit toisen matkaan. Olisin pelkkä välietappi elämässäsi.

Ei se mikään ylitsepääsemätön asia ole (itsetunto-ongelma siis), mutta vaatii sopivan ihmisen ja vähän (paljon) rohkeutta itseltä.

Ei tämän ikäinen opi enää uusia temppuja ja aika hankalalta vaikuttaa toinen osapuoli tässä sopassa.

Millä tavalla hankala?

Erittäin ristiriitainen. En osaa lukea ollenkaan.

Ymmärrys voi kasvaa, jos on enemmän tekemisissä -sivusta

Harvoin antaa olla tekemisissä luontevasti. Välillä taas päästää lähelle.

Miten sen luontevan tekemisissä olon voi estää? Milloin päästää lähelle ja millä tavalla?

Kasvotusten aivan eri henkilö.

Oletko tavannut koskaan kahden kesken? Ja jos olet, miksi puit asiaa täällä? Sivusta

Ei olla.

Vierailija
21531/27486 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulisitkohan paikalle, jos minä ehdottaisin tapaamista tai treffejä? Uskaltaisitko?

Helppo juttu. Tietysti tulisin.

Sivusta

Vierailija
21532/27486 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen pitää olla vastuullinen ja päättäväinen, ei kuitenkaan tyranni tietenkään.

Ihan samalla tavalla naisenkin. -yksnainen

Vierailija
21533/27486 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan oltu kahdestaan kerran, mutta se tovi kesti ohimenevän hetken vuonna 2014. Muistan kaikenlaista, koska jokin sinussa veti puoleensa jo tuolloin.

Vierailija
21534/27486 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan sut syliin..

Kenet?

Naapurin

Vierailija
21535/27486 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhemmalla henkilöllä on vetovastuu asioissa.

Tarkoitatko nyt jotain villiä puumaa vai setämiestä, ei kai kumpikaan näistä etsi itselleen lasta (toivottavasti) vaan kumppania, joka toivottavasti on täysi-ikäinen. Sivusta

Vierailija
21536/27486 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten jaksat tehdä työtäsi niin antaumuksella?

Vierailija
21537/27486 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempi mies voi ihan hyvin lähestyä nelikymppisiä ja sitä vanhempia naisia, siinä ei ole aihetta ulkopuolisten paheksuntaan tai miehelle häpeilemiseen. Tärkeää on muistaa tahdikkuus lähentymisyrityksissä. Sivusta.

Vierailija
21538/27486 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua näyttää rintojani kenellekään.

Vierailija
21539/27486 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipas ristiriitainen teksti. Kuvittelet hänen kuvittelevan?

Vierailija
21540/27486 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhempi mies voi ihan hyvin lähestyä nelikymppisiä ja sitä vanhempia naisia, siinä ei ole aihetta ulkopuolisten paheksuntaan tai miehelle häpeilemiseen. Tärkeää on muistaa tahdikkuus lähentymisyrityksissä. Sivusta.

Höpönlöpön. Lähestyn kaksikymppisiä. 

Ketju on lukittu.