Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko käydä saunassa miehesi ja kaveripariskunnan kanssa?

Vierailija
07.05.2023 |

Ilmeisesti on melko yleistäkin että jos toinen pariskunta tulee kylään ja saunassa käydään niin kaikki neljä siellä istuu samaan aikaan. Minusta hiukan outoja ja ulkomailla ihmeteltäisiin tuota tapaa.

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
22/52 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me on totuttu saunomaan naiset ja miehet erikseen, siis tuttavien kesken. Joskus opiskelu yms porukoissa ollaan sekasaunottu ja ei väliä mulle, kaikki käy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun saunaan menen, haluan mennä sinne rauhassa. Inhoan kimppasaunoja ja en osallistu sellaisiin ikinä. Mielestäni se ei vain ole sellaista mielekästä yhteistoimintaa, jota viitsisin tehdä.

Vierailija
24/52 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli 40-50v ylipainoiset pariskunnat menevät porukalla yhdessä saunaan? Tuota niin. Ei.

Hoikat ja nuoremmat voi mennä, vai?

Vierailija
25/52 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kokisi luontevaksi saunoa tuttavien kanssa, menen saunaan mieluiten yksin ja rauhassa.

Vierailija
26/52 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kokisi luontevaksi saunoa tuttavien kanssa, menen saunaan mieluiten yksin ja rauhassa.

entä pelkästään oman miehen kanssa?

Vierailija
27/52 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain prvot tälläista pohtii.... Sauna on VAIN löylyttely paikka terejärkisille ihmisille.

Vierailija
28/52 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä voisin ja olen ollutkin. Joku saattoi olla kännissäkin, itse en päihteitä käytä. Minulle siinä ei ole mitään ihmeellistä, eikä varsinkaan seksuaalista. 

Etkö ole harrastanut koskaan seksiä saunassa? Tai edes omaa kivaa?

Seksi saunassa on aika kuumaa touhua, mutta eihän sitä ole aina pakko riehua, vaan sen voi tehdä ihan rauhallisestikin.

Vierailija
29/52 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kyllä. Kaveripariskunnan naisen kanssa ilman naisia kyllä. Kaveripariskunnan miehen kanssa ehdottomasti ei.

Vierailija
30/52 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mene saunaan missään porukoissa, vaan vain mieheni kanssa tai yksin. Jos meillä on vieraita, niin voimme jutella oikein hyvin muutenkin ja tottakai muut voivat mennä saunaan halutessaan, mutta minä en mene.

Vierailija
31/52 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia

Vierailija
32/52 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moottoripyöräkerhossa on useampi mies ja pari naista ja nuo naiset kylläl tulee mukaan saunaan. Töissä tiimin kanssa, kolme miestä ja kaksi naista, ei seurustella keskenämme, oltiin mökillä juonittelemassa strategiaa, mimmit tuli samalla saunaan ja uimaan, kohteliaasti kysyttiin että mennäänkkö samalla kertaa vai haluatteko mennä erikseen.. Toinen kolmikymppinen, toinen viiskymppinen,

Vierailija
33/52 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi on tollasta wt-touhua yleensä, känni kuuluu myös asiaan.

Oman kokemukseni mukaan nimenomaan wt-tyypit näkee saunomisen jotenkin seksuaalisena, ja syntyy kaikenmaailman mustasukkaisuusdraamoja pelkästä saunomisen mainitsemisesta, kun taas sivistyneemmät osaavat saunoa asiallisesti sulassa sovussa.

Vierailija
34/52 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, enkä saunoisi tuttavapariskunnan naisen kanssa kaksin. Sauna on minulle rentoutumispaikka, ei sosiaalinen tapahtuma. Haluan saunoa hiljaisuudessa ja ettei saunan jälkeen tarvitse muuta kuin syödä vähän iltapalaa, juoda sen kanssa lasi viiniä ja sitten mennä nukkumaan.

Vierailija
35/52 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus harvoin käyn, mutta vain mökillä puusaunassa ja uikkarit päällä. Toisten ihmisten kotien sähkösaunat ei kiinnosta, eikä omakaan muiden kuin mieheni kanssa.

Vierailija
36/52 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos parikunnat käyvät saunassa yhtäaikaa ja alasti, on siinä AINA seksuaalinen jännite, eli en 

suosittele, mikäli se ei ole tarkoituksenakin.

Vierailija
37/52 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Miksi pitäisi olla alasti ja peseytyä yhdessä jonkun tuttavapariskunnan kanssa. Yleensä peseydytään ennen kuin mennään tapaamaan tuttavia. 

Vierailija
38/52 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hemmetti, en ikinä. Joku roti sikailullakin. Sauna on rentoutumista varten, yksinäistä ajattelua, ei mikään chattituokion paikka.

Vierailija
39/52 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä voisin ja olen ollutkin. Joku saattoi olla kännissäkin, itse en päihteitä käytä. Minulle siinä ei ole mitään ihmeellistä, eikä varsinkaan seksuaalista. 

Etkö ole harrastanut koskaan seksiä saunassa? Tai edes omaa kivaa?

Olen toki. Samoin esim. sohvalla ja ruokapöydällä. Ei se niistä paikoista tee sellaisia, ettei niissä voisi enää olla ajattelematta seksIä.

40/52 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osalla ystäviäni on pakkomielle esitellä itseään alasti toisten miehille. Se on todella rasittavaa. Jos eivät saa painostettua porukkaa saunaan niin menevät näkyvälle paikalle alasti kuivattelemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi