Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Anna
🖤
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna
🖤
Infatuation
Hyvää yötä Nuuhku. Miss you terribly :<
Tulee kyllä kirjoiteltua ajatuksia ja tunteita ylös, ei vaan tänne.
Väsky.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apua, rakastuin, kuolen!
Etkä kuole, kyllä se siitä.
Mä oon naimisissa
Ihmiset eroaa.
Mä en halua erota, mulla on hyvä liitto. Mies pitää mua kuin kukkaa kämmenellä, olis tosi väärin jättää hänet. Mutta mun pää on ihan sekaisin, en ole koskaan rakastunut näin täysin. Kirjaimellisesti tuntuu, että kuolen. Auttakaa.
Olet ihastunut, et rakastunut. Anna ajan kulua ja koita nauttia tunteesta.
Kukaan ei koskaan ennen ole kolahtanut näin totaalisesti. En pysty nukkumaan, ruoka ei maistu. Tunnen hänet pitkältä ajalta. Ei ole mikään pikku ihastuminen. Niitä on ollut ennenkin, mutta nyt on eri juttu kyseessä. Tämä ei tule menemään ohi.
Sun on saatava hänet, eihän tossa ole muuta vaihtoehtoa.
Mun pää sekoaa, en pysty miettimään vaihtoehtoja.
Joo, se on jo seonnut, ellet trollaa.
Vannon etten trollaa, elämäni on täysin raiteiltaan, osaisiko joku auttaa?
Rakastuminen voi laittaa taivaankappaleet uuteen asentoon.
Minun rakastumiseni ei todellakaan ole ok miehelleni eikä hän tosiaankaan ymmärrä tai hyväksy tunteitani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apua, rakastuin, kuolen!
Mä oon naimisissa
Ihmiset eroaa.
Mä en halua erota, mulla on hyvä liitto. Mies pitää mua kuin kukkaa kämmenellä, olis tosi väärin jättää hänet. Mutta mun pää on ihan sekaisin, en ole koskaan rakastunut näin täysin. Kirjaimellisesti tuntuu, että kuolen. Auttakaa.
Kukaan ei koskaan ennen ole kolahtanut näin totaalisesti. En pysty nukkumaan, ruoka ei maistu. Tunnen hänet pitkältä ajalta. Ei ole mikään pikku ihastuminen. Niitä on ollut ennenkin, mutta nyt on eri juttu kyseessä. Tämä ei tule menemään ohi.
Näin on. Tukka punaiseksi ellei ole jo, teatraalinen "mun mentävä on"-laulu päälle ja Harley Davidsonilla pöristelet pois kohti taivaanrantaa. Jos lähdet, niin tee se tyylillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apua, rakastuin, kuolen!
Mä oon naimisissa
Ihmiset eroaa.
On yritetty täällä. Anna ajan kulua ja rauhoitu. Kaikki kokevat ihastuessaan saman. Tuossa ei ole mitään ainutlaatuista, paitsi itsellesi.
Niin mikä se perjantainen hyvittely olikaan? Ja kenelle se on tuleva? Toivottavasti et ihan lämpimikseen kirjoitellut vaan tekisit oikeasti jotain
HYvää yötä miehelle, kenen näkeminen saa aina vaan pääni sekaisin, vaikka nyt jo tiedän, että fiilikset on täysin yksipuolisia. Hän kyllä melko varmasti tietää että olen siellä koska hän on.
Vierailija kirjoitti:
Joskus on virtaa kuin pienessä kylässä, joskus ihan finito. Hyvää yötä kaivatulle
Tuttu fiilis. Toivottavasti saat unen päästä hyvin kiinni , että saisit akkusi ladattua ja mieleesi varmaankin kaivattua mielenrauhaa.
Itsellä vielä pitkä yö edessä Olo on jo nyt kuin 🦥
Hyvänyötä halaten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastuminen voi laittaa taivaankappaleet uuteen asentoon.
Niin voi, en olisi ikinä uskonut että tällainen sekoaminen on kohdallani mahdollista. Olen aina ollut järkevä ihminen ja tyytyväinen valintoihini. Tietäisipä nyt jonkin ulospääsyn tästä, niin ettei syntyisi suurta vahinkoa kenellekään.
Jos miehesi ymmärtää, niin sitten vain annat ajan kulua, jotta tunteet hiipuvat. Jos valitset miehesi, sitoudu liittoosi. Se on päätös, ei helppo varmastikaan hirveän tunnemyrskyn keskellä.
Miksi YHÄ tykkäät minusta, vaikka irlinä olet ollut minulle kuin myrkyn niellyt? Ei oikein tajua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apua, rakastuin, kuolen!
Mä oon naimisissa
Ihmiset eroaa.
Ei kun haluaisin panna tunteet käytäntöön. Haluaisin ainakin panna.
Panet, eroat, hän eroaa, alatte olemaan, vuoroviikot, huoltajuudet, elarit. Kaikki lopulta sina järjestyy 🥰
Tarvitseeko jonkun panemisen takia aina erota?
Sama kun eroaisi vain siksi, että tykkää eri ruuasta kuin puoliso tai on erilaiset nukkumisrytmit. Miksi se paneminen on aina kynnyskysymys?
Jos on vahvat tunteet siihen ketä panee, voi löytää itsensä hankalasta tilanteesta. Ei paneminen välttämättä helpota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apua, rakastuin, kuolen!
Mä oon naimisissa
Ihmiset eroaa.
On yritetty täällä. Anna ajan kulua ja rauhoitu. Kaikki kokevat ihastuessaan saman. Tuossa ei ole mitään ainutlaatuista, paitsi itsellesi.
Ei tämä ole ihastumista, hän on puuttuva puolikkaani, jota olen tietämättäni etsinyt koko elämäni. Tajuan sen kirkkaammin kuin juuri mitään tähän saakka. Jokainen soluni huutaa häntä. Ei hetken lepoa siitä.
Kestääkö pikku ihastuminen yli 1,5v? Ei auta vaikka ei näkisi toista pitkään aikaan. Se ihana tunne palaa aina, kun kohtaamme. Tämä on henkistä. Toki koen hänet fyysisestikin viehättävänä.
Ajattelin ensin salata asian, mutta minun oli pakko myöntää hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apua, rakastuin, kuolen!
Mä oon naimisissa
Ihmiset eroaa.
Ei kun haluaisin panna tunteet käytäntöön. Haluaisin ainakin panna.
Voisitko nyt olla trollaamatta sivusta? Tässä on oikeesti tosi kyseessä. Ap.
No en trollaa. Olen samassa liemessä.
Kyllä liemessä
Anna