Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko käydä saunassa miehesi ja kaveripariskunnan kanssa?

Vierailija
07.05.2023 |

Ilmeisesti on melko yleistäkin että jos toinen pariskunta tulee kylään ja saunassa käydään niin kaikki neljä siellä istuu samaan aikaan. Minusta hiukan outoja ja ulkomailla ihmeteltäisiin tuota tapaa.

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, aika usein niin teenkin.

Vierailija
2/52 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli 40-50v ylipainoiset pariskunnat menevät porukalla yhdessä saunaan? Tuota niin. Ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy saunassa muuten kuin yksin.

Vierailija
4/52 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai saikin olla pyyhe tai uimapuku. Luulin että oli kyse vaatteettomista.

Vierailija
5/52 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei. :DD

Vierailija
6/52 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on tollasta wt-touhua yleensä, känni kuuluu myös asiaan.

Vierailija
7/52 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saunon miten tykkään, enkä välitä siitä jos joku tuntematon ulkomaalainen mielensä siitä pahoittaa.

Vierailija
8/52 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kanssa en mene. Se haukkuu minua muutenkin. Muut ehkä pitäisivät suunsa kiinni joten voisin mennäkin.

Vierailija
9/52 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana kyllä humalapäissään käytiin paljonkin. Yhden tuttavapariskunnan naisen kanssa oli vähän salasutinaakin välillä, oi niitä aikoja.

Vierailija
10/52 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo siis tarkoitin ilman vaatteita tai pyyhkeitä. Pyyhkeen kanssahan voi saunoa vaikka kenen tahansa kanssa. ap

Vierailija
11/52 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin hyvin. Kroppa kunnossa ja on mitä näyttää. Voisi olla kiihottavaakin jos mies olisi kunnossa.

Vierailija
12/52 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voisin ja olen ollutkin. Joku saattoi olla kännissäkin, itse en päihteitä käytä. Minulle siinä ei ole mitään ihmeellistä, eikä varsinkaan seksuaalista. 

Vierailija
13/52 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen koko ikäni käynyt saunassa yksin. Parempaa ei olekaan. En tarvi saunaan mitään seuraa. Saunassa ollaan hiljaa ja yksin. 

Vierailija
14/52 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei. Viiskymppisiä ollaan ja satoja illanviettoja vietetty ystäväpariskuntien kanssa, mutta eipä olla koskaan saunottu.

Vierailija
15/52 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä menisi. En haluaisi olla vieraan miehen katsottavana. Enkä keksi mitään syytä, miksi haluaisin tuttavanaisen kanssa saunaan.

Vierailija
16/52 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi siis meet saunaan jos pärjäät siellä yksin? herranjumala kaikenmoisia tyyppejä tässäkin muassa.

Vierailija
17/52 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn saunassa mieheni kanssa tai yksin, mutta en edes ajattelisi saunomista ajanvietteenä muiden kanssa.

En seurustele saunassa ja en välitä edes paljoa jutella siellä, vaan haluan olla ihan rauhassa, nauttia lämmöstä ja ottaa rennosti. Niinpä aika usein mies menee ensin ja 10 minuuttia myöhemmin minä, joten saamme molemmat olla hetken rauhassa, nostaa koivet kattoa kohti ja olla vain, suihkuunkin pääsee kun haluaa.

Vierailija
18/52 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunon alasti vain naisporukalla. Sekaporukalla esim. mökillä saunotaan yhdessä, uikkarit päällä. Välillä toki voi uikkarit unohtua, ei se ketään haittaa, tuttua kaveriporukkaa. Jos pariskunnat saunoisi pariskuntina, siihen menisi koko ilta.

Vierailija
19/52 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käydään aika usein näin saunassa, kaveripariskuntien kesken siis. Olemme 28-35-vuotiaita. Toki siis uikkarit päällä.

Vierailija
20/52 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä voisin ja olen ollutkin. Joku saattoi olla kännissäkin, itse en päihteitä käytä. Minulle siinä ei ole mitään ihmeellistä, eikä varsinkaan seksuaalista. 

Etkö ole harrastanut koskaan seksiä saunassa? Tai edes omaa kivaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi