Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytäisi miehen, joka oikeasti nauttisi naisensa seurasta ja miettisi kaiken yhteisen hyvän kautta?

Vierailija
07.05.2023 |

Vai onko niitä edes? Perhe ja parisuhdekeskeisiä miehiä? Itse olen tällainen ja haluaisin löytää miehen jolla edes suurinpiirtein samat arvot ja ajatusmaailma. Nyt olen kohdannut vain miehiä, jotka jaksavat panostaa ensimmäiset puoli vuotta ja sen jälkeen alamäkeä joka saralla, ei kiinnostusta miettiä yhteisiä vapaita, lomia matkoja, tai muitakaan yhteisiä suunnitelmia. Sitten kun minä olen se aloitteellisempi osapuoli niin pikkuhiljaa löytyy valittamista vähän joka jutusta tai siitä mikä vaiva on kun PITI lomat sovittaa jotenkuten samaan aikaan jne. Mietin vaan että mitä miehet saa tällaisista suhteista?

Eikä tarvitse ehdottaa että hanki kavereita tai älä ripustaudu mieheen jne mitä näitä nyt on. Viihdyn paljon yksinkin ja miesystävä/kumppani sekä sen kanssa puuhailu on täysin eri asia kuin kavereiden näkeminen ja niiden kanssa oleilu, ainakin itselleni. Eikä niitä kavereita aikuisiällä niinvain hankita.

Kommentit (173)

Vierailija
21/173 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettisi kaiken yhteisen hyvän kautta? Se ei taida olla ihminen alkuunkaan mitä etsit..

Vierailija
22/173 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota mietin usein. Miksi miehet haluaa parisuhteen, kun se oma kumppani vaikuttaa olevan kaikin puolin niin vastenmielistä seuraa? Onko se helppo vakipano niin iso juttu, että sen edestä siedetään mitä vain?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/173 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap kuulostaa rasittavalta.

Miksi? Ap

Jo rivien välistä näkee ettet ole valmis tekemään mitään yhteisen hyvän eteen. Miehen täytyy hymyillä, tienata ja rakastella kuten romanssikirjojen satumainen prinssi.

Suurin osa parisuhteista on sitä, että mies hyötyy,ja nainen häviää. Sinkkunainen on onnellisin, seiuraavakai onnellisin on parisuhteessa oleva mies, onnettomin on sinkkumies. Kaikki miehet haluaa parisuhteeseen,koska panos tuotos- suhde hyödyttää heitä. Naisia se ei hyödytä. Jos nainen haluaa jotain, miehen mielestä se on vaatimista. Jos mies haluaa jotain, se on miehen mielestä itsestäänselvyys.

Vierailija
24/173 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro heti kun löydät. Mä kärsin pitkässä suhteessani juuri samasta. Se ei riitä lasten kodin rikkomiseen, mutta parisuhteen päättämiseen riittää heti parin vuoden päästä, kun lapset on itsenäistyneet.

Vierailija
25/173 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota mietin usein. Miksi miehet haluaa parisuhteen, kun se oma kumppani vaikuttaa olevan kaikin puolin niin vastenmielistä seuraa? Onko se helppo vakipano niin iso juttu, että sen edestä siedetään mitä vain?

Suurinosa miehistä lähtee suhteeseen hyöty mielessään. Ainoa kuka rakastaa naista vilpittömästi on satisfyer ja hömppäleffojen päätähdet. Ikävää mutta totta.

Vierailija
26/173 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama suomennettuna mistä köyräusin miehen joka tekee ja maksaa kaiken juuri niin kuin nainen vaatii eikä koskaan ajattele itseään missään asiassa

Miehet kun haluaa pilkureikä-kodinkoneen,joka köy töissä,maksaa vähintään puolet, hoitaa kodin ja antaa reikää- muuten pitää suunsa kiinni, eikä häiritse miestä.

Mitäpä nainen tämmöisessä suhteessa saa?

Kaikki miehet eivät ole ääliöitä. Oma puoliso löytyi opiskeluiden parista.

Vierailija
27/173 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Ap

Jo rivien välistä näkee ettet ole valmis tekemään mitään yhteisen hyvän eteen. Miehen täytyy hymyillä, tienata ja rakastella kuten romanssikirjojen satumainen prinssi.

Suurin osa parisuhteista on sitä, että mies hyötyy,ja nainen häviää. Sinkkunainen on onnellisin, seiuraavakai onnellisin on parisuhteessa oleva mies, onnettomin on sinkkumies. Kaikki miehet haluaa parisuhteeseen,koska panos tuotos- suhde hyödyttää heitä. Naisia se ei hyödytä. Jos nainen haluaa jotain, miehen mielestä se on vaatimista. Jos mies haluaa jotain, se on miehen mielestä itsestäänselvyys.

Miksi AP haluaa suhteen?

Vierailija
28/173 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Ap

Hmm no kuka ajattelee mitenkin. Odotan mieheltä samoja asioita kuinka itse toimin ja käyttäydyn suhteessa. Itse ajattelen vapaat ja lomat niin miten ja milloin olisi niitä mahdollista ja mukavaa yhdessö viettää, mitä puuhailisimme jne. Pidän ruoanlaitosta ja teenkin mielelläni useesti ruokaa molemmill, mutta jos joskus pyydän miestä käymään kaupassa, jotta voin tehdä sitä ruokaa meille, kun tulen kotiin, niin se on ongelma ja mies on ärtynyt koska ei hän kuulemma tarvitse lämmintä ruokaa sinä päivänä. Joskus taas olisi mukava että hän ajattelisi minua kun tulen vaikkapa iltavuorosta kotiin niin olisi tehnyt jotain pientä eikä ala kysellä että mitä meillä on iltapalaksi. Mies ei jaksa kierrellä kauppoja ja vasta sanoi että tarvitsisi uusia sukkia, sanoin että voin ostaa samalla kun seuraavaksi menen kaupoilla käymään jne. Eli kyllä mielestäni minä teen asioita yhteisen hyvän eteen. Miehen puolelta taas en ole huomannut oikein mitään. Ap

Vierailija
29/173 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Ap

Et sä voi vaatia perinteistä miestä olematta itse perinteinen. Jos haetaan kaikkensa antavaa fiftaria totta kai tällaisella miehellä on valinnanvaraa. Usein valinta osuu idän suuntaan.

Vierailija
30/173 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Ap

Hmm no kuka ajattelee mitenkin. Odotan mieheltä samoja asioita kuinka itse toimin ja käyttäydyn suhteessa. Itse ajattelen vapaat ja lomat niin miten ja milloin olisi niitä mahdollista ja mukavaa yhdessö viettää, mitä puuhailisimme jne. Pidän ruoanlaitosta ja teenkin mielelläni useesti ruokaa molemmill, mutta jos joskus pyydän miestä käymään kaupassa, jotta voin tehdä sitä ruokaa meille, kun tulen kotiin, niin se on ongelma ja mies on ärtynyt koska ei hän kuulemma tarvitse lämmintä ruokaa sinä päivänä. Joskus taas olisi mukava että hän ajattelisi minua kun tulen vaikkapa iltavuorosta kotiin niin olisi tehnyt jotain pientä eikä ala kysellä että mitä meillä on iltapalaksi. Mies ei jaksa kierrellä kauppoja ja vasta sanoi että tarvitsisi uusia sukkia, sanoin että voin ostaa samalla kun seuraavaksi menen kaupoilla käymään jne. Eli kyllä mielestäni minä teen asioita yhteisen hyvän eteen. Miehen puolelta taas en ole huomannut oikein mitään. Ap

Tarviit kotimiehen. 50/50 suhteiden ydinongelma on just toi että jompikumpi kituu.

Rentmen.eu

Vierailija
31/173 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderistä löysin, kiitos kysymästä.

Vierailija
32/173 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama suomennettuna mistä köyräusin miehen joka tekee ja maksaa kaiken juuri niin kuin nainen vaatii eikä koskaan ajattele itseään missään asiassa

Ei vaan juuri tuollaista en halua, noita miehiä on paljon. Tekevät ja osallistuvat (joskus ehkä jotain maksavatkin) mutta kaikki naama nurinpäin ja kärttyisinä. Ompa kivaa. Ap

Ehkä sellaiset miehet mitä haet toivovat että nainen hallitsisi oikeinkirjoituksen edes auttavasti?

Vierailija
33/173 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko tosissaan seurustella peilikuvasi kanssa?

Olen ollut saman naisen kanssa yli 21 vuotta.

Olemme onnellisia yhdessä.

Mielestäni yksi parisuhteemme salaisuus onkin se, että meillä molemmilla on myös oma elämä. Omia ystäviä. Omia harrastuksia. Omia mielipiteitä. Omaa rahaa. Lupa myös olla eri mieltä. Lupa riidellä. Saa pyytää ja antaa anteeksi.

Olisi suunnattoman ahdistavaa, jos aina pitäisi kaikki ajatella yhteisen hyvän kautta.

M40

Vierailija
34/173 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurinosa miehistä lähtee suhteeseen hyöty mielessään. Ainoa kuka rakastaa naista vilpittömästi on satisfyer ja hömppäleffojen päätähdet. Ikävää mutta totta.

Ja kaikki naiset lähtee suhteeseen hyöty mielessään. Kukaan ei rakasta miehiä heidän itsensä vuoksi.

Vierailija
35/173 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just tältä minusta on alkanut tuntua suhteissani jonkin ajan kuluttua. Oikeasti olen miettinyt sitä että miksi haluavat olla minun kanssa parisuhteessa jos mikään yhteinen ei kiinnosta oma-aloitteisesti eikä välttämättä edes toisen ehdotuksesta. Että miksi eivät sano sitä että kiitos jatkan mielelläni elämää itsekseni omien juttujeni parissa, vaan ollaan äkäisiä ja ärtyneitä siitä että nainen kehtaa jotain yhteistä vaatia ja odottaa. Ap

Vierailija
36/173 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Ap

Entä jos mies on parisuhteessa miehen kanssa? Hyötyvätkö molemmat? Entä häviääkö kaikki lesbosuhteessa?

Vierailija
37/173 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mistä löytyy. Mutta etsimistä helpottaa kun hankkiutuu huonosta eroon niin nopeasti kuin mahdollista. Sitten pääsee kokeilemaan onneaan seuraavan kanssa. Kun ensimmäinen varoitusmerkki näkyy, kannattaa huomioida se.

Vierailija
38/173 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin työpaikalta, tosin vasta melkein nelikymppisenä. Se, että viihdymme niin hyvin toistemme seurassa ja olemme kiinnostuneita juuri samanlaisista asioista on toisaalta elämäni ihanin asia, toisaalta se on johtanut myös siihen ettei meillä kummallakaan ole juuri muita läheisiä ihmissuhteita.

Vierailija
39/173 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Ap

Entä jos mies on parisuhteessa miehen kanssa? Hyötyvätkö molemmat? Entä häviääkö kaikki lesbosuhteessa?

Mies on huono kumppani ja haitaksi naiselle. Millä logiikalla tuo vaikuttaisi lesbosuhteeseen?

Vierailija
40/173 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluatko tosissaan seurustella peilikuvasi kanssa?

Olen ollut saman naisen kanssa yli 21 vuotta.

Olemme onnellisia yhdessä.

Mielestäni yksi parisuhteemme salaisuus onkin se, että meillä molemmilla on myös oma elämä. Omia ystäviä. Omia harrastuksia. Omia mielipiteitä. Omaa rahaa. Lupa myös olla eri mieltä. Lupa riidellä. Saa pyytää ja antaa anteeksi.

Olisi suunnattoman ahdistavaa, jos aina pitäisi kaikki ajatella yhteisen hyvän kautta.

M40

Tämä onkin sinun mielipide ja onneksi olet löytänyt naisen joka ajattelee samoin! Minun ajatusmaailmani taas on erilainen ja kysyinkin voiko tällaisia miehiä löytää, jotka ajattelisivat parisuhteesta samoin kuin minä. Enkä ajattele haluavani itseni peilikuvaa, olen tässä vuosien kuluessa vaan tullut siihen johtopäätökseen että yhteiselämä voisi olla helpompaa jos ajatusmaailmat ja arvot olsivat lähtökohtaisesti suht samona. Eikä noista mainitsemistasi mikään poissulje sitä etteikö voisi ajatella kaikkea ensisijaisesti yhteisen hyvän kautta, minun mielestä siis. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme